fbpxΜία start-up… «κρυφό σχολειό» στο Θησείο -Δωρεάν μαθήματα MBA στους εργαζομένους | Economistas.gr
Skip to main content

Μία start-up… «κρυφό σχολειό» στο Θησείο -Δωρεάν μαθήματα MBA στους εργαζομένους

Μία start-up… «κρυφό σχολειό» στο Θησείο -Δωρεάν μαθήματα MBA στους εργαζομένους

Ένα... ιδιότυπο εκπαιδευτικό κέντρο, στο Θησείο, με θέα την Ακρόπολη, αποτελούν τα γραφεία μίας ελληνικής start-up επιχείρησης. Κάποιες από τις εργάσιμες ώρες, τα γραφεία γίνονται ένα «κρυφό σχολειό» για τους εργαζόμενούς της, στους οποίους παρέχει δωρεάν μαθήματα mini-MBA.

Καθηγητές από διακεκριμένα ιδρύματα της Ελλάδας και στελέχη αγοράς παραδίδουν, μεταξύ άλλων, μαθήματα οικονομικών, επικοινωνίας, επιχειρηματικής στρατηγικής και ανάπτυξης και διοίκησης έργων, σε ένα πρόγραμμα σπουδών που διαρκεί περίπου 6 μήνες.

Ο λόγος για τη Dialectica, που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στο εξωτερικό, παρέχοντας επιχειρηματικές συμβουλές σε διεθνείς θεσμικούς επενδυτές, πολυεθνικές, private equity funds και συμβουλευτικές εταιρείες.

«Αν υπάρχει ένα μυστικό επιτυχίας σε μια επιχείρηση, αυτή είναι η επένδυση στους ανθρώπους της. Αυτό κάνουμε κι εμείς, δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στον τομέα της παιδείας», υπογράμμισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο επικεφαλής της εταιρείας, Γιώργος Τσαρούχας. Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος της εταιρείας το επόμενο διάστημα είναι να εμπλουτισθεί το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα και με επιπλέον μαθήματα.

Η Dialectica αποτελεί μια... «ιστορία επιτυχίας» στη σκηνή των start-ups της Ελλάδας. Από εταιρεία τεσσάρων ατόμων, πλέον απασχολεί περισσότερους από 140 εργαζόμενους. Με γραφεία στην Αθήνα, το Λονδίνο και σύντομα στις ΗΠΑ, αναπτύσσεται διαρκώς και προκειμένου να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες της, προσλαμβάνει κάθε μήνα περίπου 10 νέους πτυχιούχους, που προέρχονται, σε συντριπτική πλειοψηφία, από ελληνικά ΑΕΙ.

«Η εκπαίδευση δεν πρέπει να σταματά στο πτυχίο, αλλά να αποτελεί μια διαρκής διαδικασία για κάθε πολίτη και φυσικά για κάθε εργαζόμενο. Γι' αυτό, είναι καθήκον μιας επιχείρησης που σέβεται και επενδύει στους ανθρώπους της, να συμβάλλει με οποιοδήποτε τρόπο στη διαρκή εκπαίδευσή τους. Άλλωστε, είναι κάτι που αποδεδειγμένα έχει και θετικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα του εργαζόμενου», ανέφερε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Τσαρούχας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Cyprus Airways: Αναστέλλει τις πτήσεις προς Θεσσαλονίκη και Σκιάθο
Cyprus Airways: Αναστέλλει τις πτήσεις προς Θεσσαλονίκη και Σκιάθο
Mειώνεται και η συχνότητα των πτήσεων προς Αθήνα και Ηράκλειο, μετά τoν υποβιβασμό της Ελλάδας στην Κατηγορία Β' και το υποχρεωτικό τεστ για τους ταξιδιώτες από την Ελλάδα στην Κύπρο.
Cyprus Airways: Αναστέλλει τις πτήσεις προς Θεσσαλονίκη και Σκιάθο
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
H ΔΕΗ Α.Ε. υπέγραψε με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης δανειακή σύμβαση για χρηματοδότηση ύψους 160 εκατ. ευρώ, διάρκειας 2 ετών, χωρίς εξασφαλίσεις για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων της κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
Deloitte-SAS: Παρέχουν υπηρεσίες διαχείρισης χρηματοοικονομικών κινδύνων
Deloitte-SAS: Παρέχουν υπηρεσίες διαχείρισης χρηματοοικονομικών κινδύνων
H Deloitte Ελλάδος και η SAS ένωσαν τις δυνάμεις τους με στόχο να προσφέρουν καινοτόμες συμβουλευτικές υπηρεσίες στον χώρο της διαχείρισης κινδύνων μέσω της αξιοποίησης της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) και των Analytics.
Deloitte-SAS: Παρέχουν υπηρεσίες διαχείρισης χρηματοοικονομικών κινδύνων
ΕΥ: Η σημασία της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση
ΕΥ: Η σημασία της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση
Το 81% των στελεχών που συμμετείχαν στο πρόσφατο webcast της EY Ελλάδος, εκτιμά ότι οι διατάξεις του νέου νόμου βρίσκονται προς τη σωστή κατεύθυνση
ΕΥ: Η σημασία της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Η νέα καμπάνια επικοινωνίας, η οποία θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου, έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Lufthansa: Η Business Lounge στην Αθήνα επαναλειτουργεί με νέα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας
Lufthansa: Η Business Lounge στην Αθήνα επαναλειτουργεί με νέα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας
Aπό τις 31 Ιουλίου εγκαινιάζεται ένα νέο δρομολόγιο από το Μόναχο για τη Ρόδο και από τον Σεπτέμβριο η σύνδεση Αθήνας-Μονάχου ενισχύεται με μια επιπλέον καθημερινή πτήση, διευρύνοντας τις ταξιδιωτικές επιλογές και τον αριθμό πτήσεων για τους επιβάτες.
Lufthansa: Η Business Lounge στην Αθήνα επαναλειτουργεί με νέα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας