fbpxΞεκινά σήμερα η υλοποίηση της συμφωνίας Public - MediaMarkt | Economistas.gr
Skip to main content

Ξεκινά σήμερα η υλοποίηση της συμφωνίας Public - MediaMarkt

Ξεκινά σήμερα η υλοποίηση της συμφωνίας Public - MediaMarkt

Από σήμερα ξεκινά η υλοποίηση της συμφωνίας Public MediaMarkt για τη δημιουργία μιας νέας, κοινής εταιρείας λιανικής πώλησης.  

Οπως τονίζεται στην επίσημη ανακοίνωση, η συμφωνία αυτή, συνολικά επωφελής για την αγορά και το καταναλωτικό κοινό, δημιουργεί τον μεγαλύτερο retailer ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών στην Ελλάδα, μετασχηματίζοντας τον κλάδο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Η συνεργασία των δυο εταίρων διασφαλίζει και ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία της MediaMarkt στη χώρα, έχοντας ως αποτέλεσμα τη διατήρηση πολλών θέσεων εργασίας στον κλάδο της λιανικής. Παράλληλα, η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη σύμπραξη της Public με τη MediaMarkt ωφελεί σημαντικά τους συνεργάτες και τους προμηθευτές παρέχοντάς τους διευρυμένες ευκαιρίες ανάπτυξης. 

Συμφωνία Public – Media Markt: Επεκτείνεται η γκάμα προϊόντων και στα δυο brands

«Προς την κατεύθυνση αυτή, στοχεύουμε στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας επώνυμων brands που αναζητά ο καταναλωτής στα καταστήματα της MediaMarkt, με έμφαση κυρίως σε εταιρείες-κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, με δικά τους γραφεία ή μέσω διανομέων. Η επέκταση της προϊοντικής γκάμας είναι στρατηγική προτεραιότητα που θα εφαρμοστεί και στα δύο brands» τονίζεται στην ανακοίνωση για τη νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη συνένωση Public – Media Markt.

Παράλληλα, η νέα εταιρεία θα ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την κοινή, πελατοκεντρική φιλοσοφία των δύο μαρκών, σύμφωνα με την οποία ο καταναλωτής αντιμετωπίζεται πάντα με σεβασμό και όρους απόλυτης διαφάνειας, με ειλικρινή ενημέρωση ως προς τις τιμές και τις πραγματικές εκπτώσεις στις περιόδους εκπτώσεων/προσφορών.

Όραμα των δύο εταίρων είναι η ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού μοντέλου πωλήσεων λιανικής, που θα διαμορφώσουν τον retailer του αύριο. Σε αυτή τη νέα εποχή, στόχος θα είναι η συνεχής βελτίωση της ζωής του καταναλωτή μέσα και έξω από το σπίτι, μέσω της προσφοράς της μεγαλύτερης γκάμας κορυφαίων προϊόντων και αξεπέραστων υπηρεσιών, αλλά και μιας μοναδικής πολυκαναλικής εμπειρίας.

Καλογεράκης (CEO Public – Media Markt): Εισάγουμε ένα νέο μοντέλο retail

Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος από σήμερα αναλαμβάνει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες, δήλωσε: «Με τη συνεργασία των δύο πολύ ισχυρών brands -Public και MediaMarkt- εισάγουμε στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο retail, το οποίο βασίζεται στην προσφορά της πλέον ολοκληρωμένης πρότασης για τους καταναλωτές και παράλληλα στη δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες και τους εργαζομένους μας, που θα ωφεληθούν πολλαπλά από τις συνέργειες που προκύπτουν».

H συνεργασία Public και MediaMarkt οδηγεί στη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Η νέα εταιρεία, με συνολικό κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 460 εκατ. Ευρώ το 2019, διαθέτει 67 φυσικά και 4 online καταστήματα (www.public.gr, www.public-cyprus.com.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η ενοποιημένη βάση της αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες.
 
Δίνοντας έμφαση στο πολυκαναλικό εμπόριο, που υποστηρίζεται από το πυκνό δίκτυο των καταστημάτων της, τη διευρυμένη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών στην καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής αλλά και τη μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα Public Marketplace, στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στην καλύτερη τιμή.

Δύο μάρκες – Μία Ομάδα

Οι εργαζόμενοι της νέας εταιρείας, που θα φιλοξενήσει τα δύο ισχυρά brands, γίνονται πλέον μέρος μιας μεγάλης, πολύ ανταγωνιστικής εταιρείας, με σταθερή οικονομική βάση και με τη δύναμη να διαμορφώνει το retail του αύριο. Το νέο σχήμα επιφυλάσσει για τους εργαζόμενους μακροπρόθεσμα μεγάλες ευκαιρίες εξέλιξης σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο.
 
Η διαδικασία της ενοποίησης των δραστηριοτήτων των δύο εταίρων θα γίνει με ομαλό τρόπο και πάντα με απόλυτο σεβασμό προς τους καταναλωτές, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες του Public και της MediaMarkt. Ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Media Saturn Holding GmbH για τη συναλλαγή ενήργησε η PricewaterhouseCoopers Business Solutions S.A. (PwC). Ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Olympia Group/Public για τη συναλλαγή ενήργησε η Deloitte Greece.
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συμφωνία - ορόσημο ανάμεσα σε Public και Media Markt
Συμφωνία - ορόσημο ανάμεσα σε Public και Media Markt
Το Public και η Media Markt δημιουργούν μια ισχυρή εταιρεία λιανικής πώλησης, οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο.
Συμφωνία - ορόσημο ανάμεσα σε Public και Media Markt
Public-MediaMarkt: Επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Public-MediaMarkt: Επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Στόχος του Public Marketplace, όπως τονίζει η εταιρεία, είναι η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων που σε αριθμό θα προσεγγίσουν τα 2.500 μέχρι το τέλος τους έτους.
Public-MediaMarkt: Επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στο ηλεκτρονικό εμπόριο
H απάντηση της Public για το πρόστιμο των 520.000 ευρώ
H απάντηση της Public για το πρόστιμο των 520.000 ευρώ
«Τα Public σέβονται την απόφαση της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς, αν και την έλαβαν με μεγάλη έκπληξη» αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Public Group αναφορικά με το πρόστιμο που επιβλήθηκε στην αλυσίδα για θέματα μειωμένων τιμών.
H απάντηση της Public για το πρόστιμο των 520.000 ευρώ
Public Group: Αύξηση κερδοφορίας το 2022 και αύξηση πωλήσεων στο πρώτο 6μηνο του 2023
Public Group: Αύξηση κερδοφορίας το 2022 και αύξηση πωλήσεων στο πρώτο 6μηνο του 2023
Το Public Group, υλοποιώντας με επιτυχία μια στρατηγική που εστιάζει στη διαμόρφωση ενός ισχυρού Omni-Retail οικοσυστήματος και παρά τις προκλήσεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, το 2022 κατάφερε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας στα 4,6 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το 2021 και σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών. 
Public Group: Αύξηση κερδοφορίας το 2022 και αύξηση πωλήσεων στο πρώτο 6μηνο του 2023