fbpxΜίχαλος: 4 στις 10 ΜμΕ στα social media χωρίς στρατηγική | Economistas.gr
Skip to main content

Μίχαλος: 4 στις 10 ΜμΕ στα social media χωρίς στρατηγική

Μίχαλος: 4 στις 10 ΜμΕ στα social media χωρίς στρατηγική
Ο Κ. Μίχαλος / INTIME

«Περίπου 4 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται απλώς στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γιατί πρέπει να ακολουθήσουν την τάση της αγοράς. Χωρίς, όμως, να διαθέτουν κάποια οργανωμένη στρατηγική ή να αξιοποιούν συγκεκριμένα εργαλεία. Και το κυριότερο εμπόδιο για αυτές τις επιχειρήσεις, φαίνεται να είναι η έλλειψη γνώσης και δεξιοτήτων».

Αυτό σημείωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, στην εκδήλωση που συνδιοργανώνουν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας και το Facebook, με θέμα: «Boost with Facebook».

Όπως είπε ο κ. Μίχαλος, η έλλειψη γνώσης και δεξιοτήτων στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι αρκετά σοβαρό θέμα. Γιατί ενώ η δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook είναι εύκολη και χωρίς κόστος, η ανάπτυξη της παρουσίας με τρόπο που να μεγιστοποιεί τα επιχειρηματικά οφέλη, χρειάζεται γνώση, σχέδιο και σωστή στόχευση.

«Είναι προφανής, λοιπόν, η ανάγκη πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην αύξηση της εξοικείωσης, της γνώσης και των δεξιοτήτων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μίχαλος: Να βελτιώσουν οι τράπεζες τη χρηματοδότηση των ΜμΕ
Μίχαλος: Να βελτιώσουν οι τράπεζες τη χρηματοδότηση των ΜμΕ
Να βελτιώσουν τη χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και γενικότερα τις υπηρεσίες που προσφέρουν, κάλεσε τις τράπεζες ο πρόεδρος της ΚEE και του ΕΒΕΑ.
Μίχαλος: Να βελτιώσουν οι τράπεζες τη χρηματοδότηση των ΜμΕ
Μίχαλος: Ανάσα για τις επιχειρήσεις η επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών
Μίχαλος: Ανάσα για τις επιχειρήσεις η επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών
Ως επιμελητηριακή κοινότητα είχαμε θέσει το συγκεκριμένο αίτημα και δηλώνουμε την ικανοποίηση μας που το θέμα διευθετήθηκε άμεσα από την κυβέρνηση, δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ.
Μίχαλος: Ανάσα για τις επιχειρήσεις η επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών
Μίχαλος: Βόμβα στα θεμέλια της οικονομίας η πληθωριστική έκρηξη και τα υπέρογκα ναύλα
Μίχαλος: Βόμβα στα θεμέλια της οικονομίας η πληθωριστική έκρηξη και τα υπέρογκα ναύλα
Μέσα σε ένα έτος, όπως σημειώνει ο πρόεδρος, οι διεθνείς τιμές των προϊόντων έχουν παρουσιάσει άνοδο σε διψήφια ποσοστά.
Μίχαλος: Βόμβα στα θεμέλια της οικονομίας η πληθωριστική έκρηξη και τα υπέρογκα ναύλα
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Στο ξεκίνημα της πανδημίας τον Μάρτιο του 2020, για το 29% των μικρών επιχειρήσεων η ανάπτυξη νέων προϊόντων ήταν ένας τρόπος για να ανταποκριθούν στη γεμάτη προκλήσεις κατάσταση, σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση της Kaspersky.
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας