fbpxΕΥ: Η καταναλωτική εμπειρία στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού | Economistas.gr
Skip to main content

ΕΥ: Η καταναλωτική εμπειρία στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού

ΕΥ: Η καταναλωτική εμπειρία στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού
Φωτό: Shutterstock

Στο CX Summit 2019 που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 26 Νοεμβρίου στην Αθήνα, συμμετείχε ως χορηγός η ΕΥ. Αντικείμενο του συνεδρίου, στο οποίο έλαβαν μέρος σημαντικοί Έλληνες και ξένοι ομιλητές, ήταν η εμπειρία του πελάτη σε ένα περιβάλλον στο οποίο οι επιθυμίες και οι προσδοκίες του καταναλωτικού κοινού μεταβάλλονται ραγδαία.

Στο συνέδριο μίλησε εκ μέρους της ΕΥ, ο κος Δημήτρης Κωνσταντακάτος, Service Design Manager και μέλος του Athens Design Lab της EY Ελλάδος, μιας ομάδας που βοηθά τους πελάτες της να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν έξυπνες υπηρεσίες, προκειμένου να προσφέρουν στο κοινό τους πρακτικές και ιδιαίτερες εμπειρίες.

Ο κος Κωνσταντακάτος, στην ομιλία του με θέμα, “Strategy by co-design”, αναφέρθηκε στη σημασία του design στη σύγχρονη επιχείρηση και το πώς οι επιχειρήσεις κινούνται σε μια ολοένα και πιο πελατοκεντρική προσέγγιση. «Ο ρόλος του design έχει αλλάξει δραστικά τα τελευταία χρόνια και δεν περιορίζεται πια στον σχεδιασμό πρακτικών και εύχρηστων αντικειμένων. Ως designers, καλούμαστε να συμμετέχουμε πλέον στη διαμόρφωση της στρατηγικής της επιχείρησης», τόνισε ο ομιλητής. Οι επιχειρήσεις πρέπει να τοποθετήσουν τον χρήστη των προϊόντων και υπηρεσιών τους στο επίκεντρο της στρατηγικής τους. Ο ομιλητής τόνισε ότι αυτό δεν είναι κάτι απλό, καθώς προϋποθέτει μια διαδικασία ωρίμανσης της επιχείρησης – από το αρχικό στάδιο της άγνοιας, έως την υιοθέτηση μιας πλήρως πελατοκεντρικής στρατηγικής. Ο σχεδιασμός της εμπειρίας του πελάτη δεν είναι μια αόριστη διαδικασία, αλλά έχει συγκεκριμένα βήματα και στάδια.

Η αυξανόμενη αξία του design και του σχεδιασμού της εμπειρίας του πελάτη, αντικατοπτρίζεται και στο γεγονός ότι, τα τελευταία χρόνια, ηγέτιδες εταιρείες επιδιώκουν την αύξηση των σχεδιαστικών δυνατοτήτων τους είτε μέσω οργανικής ανάπτυξης είτε μέσω εξαγορών εταιρειών design – με αντιπροσωπευτικό παράδειγμα την εξαγορά πολλαπλών boutique εταιρειών design από την EY σε παγκόσμιο επίπεδο. Πλέον, η επένδυση στον σχεδιασμό μιας βέλτιστης εμπειρίας για τον πελάτη, αποτελεί προτεραιότητα για τις διοικήσεις, καθώς βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τα κέρδη της εκάστοτε επιχείρησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΥ: Η σημασία της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση
ΕΥ: Η σημασία της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση
Το 81% των στελεχών που συμμετείχαν στο πρόσφατο webcast της EY Ελλάδος, εκτιμά ότι οι διατάξεις του νέου νόμου βρίσκονται προς τη σωστή κατεύθυνση
ΕΥ: Η σημασία της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση
EY: Η πανδημία επιβράδυνε τις δημόσιες εγγραφές
EY: Η πανδημία επιβράδυνε τις δημόσιες εγγραφές
Ο αντίκτυπος της πανδημίας οδήγησε σε καθίζηση τις συμφωνίες και τα έσοδα του πρώτου εξαμήνου, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
EY: Η πανδημία επιβράδυνε τις δημόσιες εγγραφές
ΕΥ: Οι μη χρηματοοικονομικές επιδόσεις των επιχειρήσεων στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επενδυτών
ΕΥ: Οι μη χρηματοοικονομικές επιδόσεις των επιχειρήσεων στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επενδυτών
Οι θεσμικοί επενδυτές δίνουν ολοένα και αυξανόμενη έμφαση στην αξιολόγηση των εταιρειών με κριτήριο τις επιδόσεις τους σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και διακυβέρνησης.
ΕΥ: Οι μη χρηματοοικονομικές επιδόσεις των επιχειρήσεων στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επενδυτών
EY: Εσοδα 37,2 δισ. δολαρίων για το 2020 παγκοσμίως
EY: Εσοδα 37,2 δισ. δολαρίων για το 2020 παγκοσμίως
Ισορροπημένη ανάπτυξη κατά μήκος του οργανισμού, παρά το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που δημιούργησε ο COVID-19. Στο δ' τρίμηνο, παρουσιάστηκαν 38 λύσεις σχετικές με τον COVID-19, σε συνεργασία με 11 οργανισμούς.
EY: Εσοδα 37,2 δισ. δολαρίων για το 2020 παγκοσμίως
EY: Πρόσθετες προκλήσεις από την πανδημία για την ακεραιότητα των επιχειρήσεων
EY: Πρόσθετες προκλήσεις από την πανδημία για την ακεραιότητα των επιχειρήσεων
Οι μειώσεις προσωπικού και οι διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού, αποτελούν τις κυριότερες απειλές για την ακεραιότητα των επιχειρήσεων, σύμφωνα με τους συμμετέχοντες σε webcast της EY Ελλάδος
EY: Πρόσθετες προκλήσεις από την πανδημία για την ακεραιότητα των επιχειρήσεων