fbpxΗ ψηφιακή στρατηγική της Alpha Bank στο Digitalized 2019 | Economistas.gr Skip to main content

Η ψηφιακή στρατηγική της Alpha Bank στο Digitalized 2019

Η ψηφιακή στρατηγική της Alpha Bank στο Digitalized 2019
Η Εύα Αντωνοπούλου συντονίζει τη συζήτηση στην οποία συμμετέχουν ο Ανδρέας Αθανασόπουλος, η Αλεξάνδρα Παπαλεξοπούλου, και Χάρης Μπρουμίδης

Την ισχυρή επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην εταιρική κουλτούρα ανέδειξε το Digitalized 2019 της Alpha Bank, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με τη συμμετοχή περίπου 500 στελεχών από την Τράπεζα και κορυφαίες επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς.

Οπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, κύριος στόχος του Digitalized της Alpha Bank, το οποίο διοργανώθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά, είναι η καθιέρωση ενός δημόσιου βήματος διαλόγου μεταξύ κορυφαίων στελεχών της αγοράς, σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Όπως, άλλωστε, αναγνώρισαν όλοι οι ομιλητές της διοργάνωσης, η νέα ψηφιακή πραγματικότητα είναι ήδη εδώ αλλάζοντας ριζικά το επιχειρείν και μεταβάλλοντας καθοριστικά την εταιρική κουλτούρα.

Με βιντεοσκοπημένο μήνυμά του που προβλήθηκε στην έναρξη της εκδήλωσης, ο CEO της Alpha Bank, Βασίλειος Ψάλτης επεσήμανε ότι «οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες έρχονται να αμφισβητήσουν τα επιχειρηματικά μοντέλα που γνωρίζαμε, να αλλάξουν θεμελιωδώς τις προσδοκίες και συμπεριφορές μας στην αγορά και να μεταβάλουν την κουλτούρα και την καθημερινότητά μας, τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική μας σφαίρα. Το Digitalized 2019 αναδεικνύει αυτή την κρίσιμη διαδικασία μετάβασης και στοχεύει στο να καταγραφούν οι πτυχές της επίδρασης του ψηφιακού μετασχηματισμού στην εταιρική κουλτούρα. Υπό την έννοια αυτή, το Digitalized 2019, ως τμήμα του ψηφιακού μετασχηματισμού της Alpha Bank, αποτελεί απόδειξη της επιδίωξής μας να τοποθετήσουμε τους Πελάτες μας στο επίκεντρο της δράσης μας και να τους προσφέρουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες».

photo1.jpg
Ο Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής και Chief Digital Officer and Retail Banking Products της Alpha Bank Δαμιανός Χαραλαμπίδης

Τους βασικούς πυλώνες της ψηφιακής στρατηγικής της Alpha Bank παρουσίασε ο Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής και Chief Digital Officer and Retail Banking Products της Alpha Bank, Δαμιανός Χαραλαμπίδης, ο οποίος τόνισε ότι η «τράπεζα του μέλλοντος» τοποθετεί την εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της. Αναφερόμενος στα πρώτα εντυπωσιακά αποτελέσματα του προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού που εφαρμόζει η Τράπεζα από το 2017, ο κ. Χαραλαμπίδης τόνισε μεταξύ άλλων πως:

- το 50% των συναλλαγών έχει ήδη μεταφερθεί από τα ταμεία των Καταστημάτων στα ψηφιακά κανάλια της
Τράπεζας,

- οι Ιδιώτες Πελάτες μπορούν να ανοίξουν νέο λογαριασμό, να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα και πρόσβαση στο Alpha web banking, σε οποιοδήποτε κατάστημα, σε 15 μόλις λεπτά,

- η υποβολή των απαιτούμενων εγγράφων για την ανανέωση της νομιμοποίησης των επιχειρήσεων μπορεί πλέον να γίνει και μέσω e-banking, ενώ σε κάθε περίπτωση η διαδικασία ανανέωσης ολοκληρώνεται σε
λιγότερο από 3 ημέρες.

Ο κ. Χαραλαμπίδης παρουσίασε επίσης τα οφέλη από τους νέους τρόπους συνεργασίας που εφαρμόζονται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της Τράπεζας (μεθοδολογία agile), τονίζοντας ότι ενισχύεται το ομαδικό πνεύμα και η ικανοποίηση του Προσωπικού, ενώ παράλληλα αυξάνεται σημαντικά η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα στη λειτουργία της Τράπεζας.

photo4.jpg
Στιγμιότυπο από τη βράβευση των νικητών του διεθνούς διαγωνισμού ψηφιακής καινοτομίας FinQuest by Alpha Bank.

Ο Chief Customer Officer και CEO Financial Services, Dixons Carphone Group, Ανδρέας Αθανασόπουλος, ως keynote speaker της εκδήλωσης, ανέδειξε την κομβική σημασία του ανθρώπινου παράγοντα για την επιτυχία του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων. Υπογράμμισε ότι αφετηρία κάθε προσπάθειας ψηφιακού μετασχηματισμού θα πρέπει να αποτελεί η εμπειρία του πελάτη, ο οποίος έχει πλέον ιδιαίτερα αυξημένες προσδοκίες και απαιτήσεις.

Ο κ. Αθανασόπουλος έθεσε ως αναγκαία προϋπόθεση για την επιτυχή «ψηφιακή στροφή» των επιχειρήσεων, την αναζήτηση νέων μοντέλων ηγεσίας και συνεργασίας. Αναφέρθηκε, επίσης, στις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που γεννά το νέο πλαίσιο ανταγωνισμού στο οικοσύστημα των fintech και περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο η ανάλυση και διαχείριση δεδομένων μέσω machine learning και artificial intelligence επηρεάζει τον τρόπο λήψης αποφάσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις.

Στη συνέχεια, το κοινό της εκδήλωσης είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον πάνελ συζήτησης, στο οποίο κορυφαία στελέχη της αγοράς μοιράστηκαν τη σημαντική εμπειρία τους από τους διαφορετικούς επιχειρηματικούς κλάδους τους οποίους εκπροσωπούν και αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με την επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην εταιρική κουλτούρα. Στη συζήτηση, την οποία συντόνισε η δημοσιογράφος Εύα Αντωνοπούλου, συμμετείχαν ο κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, η Group Strategic Planning, Executive Director του Ομίλου ΤΙΤΑΝ, Αλεξάνδρα Παπαλεξοπούλου, και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης.

Οι ομιλητές συμφώνησαν ότι σημείο – κλειδί στη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού παραμένει ο άνθρωπος, ενώ η νέα εταιρική κουλτούρα που διαμορφώνεται τόσο στον χρηματοπιστωτικό τομέα όσο και στους υπόλοιπους κλάδους της οικονομίας, θα πρέπει να είναι ευθέως εναρμονισμένη με την τεχνολογική αναβάθμιση προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και με τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την απονομή των βραβείων στους τρεις νικητές του εσωτερικού διαγωνισμού ψηφιακής καινοτομίας και νέων ιδεών της Alpha Bank, i3 (inspiration-innovationimplementation), ο οποίος διοργανώθηκε για πρώτη φορά φέτος και έτυχε μεγάλης ανταπόκρισης από το Προσωπικό της Τράπεζας. Ακολούθησε η βράβευση των τριών ομάδων που διακρίθηκαν, μεταξύ δεκάδων συμμετοχών από 12 χώρες, στον νέο διαγωνισμό ψηφιακής καινοτομίας FinQuest by Alpha Bank, τον οποίο εγκαινίασε η Τράπεζα τον Σεπτέμβριο του 2019.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Alpha Bank: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εταιρική Κουλτούρα στο επίκεντρο του Digitalized 2019
Alpha Bank: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εταιρική Κουλτούρα στο επίκεντρο του Digitalized 2019
Την ισχυρή επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην εταιρική κουλτούρα ανέδειξε το Digitalized 2019 της Alpha Bank, που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία τη Δευτέρα 9/12.
Alpha Bank: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εταιρική Κουλτούρα στο επίκεντρο του Digitalized 2019
Alpha Bank: Οι 3 παράγοντες που θα φέρουν την ανάπτυξη
Alpha Bank: Οι 3 παράγοντες που θα φέρουν την ανάπτυξη
Η Alpha Bank αναλύει τα μακροοικονομικά μεγέθη που διαμορφώνουν την τρέχουσα οικονομική συγκυρία και παράλληλα επιχειρεί να αξιολογήσει τους βασικούς παράγοντες που αναμένεται να στηρίξουν την ανάπτυξη.
Alpha Bank: Οι 3 παράγοντες που θα φέρουν την ανάπτυξη
Alpha: Οι παράγοντες που θα αλλάξουν το μείγμα της οικονομικής μεγέθυνσης
Alpha: Οι παράγοντες που θα αλλάξουν το μείγμα της οικονομικής μεγέθυνσης
Στα επόμενα έτη αναμένεται μία ανασύνθεση του μείγματος της οικονομικής μεγέθυνσης στην Ελλάδα, όπως αναφέρεται στο εβδομαδιαίο οικονομικό δελτίο της Alpha Bank.
Alpha: Οι παράγοντες που θα αλλάξουν το μείγμα της οικονομικής μεγέθυνσης
Alpha Bank: Οι προκλήσεις της νέας δεκαετίας
Alpha Bank: Οι προκλήσεις της νέας δεκαετίας
Η αυγή της νέας δεκαετίας χαρακτηρίζεται αφενός από το ασταθές διεθνές οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον και αφετέρου από την προσδοκία επανόδου του κατά κεφαλήν ΑΕΠ της χώρας μας σε τροχιά σύγκλισης με τον κοινοτικό μέσο.
Alpha Bank: Οι προκλήσεις της νέας δεκαετίας
Υψηλές αποδόσεις και το 2019 για τα Alpha Αμοιβαία Κεφάλαια
Υψηλές αποδόσεις και το 2019 για τα Alpha Αμοιβαία Κεφάλαια
Κορυφαίες θέσεις στις κατηγορίες τους κατέλαβαν για ακόμη μία χρoνιά τα Alpha Αμοιβαία Κεφάλαια, προσφέροντας μία αξιόπιστη επενδυτική επιλογή, σε ένα διεθνές περιβάλλον μηδενικών επιτοκίων.
Υψηλές αποδόσεις και το 2019 για τα Alpha Αμοιβαία Κεφάλαια