fbpxΠαπουτσάνης: Ανανεώνει τις ξενοδοχειακές της σειρές | Economistas.gr
Skip to main content

Παπουτσάνης: Ανανεώνει τις ξενοδοχειακές της σειρές

Παπουτσάνης: Ανανεώνει τις ξενοδοχειακές της σειρές

Τις νέες προϊοντικές της προτάσεις στην κατηγορία των ξενοδοχειακών καλλυντικών παρουσιάζει η Παπουτσάνης στη φετινή έκθεση Xenia.

Η εταιρία, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων (hotel amenities) και συνεργασίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, διευρύνει τη γκάμα της με την premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών με συστατικά φυσικής προέλευσης, υπό το νέο σήμα OLIVIA THINKS. Παράλληλα, προχώρησε και στον επανασχεδιασμό της επιτυχημένης σειράς OLIVIA με βάση τα οργανικά εκχυλίσματα φύλλων ελιάς, οργανικού ελαιόλαδου, καρπού και κουκουτσιού ελιάς.

Συμβαδίζοντας με τις σύγχρονες τάσεις και έχοντας επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη της απαραίτητης τεχνογνωσίας και τεχνολογίας, η Παπουτσάνης στρέφεται σε vegan φόρμουλες και συσκευασίες από ανακυκλωμένα υλικά (PCR), φιλικές προς το περιβάλλον, και δημιουργεί προϊόντα προσωπικής περιποίησης και συσκευασίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου και των επισκεπτών.

Olivia

Η νέα σειρά OLIVIA THINKS είναι μία σύγχρονα κλασική σειρά, η οποία βασίζεται αποκλειστικά σε συστατικά φυσικής προέλευσης και φέρει πιστοποίηση vegan. Η απαλή σύνθεση των προϊόντων της σειράς, καθώς και τα φρέσκα, καθαρά αρώματά τους που αντλούν έμπνευση από τη φύση, προσφέρουν μία μοναδική αίσθηση αναζωογόνησης και ανανέωσης. Η σειρά OLIVIA THINKS διαθέτει σαμπουάν, αφρόλουτρο, μαλακτική κρέμα και ενυδατική λοσιόν σώματος σε συσκευασίες 70ml και dispenser 400ml, καθώς και σαπούνι 40gr με πιστοποίηση RSPO. Οι συσκευασίες των προϊόντων της σειράς είναι από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Ταυτόχρονα, η Παπουτσάνης προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές σε dispenser, τα οποία επιλέγονται από συνεχώς αυξανόμενη μερίδα του ξενοδοχειακού κλάδου, στο πλαίσιο της προσπάθειας βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και του περιορισμού των πλαστικών μίας χρήσης.

Η Παπουτσάνης έχει συνεχή και αδιάλειπτη παρουσία στην έκθεση Xenia, την κορυφαία έκθεση για τον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα, τα τελευταία 20 χρόνια. Οι νέες προτάσεις της εταιρίας θα παρουσιαστούν στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης που πραγματοποιείται μεταξύ 23 και 25 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Το περίπτερο της Παπουτσάνης θα βρίσκεται στο HALL 4- Stand A13 & B14.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Grecotel ανοίγει επιπλέον 10 ξενοδοχεία
Η Grecotel ανοίγει επιπλέον 10 ξενοδοχεία
Το άνοιγμα 10 ξενοδοχειακών μονάδων σε Κρήτη, Κέρκυρα, Χαλκιδική, Αθήνα και Αλεξανδρούπολη ανακοινώνει η Grecotel.
Η Grecotel ανοίγει επιπλέον 10 ξενοδοχεία
Costa Navarino: H νέα πρόταση πολυτελών βιλών
Costa Navarino: H νέα πρόταση πολυτελών βιλών
H Costa Navarino διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των παραθεριστικών κατοικιών προς πώληση και παρουσιάζει μια νέα γειτονιά 42 πολυτελών Βιλών.
Costa Navarino: H νέα πρόταση πολυτελών βιλών
Ανοίγει ξανά την επόμενη Τετάρτη το Makedonia Palace
Ανοίγει ξανά την επόμενη Τετάρτη το Makedonia Palace
Για να βελτιωθούν οι υπάρχουσες διαδικασίες υγείας και ασφάλειας του ξενοδοχείου, δημιουργήθηκε το πρόγραμμα Safely Together, με όλες τις κατάλληλες ενέργειες για την αποτροπή της εξάπλωσης του COVID-19.
Ανοίγει ξανά την επόμενη Τετάρτη το Makedonia Palace
Σε νέο ανανεωμένο κατάστημα μεταφέρεται η Inglot -Δεν φεύγει από τη Θεσσαλονίκη
Σε νέο ανανεωμένο κατάστημα μεταφέρεται η Inglot -Δεν φεύγει από τη Θεσσαλονίκη
Το κατάστημα της Inglot της οδού Τσιμισκή στο νούμερο 66 μπορεί να έκλεισε αλλά η εταιρεία καλλυντικών Inglot μεταφέρεται μέχρι τέλος του καλοκαιριού σε ένα νέο ανανεωμένο κατάστασημα στη Θεσσαλονίκη. 
Σε νέο ανανεωμένο κατάστημα μεταφέρεται η Inglot -Δεν φεύγει από τη Θεσσαλονίκη