fbpxΣτροφή των Ελλήνων στα ηλεκτρονικά φαρμακεία | Economistas.gr
Skip to main content

Στροφή των Ελλήνων στα ηλεκτρονικά φαρμακεία

Στροφή των Ελλήνων στα ηλεκτρονικά φαρμακεία
Shutterstock

Με ρυθμό 21% αυξάνονται οι αγορές των Ελλήνων από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία, το 2019- στις οποίες δεν περιλαμβάνονται τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (ΜΗΣΥΦΑ), σύμφωνα με τα στοιχεία του καινοτόμου εργαλείου eRetail Audit της Convert Group, τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά από την Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eMarket Intelligence και Partner της Convert Group, στο 4ο Ετήσιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο για τα Ηλεκτρονικά Φαρμακεία, που διοργάνωσε η εταιρεία, το Σάββατο 16 Νοεμβρίου, στην Αθήνα.

Με βάση τα στοιχεία, «η συνολική αξία online αγορών σε τιμές λιανικής με το ΦΠΑ για το 2019 θα κλείσει στα 198 εκατ. ευρώ, με ποσόστωση 51% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, 24% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, 14% σε βρεφικά και παιδικά είδη, 9% σε προϊόντα υγείας και 2% σε λοιπά είδη. Επίσης, παρατηρείται μείωση χρόνο με το χρόνο στη μέση αξία του καλαθιού του καταναλωτή, καθώς από τα 42,50 ευρώ που ήταν το 2017 και 41,50 ευρώ το 2018, εφέτος έπεσε στα 40,30 ευρώ. Παρόλη τη μείωση της μέσης αξίας του καλαθιού, σημειώθηκε μικρή αύξηση στα τεμάχια από 3,9 σε 4 ανά αγορά».

Πώς μεταφράζεται για την τσέπη του καταναλωτή; 

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, το 2019, καταγράφηκαν χαμηλότερες τιμές στα προϊόντα συγκριτικά με το 2018 και αντίστοιχα οι εκπτώσεις ήταν υψηλότερες, οδηγώντας τους καταναλωτές σε περισσότερες αγορές με χαμηλότερο, όμως, κόστος.

Σημαντική είναι και η ανάπτυξη των κινητών συσκευών ως μέσο παραγγελίας για τους καταναλωτές, με τις μισές παραγγελίες να πραγματοποιούνται πλέον από κινητά και tablet, ποσοστό 65% μεγαλύτερο συγκριτικά με δύο χρόνια πριν. Τέλος, αυξημένος παρατηρείται ο μέσος δείκτης Μετατροπής - Conversion Rate (είναι ο βασικός δείκτης απόδοσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων), ο οποίος έφτασε στο 3,6% σε σχέση με το 3,2%, το 2018 και 3,1%, το 2017.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το eRetail Audit είναι η καινοτομική πλατφόρμα της Convert Group, όπου συλλέγει δεδομένα πωλήσεων για έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας, καθώς αντλεί στοιχεία σε πραγματικό χρόνο από αντιπροσωπευτικό δείγμα 65 ηλεκτρονικών φαρμακείων, που πραγματοποιούν πάνω από το 40% των πωλήσεων της συνολικής αγοράς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα εταιρική ταυτότητα για τον ΑΔΜΗΕ
Νέα εταιρική ταυτότητα για τον ΑΔΜΗΕ
Τον στόχο να διασυνδεθούν σχεδόν όλα τα νησιά με το ηπειρωτικό δίκτυο επανέλαβε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, Μάνος Μανουσάκης, σε σημερινή εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας του Διαχειριστή.
Νέα εταιρική ταυτότητα για τον ΑΔΜΗΕ
Μέσα στο 2020 ο διαγωνισμός για περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ
Μέσα στο 2020 ο διαγωνισμός για περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ
«Σήμα» για προσέλκυση επενδυτών στα δίκτυα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας δίνει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας με τους διαγωνισμούς για την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ.
Μέσα στο 2020 ο διαγωνισμός για περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ
Lamda Development: Στο 3,4-3,8% το εύρος απόδοσης για το ομόλογο
Lamda Development: Στο 3,4-3,8% το εύρος απόδοσης για το ομόλογο
Η εγγραφή των επενδυτών μέσω του ηλεκτρονικού βιβλίου προσφορών θα ξεκινήσει στις 10:00 το πρωί της 15ης Ιουλίου και η δημόσια προσφορά θα λήξει στις 17 Ιουλίου στις 16:00.
Lamda Development: Στο 3,4-3,8% το εύρος απόδοσης για το ομόλογο
Νέο έργο για την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων εξασφάλισε η Intrasoft
Νέο έργο για την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων εξασφάλισε η Intrasoft
Για τα επόμενα 4 χρόνια η Intrasoft, σαν μέλος της κοινοπραξίας Auxilium, αναμένεται να υποστηρίξει όλο το τεχνολογικό φάσμα που χρησιμοποιεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων σε επίπεδο εφαρμογών και βάσεων δεδομένων.
Νέο έργο για την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων εξασφάλισε η Intrasoft
​​​​​​​ΙΚΕΑ: 3 βραβεία στον μεγαλύτερο θεσμό του ελληνικού λιανεμπορίου
​​​​​​​ΙΚΕΑ: 3 βραβεία στον μεγαλύτερο θεσμό του ελληνικού λιανεμπορίου
H ΙΚΕΑ, εταιρία του Ομίλου FOURLIS, κατέκτησε τρεις μεγάλες διακρίσεις στα φετινά Retail Business Awards 2020, στις κατηγορίες «RETAIL CAMPAIGN», «SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY» και «CSR RETAIL STRATEGY».
​​​​​​​ΙΚΕΑ: 3 βραβεία στον μεγαλύτερο θεσμό του ελληνικού λιανεμπορίου