fbpxΠαπουτσάνης: Ανανεώνει τις ξενοδοχειακές της σειρές | Economistas.gr Skip to main content

Παπουτσάνης: Ανανεώνει τις ξενοδοχειακές της σειρές

Παπουτσάνης: Ανανεώνει τις ξενοδοχειακές της σειρές

Τις νέες προϊοντικές της προτάσεις στην κατηγορία των ξενοδοχειακών καλλυντικών παρουσιάζει η Παπουτσάνης στη φετινή έκθεση Xenia.

Η εταιρία, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων (hotel amenities) και συνεργασίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, διευρύνει τη γκάμα της με την premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών με συστατικά φυσικής προέλευσης, υπό το νέο σήμα OLIVIA THINKS. Παράλληλα, προχώρησε και στον επανασχεδιασμό της επιτυχημένης σειράς OLIVIA με βάση τα οργανικά εκχυλίσματα φύλλων ελιάς, οργανικού ελαιόλαδου, καρπού και κουκουτσιού ελιάς.

Συμβαδίζοντας με τις σύγχρονες τάσεις και έχοντας επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη της απαραίτητης τεχνογνωσίας και τεχνολογίας, η Παπουτσάνης στρέφεται σε vegan φόρμουλες και συσκευασίες από ανακυκλωμένα υλικά (PCR), φιλικές προς το περιβάλλον, και δημιουργεί προϊόντα προσωπικής περιποίησης και συσκευασίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου και των επισκεπτών.

Olivia

Η νέα σειρά OLIVIA THINKS είναι μία σύγχρονα κλασική σειρά, η οποία βασίζεται αποκλειστικά σε συστατικά φυσικής προέλευσης και φέρει πιστοποίηση vegan. Η απαλή σύνθεση των προϊόντων της σειράς, καθώς και τα φρέσκα, καθαρά αρώματά τους που αντλούν έμπνευση από τη φύση, προσφέρουν μία μοναδική αίσθηση αναζωογόνησης και ανανέωσης. Η σειρά OLIVIA THINKS διαθέτει σαμπουάν, αφρόλουτρο, μαλακτική κρέμα και ενυδατική λοσιόν σώματος σε συσκευασίες 70ml και dispenser 400ml, καθώς και σαπούνι 40gr με πιστοποίηση RSPO. Οι συσκευασίες των προϊόντων της σειράς είναι από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Ταυτόχρονα, η Παπουτσάνης προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές σε dispenser, τα οποία επιλέγονται από συνεχώς αυξανόμενη μερίδα του ξενοδοχειακού κλάδου, στο πλαίσιο της προσπάθειας βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και του περιορισμού των πλαστικών μίας χρήσης.

Η Παπουτσάνης έχει συνεχή και αδιάλειπτη παρουσία στην έκθεση Xenia, την κορυφαία έκθεση για τον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα, τα τελευταία 20 χρόνια. Οι νέες προτάσεις της εταιρίας θα παρουσιαστούν στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης που πραγματοποιείται μεταξύ 23 και 25 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Το περίπτερο της Παπουτσάνης θα βρίσκεται στο HALL 4- Stand A13 & B14.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παπουτσάνης: Άλμα 80% στα κέρδη 9μήνου
Παπουτσάνης: Άλμα 80% στα κέρδη 9μήνου
Αυξημένη κατά 80% κερδοφορία εμφανίζει η Παπουτσάνης στο εννεάμηνο, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ αυξημένος κατά 23% εμφανίζεται και ο τζίρος της εταιρείας.
Παπουτσάνης: Άλμα 80% στα κέρδη 9μήνου
Τον Απρίλιο ανοίγει το νέο ξενοδοχείο της Λάμψα στο Σύνταγμα
Τον Απρίλιο ανοίγει το νέο ξενοδοχείο της Λάμψα στο Σύνταγμα
Στο τελικό στάδιο οι εργασίες ολικής ανακαίνισης του εκμισθωμένου κτιρίου στη συμβολή της Λ. Πανεπιστημίου με την οδό Κριεζώτου. Η επένδυση είναι συνολικού ύψους 22 εκατ.
Τον Απρίλιο ανοίγει το νέο ξενοδοχείο της Λάμψα στο Σύνταγμα
Παπουτσάνης: Στην έκθεση Xenia με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη
Παπουτσάνης: Στην έκθεση Xenia με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη
Οι επαγγελματίες της φιλοξενίας που συμμετείχαν στην έκθεση Xenia 2019 είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πρώτοι τη νέα premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών της Παπουτσάνης.
Παπουτσάνης: Στην έκθεση Xenia με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη
Δουζόγλου: Επενδύσεις άνω των 100 εκατ. για ξενοδοχεία και logistics
Δουζόγλου: Επενδύσεις άνω των 100 εκατ. για ξενοδοχεία και logistics
Επενδύσεις για τα ξενοδοχεία Μιστράλ στην Καστέλα, Πεντελικόν στο Κεφαλάρι, το ακίνητο πρώην ιδιοκτησίας ΟΤΕ στη Σταδίου, αλλά και για «τη μεγαλύτερη αποθήκη στην Ελλάδα».
Δουζόγλου: Επενδύσεις άνω των 100 εκατ. για ξενοδοχεία και logistics