fbpxΑύξηση 8% στις πωλήσεις για τη Mars Hellas | Economistas.gr Skip to main content

Αύξηση 8% στις πωλήσεις για τη Mars Hellas

Αύξηση 8% στις πωλήσεις για τη Mars Hellas

Με θετικό πρόσημo κινείται το 2019 η Mars Hellas, έπειτα από πολλά χρόνια μείωσης πωλήσεων. Όπως ανέφεραν χθες στελέχη της εταιρείας στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντηση με δημοσιογράφους η Mars Hellas θα κλείσει τη φετινή χρονιά με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 8% σε αντίθεση με το 2018 που αποτέλεσε δύσκολη χρονιά με τις πωλήσεις να παρουσιάζουν μείωση κατά 7%.

Καθoριστικοί παράγοντες της εξέλιξης αυτής ήταν η  ανάκαμψη της ζήτησης  αλλά και οι τοποθετήσεις νέων προϊόντων, ειδικά στην κατηγορία των τροφίμων όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται με το ρύζι και τις σάλτσες Uncle Ben’s.

Σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο Γιόνας Σάουμαν, γενικός διευθυντής της Mars Hellas και υπεύθυνος για τις αγορές της Κύπρου, του Ισραήλ, της Μάλτας και της Παλαιστίνης, η εταιρεία κατάφερε να επιστρέψει στην κερδοφορία, γεγονός που θα αποτυπωθεί στο τέλος του 2019 στα οικονομικά της αποτελέσματα. Στρατηγικός στόχος της διοίκησης είναι η συνέχιση της ανάκαμψης σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Ερωτηθείς για την πιθανότητα δημιουργίας παραγωγικής μονάδας στην Ελλάδα από την Mars η οποία διαθέτει εργοστάσια και κέντρα έρευνας σε διάφορα σημεία της Ευρώπης, ο κ. Σάουμαν διευκρίνισε ότι δεν υπάρχουν επί του παρόντος σχέδια που να αφορούν στη δημιουργία τέτοιου είδους μονάδας στην Ελλάδα αλλά ούτε και την εξαγορά αντίστοιχης ελληνικής.

Αναφορικά με την κατηγορία των σοκολατοειδών, η οποία καταλαμβάνει μερίδιο 30% επί του τζίρου, όπως επισημάνθηκε από τα στελέχη της εταιρείας, η Mars Hellas θα επιδιώξει την ενίσχυση των πωλήσεών της μέσω αύξησης των σημείων όπου διατίθενται τα προϊόντα της με έμφαση στο δίκτυο μικρής λιανικής όπως περίπτερα, μίνι μάρκετ κ.ά

Παράλληλα, ενισχύεται η κατηγορία της τσίχλας, στην οποία η εταιρεία έχει παρουσία με το σήμα Orbit, αγορά η οποία έχει πληγεί τα τελευταία χρόνια από την οικονομική κρίση, καθώς και η κατηγορία των τροφίμων (ρύζι, σάλτσες). Και οι δύο αυτές κατηγορίες καταλαμβάνουν μερίδιο περίπου 25% επί του τζίρου της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό επί του τζίρου της εταιρείας, 45% καταλαμβάνει η κατηγορία τροφών και προϊόντων για ζώα συντροφιάς (με πιο γνωστά σήματα Pedigree και Whiskas).

Η Mars αποτελεί οικογενειακή επιχείρηση με περισσότερο από έναν αιώνα ιστορίας, παρασκευάζοντας ποικίλα προϊόντα και προσφέροντας υπηρεσίες για τους ανθρώπους και τα κατοικίδια ζώα με περισσότερα από 35 δισ. δολάρια σε πωλήσεις. Εξ αυτών, το 52% πραγματοποιείται στις ΗΠΑ, το 22% στη Δ. Ευρώπη, το 14% στην Ασία και το 8% στην Κ. Ευρώπη και τις χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών (ΚΑΚ). Δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 80 χώρες.

Η MARS Hellas, βρίσκεται για πάνω από 10 χρόνια στις εταιρίες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Διαθέτει μερικά από τα πλέον αγαπημένα brands: τις σοκολάτες Mars, Snickers, Twix, Bounty, M&M’s και Maltesers, το ρύζι και τις σάλτσες Uncle Bens, τις τσίχλες Orbit και 5 και τέλος, τις τροφές για κατοικίδια Royal Canin, Pedigree, Whiskas, Sheba, Cesar Nutro και Catisfactions.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δυναμική ελληνική συμμετοχή στην μεγαλύτερη κινητοποίηση CEOs
Δυναμική ελληνική συμμετοχή στην μεγαλύτερη κινητοποίηση CEOs
Στην μεγαλύτερη πρωτοβουλία υποστήριξης ενός βιώσιμου μέλλοντος που έχει γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο από τον ιδιωτικό τομέα, μετέχουν 34 διευθύνοντες σύμβουλοι (CEOs) επιχειρήσεων από την Ελλάδα-μέλη του CSR HELLAS.
Δυναμική ελληνική συμμετοχή στην μεγαλύτερη κινητοποίηση CEOs
Μία start-up… «κρυφό σχολειό» στο Θησείο -Δωρεάν μαθήματα MBA στους εργαζομένους
Μία start-up… «κρυφό σχολειό» στο Θησείο -Δωρεάν μαθήματα MBA στους εργαζομένους
Ένα... ιδιότυπο εκπαιδευτικό κέντρο, στο Θησείο, με θέα την Ακρόπολη, αποτελούν τα γραφεία μίας ελληνικής start-up επιχείρησης. Κάποιες από τις εργάσιμες ώρες, τα γραφεία γίνονται ένα «κρυφό σχολειό» για τους εργαζόμενούς της, στους οποίους παρέχει δωρεάν μαθήματα mini-MBA.
Μία start-up… «κρυφό σχολειό» στο Θησείο -Δωρεάν μαθήματα MBA στους εργαζομένους
Επιχειρηματική αποστολή στην Ζάμπια και την Τανζανία
Επιχειρηματική αποστολή στην Ζάμπια και την Τανζανία
Οι ελληνικές εταιρείες είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν προγραμματισμένες B2B συναντήσεις και στις δύο χώρες, με ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις, αλλά και επίσημους φορείς προώθησης της επιχειρηματικότητας.
Επιχειρηματική αποστολή στην Ζάμπια και την Τανζανία
KPMG: Σχεδιάζει επενδύσεις 5 δισ. δολαρίων για ψηφιακό μετασχηματισμό
KPMG: Σχεδιάζει επενδύσεις 5 δισ. δολαρίων για ψηφιακό μετασχηματισμό
Η KPMG ανακοίνωσε επενδύσεις στην τεχνολογία, στο ανθρώπινο δυναμικό και στην καινοτομία, αναμένοντας να δαπανήσει US$ 5 δισ. μέσα στην επόμενη πενταετία.
KPMG: Σχεδιάζει επενδύσεις 5 δισ. δολαρίων για ψηφιακό μετασχηματισμό
Η νέα ΔΕΗ «αποκαλύφθηκε» στη Νέα Υόρκη
Η νέα ΔΕΗ «αποκαλύφθηκε» στη Νέα Υόρκη
Το νέο επιχειρηματικό σχέδιο της ΔΕΗ, που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα ως το τέλος του χρόνου, περιέγραψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, Γιώργος Στάσσης, κατά τις επαφές του στη Νέα Υόρκη.
Η νέα ΔΕΗ «αποκαλύφθηκε» στη Νέα Υόρκη