fbpxΗ KPMG στηρίζει το πρόγραμμα «Μπορούμε στο Σχολείο» | Economistas.gr
Skip to main content

Η KPMG στηρίζει το πρόγραμμα «Μπορούμε στο Σχολείο»

Η KPMG στηρίζει το πρόγραμμα «Μπορούμε στο Σχολείο»

Το διαδραστικό, εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μπορούμε στο Σχολείο», που έχει δημιουργήσει η μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε», αποφάσισε να στηρίξει η KPMG, στο πλαίσιο των δράσεων της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για τη διά βίου μάθηση.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στόχοι του προγράμματος είναι η ενημέρωση των μαθητών σχετικά με τη σημασία και τις επιπτώσεις της σπατάλης τροφίμων, η συλλογική προσπάθεια για τη μείωση αυτού του φαινομένου και η στήριξη των συνανθρώπων μας σε διατροφική ανάγκη.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, περισσότερα από 16.000 παιδιά έχουν επιμορφωθεί στο πλαίσιο του προγράμματος «Μπορούμε στο Σχολείο». Μέχρι στιγμής, μέσω της στήριξης του προγράμματος από την KPMG, έχουν ενημερωθεί 770 μαθητές σε πέντε σχολεία (10 Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης, Λακωνική Σχολή, Εκπαιδευτήρια Φραγκή, 2ο Γυμνάσιο Γέρακα, και Δημοτικό Κολλέγιο Αθηνών) και έως το τέλος του σχολικού έτους αναμένεται να επωφεληθούν συνολικά 3.500 παιδιά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

KPMG: Σχεδιάζει επενδύσεις 5 δισ. δολαρίων για ψηφιακό μετασχηματισμό
KPMG: Σχεδιάζει επενδύσεις 5 δισ. δολαρίων για ψηφιακό μετασχηματισμό
Η KPMG ανακοίνωσε επενδύσεις στην τεχνολογία, στο ανθρώπινο δυναμικό και στην καινοτομία, αναμένοντας να δαπανήσει US$ 5 δισ. μέσα στην επόμενη πενταετία.
KPMG: Σχεδιάζει επενδύσεις 5 δισ. δολαρίων για ψηφιακό μετασχηματισμό
KPMG: Η αλήθεια για την καταναλωτική πίστη
KPMG: Η αλήθεια για την καταναλωτική πίστη
Nέα μελέτη της KPMG σε περισσότερους από 18.000 καταναλωτές σε 20 χώρες. Η αφοσίωση στη μάρκα δεν φέρνει μόνο επαναλαμβανόμενες πωλήσεις από τους αφοσιωμένους πελάτες.
KPMG: Η αλήθεια για την καταναλωτική πίστη
KPMG: Οι προκλήσεις για τις οικογενειακές επιχειρήσεις
KPMG: Οι προκλήσεις για τις οικογενειακές επιχειρήσεις
Οι οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες προετοιμάζονται να παραδώσουν τη σκυτάλη στην επόμενη γενιά σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Οικογενειακών Επιχειρήσεων της KPMG.
KPMG: Οι προκλήσεις για τις οικογενειακές επιχειρήσεις
Νέα Μέλη στο Partnership της KPMG
Νέα Μέλη στο Partnership της KPMG
Η KPMG στην Ελλάδα ενισχύει και ενδυναμώνει το partnership στις Συμβουλευτικές της υπηρεσίες εντάσσοντας δύο νέους συνεταίρους στην οικογένειά της.
Νέα Μέλη στο Partnership της KPMG
Νέα «κορυφή» για την KPMG στα Responsible Business Awards
Νέα «κορυφή» για την KPMG στα Responsible Business Awards
Το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Αριστεία στην Επικοινωνία» έλαβε χθες η KPMG για τη στήριξή της πρωτοβουλίας "A Woman Can Be", στα Hellenic Responsible Business Awards.
Νέα «κορυφή» για την KPMG στα Responsible Business Awards