fbpxAegean: Πώς γίνεται η απολύμανση για τον κορωνοϊό στα αεροσκάφη | Economistas.gr
Skip to main content

Aegean: Πώς γίνεται η απολύμανση για τον κορωνοϊό στα αεροσκάφη

Aegean: Πώς γίνεται η απολύμανση για τον κορωνοϊό στα αεροσκάφη
Φωτό: Alexandros Michailidis / SOOC

Ανακοίνωση για τον τρόπο απολύμανσης των αεροσκαφών της, λόγω κορωνοϊού, σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ, αλλά και το πώς θα γίνεται η αλλαγή εισιτηρίων, εξέδωσε η Aegean. 

Η ανακοίνωση της Aegean

H AEGEAN ενημερώνει ότι βρίσκεται  σε τακτική επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές  (ΕΟΔΥ) σε σχέση με θέματα που αφορούν τον κοροναϊό (Covid-19) ώστε να λαμβάνει όλες τις σχετικές οδηγίες που αφορούν την αερομεταφορά είτε σαν γενική προληπτική προετοιμασία είτε για τις ενδεδειγμένες ενέργειες σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Η εταιρεία έχει ήδη εντατικοποιήσει τους τακτικούς καθαρισμούς των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεών της, σε όλους τους σταθμούς τη χωράς και του εξωτερικού, κατά την διάρκεια της ημέρας αλλά και μετά την ολοκλήρωση των πτήσεων κατά την διάρκεια της νύχτας.

Επιπλέον, έχει ήδη δημιουργήσει και εφαρμόσει, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία απολυμάνσεων, διαδικασία απολύμανσης  που εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που λάβει ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ ότι σε συγκεκριμένη πτήση υπήρξε μεταφορά επιβάτη με πιθανό κρούσμα.

Η εταιρεία υπενθυμίζει ότι από τις 23 Φεβρουαρίου 2020 έχει  δώσει τη δυνατότητα στους επιβάτες της που ταξιδεύουν έως 20 Μαρτίου 2020, να μεταθέσουν το εισιτήριο τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία (ημερομηνία πραγματοποίησης του ταξιδιού έως 20 Οκτωβρίου 2020), χωρίς τέλη αλλαγής (rebooking fees).

 

Τέλος, διευκρινίζεται ότι αρμόδιοι για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τη διαχείριση πιθανών περιστατικών είναι αποκλειστικά ο ΕΟΔΥ και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Aegean σε υψηλή πτήση κόντρα στον ανταγωνισμό
Η Aegean σε υψηλή πτήση κόντρα στον ανταγωνισμό
Αύξηση διαθέσιμων θέσεων στην Αθήνα, μείωση στα περιφερειακά αεροδρόμια. Η διοίκηση περιμένει αυξημένη κίνηση στην off season περίοδο. «Χτίζεται» στόλος 70 αεροσκαφών σε βάθος πενταετίας.
Η Aegean σε υψηλή πτήση κόντρα στον ανταγωνισμό
Η Aegean παρέλαβε ακόμη ένα αεροσκάφος Α321neo
Η Aegean παρέλαβε ακόμη ένα αεροσκάφος Α321neo
Η παραγγελία των 46 Airbus A320neo που η Aegean ξεκίνησε να παραλαμβάνει ήδη από τις αρχές του προηγούμενου χρόνου και συνεχίζεται.
Η Aegean παρέλαβε ακόμη ένα αεροσκάφος Α321neo
Aegean: Αναβάθμιση της πιστοληπτικής της ικανότητας σε ΑΑ από την ICAP CRIF
Aegean: Αναβάθμιση της πιστοληπτικής της ικανότητας σε ΑΑ από την ICAP CRIF
Στην αναβάθμιση της πιστοληπτικής της ικανότητας της Aegean αποδίδοντάς της διαβάθμιση ΑΑ (κατηγορία χαμηλού πιστωτικού κινδύνου)  προχώρησε η εταιρεία  ICAP CRIF, στο πλαίσιο της τακτικής επαναξιολόγησης.
Aegean: Αναβάθμιση της πιστοληπτικής της ικανότητας σε ΑΑ από την ICAP CRIF
AEGEAN και Emirates επεκτείνουν τη συνεργασία τους για πτήσεις κοινού κωδικού προσθέτοντας το δρομολόγιο Αθήνα‑Νέα Υόρκη
AEGEAN και Emirates επεκτείνουν τη συνεργασία τους για πτήσεις κοινού κωδικού προσθέτοντας το δρομολόγιο Αθήνα‑Νέα Υόρκη
Την επέκταση της συμφωνίας τους, για πτήσεις κοινού κωδικού, με την προσθήκη νέων δρομολογίων και συγκεκριμένα με την προσθήκη του δρομολογίου Αθήνα-Νέα Υόρκη ανακοίνωσαν σήμερα σε κοινή συνέντευξη Τύπου Aegean και Emirates.
AEGEAN και Emirates επεκτείνουν τη συνεργασία τους για πτήσεις κοινού κωδικού προσθέτοντας το δρομολόγιο Αθήνα‑Νέα Υόρκη
AEGEAN: Ισχυρή δυναμική ανάπτυξης κύκλου εργασιών, επιβατικής κίνησης και κερδοφορίας
AEGEAN: Ισχυρή δυναμική ανάπτυξης κύκλου εργασιών, επιβατικής κίνησης και κερδοφορίας
Η AEGEAN ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και το πρώτο εξάμηνο του 2023, καταγράφοντας υψηλές επιδόσεις.
AEGEAN: Ισχυρή δυναμική ανάπτυξης κύκλου εργασιών, επιβατικής κίνησης και κερδοφορίας
Την πρώτη θέση κατέλαβε η AEGEAN για την υπηρεσία WiFi on Board σε πανευρωπαϊκή έρευνα χρηστών
Την πρώτη θέση κατέλαβε η AEGEAN για την υπηρεσία WiFi on Board σε πανευρωπαϊκή έρευνα χρηστών
Διάκριση για την υπηρεσία WiFi on Board σε πανευρωπαϊκή έρευνα χρηστών έλαβε η Aegean Airlines καταλαμβάνοντας τη πρώτη θέση, συγκεντρώνοντας 74% της ανώτατης εφικτής βαθμολογίας.
Την πρώτη θέση κατέλαβε η AEGEAN για την υπηρεσία WiFi on Board σε πανευρωπαϊκή έρευνα χρηστών