fbpxΣτροφή των Ελλήνων στα ηλεκτρονικά φαρμακεία | Economistas.gr Skip to main content

Στροφή των Ελλήνων στα ηλεκτρονικά φαρμακεία

Στροφή των Ελλήνων στα ηλεκτρονικά φαρμακεία
Shutterstock

Με ρυθμό 21% αυξάνονται οι αγορές των Ελλήνων από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία, το 2019- στις οποίες δεν περιλαμβάνονται τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (ΜΗΣΥΦΑ), σύμφωνα με τα στοιχεία του καινοτόμου εργαλείου eRetail Audit της Convert Group, τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά από την Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eMarket Intelligence και Partner της Convert Group, στο 4ο Ετήσιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο για τα Ηλεκτρονικά Φαρμακεία, που διοργάνωσε η εταιρεία, το Σάββατο 16 Νοεμβρίου, στην Αθήνα.

Με βάση τα στοιχεία, «η συνολική αξία online αγορών σε τιμές λιανικής με το ΦΠΑ για το 2019 θα κλείσει στα 198 εκατ. ευρώ, με ποσόστωση 51% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, 24% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, 14% σε βρεφικά και παιδικά είδη, 9% σε προϊόντα υγείας και 2% σε λοιπά είδη. Επίσης, παρατηρείται μείωση χρόνο με το χρόνο στη μέση αξία του καλαθιού του καταναλωτή, καθώς από τα 42,50 ευρώ που ήταν το 2017 και 41,50 ευρώ το 2018, εφέτος έπεσε στα 40,30 ευρώ. Παρόλη τη μείωση της μέσης αξίας του καλαθιού, σημειώθηκε μικρή αύξηση στα τεμάχια από 3,9 σε 4 ανά αγορά».

Πώς μεταφράζεται για την τσέπη του καταναλωτή; 

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, το 2019, καταγράφηκαν χαμηλότερες τιμές στα προϊόντα συγκριτικά με το 2018 και αντίστοιχα οι εκπτώσεις ήταν υψηλότερες, οδηγώντας τους καταναλωτές σε περισσότερες αγορές με χαμηλότερο, όμως, κόστος.

Σημαντική είναι και η ανάπτυξη των κινητών συσκευών ως μέσο παραγγελίας για τους καταναλωτές, με τις μισές παραγγελίες να πραγματοποιούνται πλέον από κινητά και tablet, ποσοστό 65% μεγαλύτερο συγκριτικά με δύο χρόνια πριν. Τέλος, αυξημένος παρατηρείται ο μέσος δείκτης Μετατροπής - Conversion Rate (είναι ο βασικός δείκτης απόδοσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων), ο οποίος έφτασε στο 3,6% σε σχέση με το 3,2%, το 2018 και 3,1%, το 2017.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το eRetail Audit είναι η καινοτομική πλατφόρμα της Convert Group, όπου συλλέγει δεδομένα πωλήσεων για έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας, καθώς αντλεί στοιχεία σε πραγματικό χρόνο από αντιπροσωπευτικό δείγμα 65 ηλεκτρονικών φαρμακείων, που πραγματοποιούν πάνω από το 40% των πωλήσεων της συνολικής αγοράς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χαλυβουργική: Συνέχεια στην κόντρα των Αγγελόπουλων
Χαλυβουργική: Συνέχεια στην κόντρα των Αγγελόπουλων
Για θλιβερές εξελίξεις στη Χαλυβουργική, μετά την αναβολή της Γενικής Συνέλευσης, κάνει λόγο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος με δημόσια ανακοίνωσή του, δίνοντας συνέχεια στην κόντρα με τους γιους του.
Χαλυβουργική: Συνέχεια στην κόντρα των Αγγελόπουλων
Deloitte: Καθάρισε πάνω από μισό τόνο σκουπιδιών σε παραλίες
Deloitte: Καθάρισε πάνω από μισό τόνο σκουπιδιών σε παραλίες
Σημαντική επιτυχία σημείωσε το 1ο Impact Day που διοργάνωσε η Deloitte Ελλάδος, σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA, ως Εταιρικό της Μέλος, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Deloitte: Καθάρισε πάνω από μισό τόνο σκουπιδιών σε παραλίες
Το ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό & η ActionAid για τα Παιδιά Όλου του Κόσμου
Το ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό & η ActionAid για τα Παιδιά Όλου του Κόσμου
Το ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό ενώνει τις δυνάμεις του με την ActionAid και αναλαμβάνει την κατασκευή και επίπλωση ενός κέντρου ανάπτυξης παιδιών προσχολικής ηλικίας στην κοινότητα Μούκι της Ρουάντα.
Το ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό & η ActionAid για τα Παιδιά Όλου του Κόσμου
Στην Trastor κατάστημα στην Κηφισιά έναντι 1 εκατ.
Στην Trastor κατάστημα στην Κηφισιά έναντι 1 εκατ.
Η αγορά χρηματοδοτήθηκε από κεφάλαια που αντλήθηκαν κατά την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρείας που ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο του 2019.
Στην Trastor κατάστημα στην Κηφισιά έναντι 1 εκατ.
Δυναμική ελληνική συμμετοχή στην μεγαλύτερη κινητοποίηση CEOs
Δυναμική ελληνική συμμετοχή στην μεγαλύτερη κινητοποίηση CEOs
Στην μεγαλύτερη πρωτοβουλία υποστήριξης ενός βιώσιμου μέλλοντος που έχει γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο από τον ιδιωτικό τομέα, μετέχουν 34 διευθύνοντες σύμβουλοι (CEOs) επιχειρήσεων από την Ελλάδα-μέλη του CSR HELLAS.
Δυναμική ελληνική συμμετοχή στην μεγαλύτερη κινητοποίηση CEOs
Μία start-up… «κρυφό σχολειό» στο Θησείο -Δωρεάν μαθήματα MBA στους εργαζομένους
Μία start-up… «κρυφό σχολειό» στο Θησείο -Δωρεάν μαθήματα MBA στους εργαζομένους
Ένα... ιδιότυπο εκπαιδευτικό κέντρο, στο Θησείο, με θέα την Ακρόπολη, αποτελούν τα γραφεία μίας ελληνικής start-up επιχείρησης. Κάποιες από τις εργάσιμες ώρες, τα γραφεία γίνονται ένα «κρυφό σχολειό» για τους εργαζόμενούς της, στους οποίους παρέχει δωρεάν μαθήματα mini-MBA.
Μία start-up… «κρυφό σχολειό» στο Θησείο -Δωρεάν μαθήματα MBA στους εργαζομένους