fbpxUnlimited Creativity: Καμπάνια για το WWF Ελλάς και το Natura 2000 | Economistas.gr
Skip to main content

Unlimited Creativity: Καμπάνια για το WWF Ελλάς και το Natura 2000

Unlimited Creativity: Καμπάνια για το WWF Ελλάς και το Natura 2000

H Unlimited Creativity, θυγατρική της V+O Greece, σχεδίασε την καμπάνια ενημέρωσης «Οι υπηρεσίες της φύσης είναι αόρατες» για λογαριασμό του WWF Ελλάς, με σκοπό να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό για τα οφέλη που προκύπτουν από το δίκτυο προστατευόμενων περιοχών Natura 2000 για το περιβάλλον και την κοινωνία.

Στοχεύοντας στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής μας συνείδησης, το δημιουργικό concept «Οι υπηρεσίες της φύσης είναι αόρατες», που εμπνεύστηκε η UNLIMITED, βασίζεται στις αόρατες αλλά καθοριστικής σημασίας επιδράσεις που έχει η φύση στο περιβάλλον και στον κοινωνικό ιστό.

Παράλληλα, η καμπάνια στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με την προστασία των φυσικών πόρων από την αλόγιστη κατασπατάλησή τους, που αποτελεί πρόβλημα του σύγχρονου κόσμου.

Το έργο, το οποίο ανατέθηκε στην Unlimited έπειτα από spec, βρίσκεται ήδη στον αέρα έως και τις 5 Μαρτίου με ένα τηλεοπτικό και ένα ραδιοφωνικό σποτ ενώ την επιμέλεια παραγωγής ανέλαβε η Indigoview.

Η Βασιλική Πέππα, Creative Director της Unlimited Creativity είπε για το project: «H δημιουργική σύλληψη καθώς και η εκτέλεση είχαν στόχο να αποδώσουν ένα σημαντικό και επίκαιρο μήνυμα, αλλά και να αναδείξουν, με απτό τρόπο, το έργο του δικτύου Natura 2000. Επιλέξαμε να δείξουμε υπέροχες εικόνες φύσης ενώ το voice over, κόντρα στην εικόνα, μιλάει με hard facts για τα οφέλη που προκύπτουν από το δίκτυο Natura 2000, σε επίπεδο φυσικού πλούτου, καθώς και οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το WWF Ελλάς εμπιστεύτηκε τη δημιουργικότητά μας, σε αυτή τη ξεχωριστή καμπάνια ευαισθητοποίησης

Η καμπάνια πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «LIFE-IP 4 NATURA», του πρώτου ολοκληρωμένου έργου LIFE (LIFE Integrated Project) για την προστασία της φύσης που έχει αναλάβει ποτέ να υλοποιήσει η χώρα μας, με πρωτοβουλία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) και σε συνεργασία με ακόμα 9 εταίρους.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κοινή πρωτοβουλία AB Βασιλόπουλου και WWF Ελλάς για τα ψάρια
Κοινή πρωτοβουλία AB Βασιλόπουλου και WWF Ελλάς για τα ψάρια
Στα ιχθυοπωλεία των καταστημάτων της ΑΒ θα διατίθενται ψάρια και θαλασσινά που αλιεύθηκαν ή παράχθηκαν χωρίς να επιβαρύνουν κατά το δυνατόν το θαλάσσιο περιβάλλον
Κοινή πρωτοβουλία AB Βασιλόπουλου και WWF Ελλάς για τα ψάρια
Νέος γενικός διευθυντής για τη L’Oréal Hellas
Νέος γενικός διευθυντής για τη L’Oréal Hellas
Ο Αλεξ Ντέιβιντσον θα διαδεχθεί τον Μεχντί Κουμπάν που ήταν γενικός διευθυντής της L'Oréal Hellas από την 1η Νοεμβρίου, 2017.
Νέος γενικός διευθυντής για τη L’Oréal Hellas
Eurobank: Νέα υπηρεσία ePOS για online πωλήσεις με 1 κλικ
Eurobank: Νέα υπηρεσία ePOS για online πωλήσεις με 1 κλικ
Nέο κανάλι συναλλαγών για τις επιχειρήσεις με τους πελάτες τους, ακόμη και εάν εκείνες δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop).
Eurobank: Νέα υπηρεσία ePOS για online πωλήσεις με 1 κλικ
Χατζηνικολάου: Ανέρρωσα πλήρως από τον Covid 19
Χατζηνικολάου: Ανέρρωσα πλήρως από τον Covid 19
«Μετά την ολοκλήρωση της νοσηλείας μου στο Αττικό Νοσοκομείο, ανέρρωσα πλήρως από τον ιό COVID 19», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο πρόεδρος της Πειραιώς.
Χατζηνικολάου: Ανέρρωσα πλήρως από τον Covid 19
Ευρωκλινική: Παραχωρεί στο ΕΣΥ 30 κλίνες και το τμήμα Επειγόντων
Ευρωκλινική: Παραχωρεί στο ΕΣΥ 30 κλίνες και το τμήμα Επειγόντων
Η Ευρωκλινική διαβεβαιώνει έχει λάβει όλα τα μέτρα για την έγκαιρη πρόληψη και την ασφάλεια τόσο των εργαζομένων της όσο και των ασθενών της.
Ευρωκλινική: Παραχωρεί στο ΕΣΥ 30 κλίνες και το τμήμα Επειγόντων
Καρέλια: Δωρεά 50 υπερσύγχρονων ΜΕΘ
Καρέλια: Δωρεά 50 υπερσύγχρονων ΜΕΘ
Οι ΜΕΘ αποτελούνται από ειδική ηλεκτρονική κλίνη, monitor παρακολούθησης ζωτικών λειτουργιών και ηλεκτρονικό αναπνευστήρα υψηλής τεχνολογίας.
Καρέλια: Δωρεά 50 υπερσύγχρονων ΜΕΘ