fbpxPayPal: Οι νέες τάσεις στην αγορά δώρων | Economistas.gr
Skip to main content

PayPal: Οι νέες τάσεις στην αγορά δώρων

PayPal: Οι νέες τάσεις στην αγορά δώρων

Παρά τη σχετικά πρόσφατη αγοραστική φρενίτιδα κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και τις χειμερινές εκπτώσεις, οι καταναλωτές ξεχύνονται εκ νέου στο κυνήγι της αναζήτησης των τέλειων δώρων στις αρχές Φεβρουαρίου – αυτή τη φορά για να δείξουν, λιγότερο ή περισσότερο συμβολικά, την αγάπη προς τους «Βαλεντίνους» τους. Η επιθυμία να προσφέρουν πιο προσωπικά, εξατομικευμένα και ευρηματικά είδη τους οδηγεί να επισκεφθούν μικρά εγχώρια ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν πιο ασυνήθιστες προτάσεις δώρων, ενώ όσοι πολυάσχολοι τρέχουν τελευταία στιγμή, καταληγούν τελικά σε ψηφιακά δώρα που είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή σε κάθε γωνιά του κόσμου.

Αγορά τοπικών προϊόντων με πρωτότυπο χαρακτήρα και μέσω κινητής συσκευής

Σύμφωνα με την έρευνα ‘PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos’, φέτος το 40% των καταναλωτών διεθνώς θα επιλέξει και θα αγοράσει ένα δώρο για την Γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου κάνοντας χρήση του smartphone, και πολλοί από αυτούς θα αποφύγουν τις αγορές από διεθνή brands, με γνώμονα τον πρωτότυπο και ξεχωριστό χαρακτήρα στις επιλογές τους. Επί του παρόντος, τα δύο τρίτα των αγοραστών δηλώνουν ότι προτιμούν να στηρίξουν τοπικές επιχειρήσεις.

«Η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί την ιδανική αφορμή και ευκαιρία να στηρίξουμε τα μικρομεσαία ηλεκτρονικά καταστήματα, επιλέγοντας έτσι πρωτότυπα δώρα. Δεδομένου ότι οι μικρές εταιρείες συνήθως επενδύουν τα κέρδη τους στη δική τους επιχείρηση, απασχολούν προσωπικό που κατοικεί στη γειτονιά και κάνουν τις προμήθειές τους σε μια συγκεκριμένη περιοχή, τέτοιου τύπου κινήσεις και δραστηριότητες ωφελούν και ενισχύουν την τοπική οικονομία. Στην PayPal, αυτή είναι άλλωστε μια καθημερινή μας πρακτική, προσφέροντας σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ανά την υφήλιο ένα ευρύ φάσμα εργαλείων, προκειμένου να βελτιώσουν τις διαδικτυακές πωλήσεις τους. Πέραν αυτού, το ίδιο το λογότυπό μας αποτελεί εγγύηση για κάθε αγοραστή που θέλει να αγοράσει με ασφάλεια το δώρο του ονείρου του/της», τονίζει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη.

Τι συμβαίνει με τα ψηφιακά είδη;

Παρατηρείται ότι οι καταναλωτές έχουν την τάση να αγοράζουν όλο και λιγότερο συχνά ταινίες, παιχνίδια ή βιβλία από βιβλιοχαρτοπωλεία και άλλα καταστήματα με είδη δώρων και τεχνολογίας, ενώ από την άλλη ο αριθμός των συνδρομητών σε υπηρεσίες streaming αυξάνεται με σταθερούς ρυθμούς. Σύμφωνα με στοιχεία της PayPal, το 23% των πελατών πληρώνει μέσω κινητής συσκευής για ψηφιακά προϊόντα (π.χ. για υπηρεσίες VoD και συνδρομές σε Pay TV, στο Spotify ή το Netflix συνδρομές), e-books ή PC games. Τα ψηφιακά προϊόντα, τα οποία παραδίδονται στην ουσία σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα από την αγορά τους, δεν αποτελούν απλώς μια εξαιρετική ιδέα για ένα δώρο της τελευταίας στιγμής, αλλά ταυτόχρονα εκφράζουν μια ξεκάθαρη eco-friendly διάθεση, αφού δεν απαιτούν μεταφορά προς τον τόπο παράδοσης, αλλά ούτε και πλαστικές συσκευασίες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η PayPal λανσάρει «Κοινά Ταμεία» στην Ελλάδα
Η PayPal λανσάρει «Κοινά Ταμεία» στην Ελλάδα
Μια νέα υπηρεσία χωρίς χρέωση που παρέχει τη δυνατότητα συλλογής χρηματικών ποσών για έξοδα που μοιραζόμαστε με φίλους και συγγενείς εντός ενός και μόνο λογαριασμού PayPal.
Η PayPal λανσάρει «Κοινά Ταμεία» στην Ελλάδα
PayPal: Στην Ελλάδα η υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων Xoom
PayPal: Στην Ελλάδα η υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων Xoom
Το Xoom επιτρέπει στους χρήστες να στείλουν χρηματικά ποσά στο εξωτερικό προς άμεση παραλαβή σε μετρητά ή σε τραπεζικό λογαριασμό, σε πάνω από 130 αγορές.
PayPal: Στην Ελλάδα η υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων Xoom
Οι απατεώνες λατρεύουν την Black Friday και την Cyber Monday
Οι απατεώνες λατρεύουν την Black Friday και την Cyber Monday
Ο αριθμός των κρουσμάτων απάτης μέσω διαδικτύου σημειώνει αύξηση της τάξης έως και του 18% - για τον λόγο αυτόν έχει πολύ μεγάλη σημασία η επιλογή μιας αξιόπιστης μεθόδου πληρωμής.
Οι απατεώνες λατρεύουν την Black Friday και την Cyber Monday
ΑΔΜΗΕ: Δεν τίθεται θέμα αύξησης των τελών
ΑΔΜΗΕ: Δεν τίθεται θέμα αύξησης των τελών
Δεν τίθεται κανένα θέμα αύξησης των τελών που καταβάλλουν οι καταναλωτές υπέρ του ΑΔΜΗΕ μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος, επισημαίνει ο Διαχειριστής με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα.
ΑΔΜΗΕ: Δεν τίθεται θέμα αύξησης των τελών
ΔΕΠΑ Εμπορίας: Παράταση στην προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος
ΔΕΠΑ Εμπορίας: Παράταση στην προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Παρατείνεται έως την 23η Μαρτίου η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τους υποψήφιους επενδυτές για τη ΔΕΠΑ Εμπορίας, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ.
ΔΕΠΑ Εμπορίας: Παράταση στην προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος