fbpxΔΕΗ: Δωρεάν πάγιο, εκπτώσεις, βελτίωση της εξυπηρέτησης | Economistas.gr
Skip to main content

ΔΕΗ: Δωρεάν πάγιο, εκπτώσεις, βελτίωση της εξυπηρέτησης

ΔΕΗ: Δωρεάν πάγιο, εκπτώσεις, βελτίωση της εξυπηρέτησης
Φωτό: Eurokinissi

Κατάργηση της πάγιας χρέωσης για όλους τους καταναλωτές, έκπτωση 5 ευρώ για όσους λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό και επιπλέον 8% για τους ευάλωτους πελάτες και για καταναλώσεις πάνω από 2.000 κιλοβατώρες, θέτει σε εφαρμογή η ΔΕΗ από τις 26 Μαρτίου και για τρεις μήνες.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε σήμερα τα έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης των πελατών της επιχείρησης είναι:

• Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.

• Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β' & Γ' (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.

• έκπτωση 5 ευρώ για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Η ΔΕΗ συμβουλεύει όλους τους καταναλωτές να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill και να επωφεληθούν τόσο από τις απλοποιημένες διαδικασίες, όσο και από την έκπτωση στους λογαριασμούς τους. Σημειώνεται ότι η ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού μέσω της ιστοσελίδα της επιχείρησης ήταν και παραμένει χωρίς προμήθεια.

• Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι και άλλοι πάροχοι ενέργειας ετοιμάζουν ανάλογα μέτρα διευκόλυνσης των πελατών τους.

«Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία τις δύσκολες ώρες που περνάμε. Βασική της προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και συγχρόνως η στήριξη των καταναλωτών της. Ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο, που επιβάλλεται η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή μας στο σπίτι. Στο βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr», αναφέρει η επιχείρηση.

deh_info_1080h1080_1.jpg

Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr. Συγκεκριμένα:

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

• Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί, κλπ.).

• Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της Εμπορίας, Γιώργος Καρακούσης δήλωσε πως «η ΔΕΗ σε αυτή τη δοκιμασία στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο. Οι εργαζόμενοί μας δίνουν τη μάχη για τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Οι πελάτες μας αυτές τις κρίσιμες ώρες πρέπει να μείνουν σπίτι για να παραμείνουν ασφαλείς».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας
Η ΔΕΗ στο πρώτο εξάμηνο παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους 51,2 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 318,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019 ενώ τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη (EBITDA ) αυξήθηκαν στα 457,3 εκατ.
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας
ΔΕΗ: Εκπτώσεις στα τιμολόγια, νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και δωρεάν πάγιο
ΔΕΗ: Εκπτώσεις στα τιμολόγια, νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και δωρεάν πάγιο
Εκπτωτικό πακέτο για οικιακούς πελάτες, επιχειρήσεις και ευάλωτους καταναλωτές καθώς και νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των πελατών ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης.
ΔΕΗ: Εκπτώσεις στα τιμολόγια, νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και δωρεάν πάγιο
Ο Στάσσης προτείνει κατάργηση των επιδοτήσεων στις ΑΠΕ
Ο Στάσσης προτείνει κατάργηση των επιδοτήσεων στις ΑΠΕ
«Ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος για να χρηματοδοτούνται νέες επενδύσεις φωτοβολταϊκών και αιολικών», αναφέρει ο επικεφαλής της ΔΕΗ.
Ο Στάσσης προτείνει κατάργηση των επιδοτήσεων στις ΑΠΕ
ΔΕΗ: Παγώνει την επιβάρυνση καταναλωτών από το έκτακτο τέλος ΑΠΕ
ΔΕΗ: Παγώνει την επιβάρυνση καταναλωτών από το έκτακτο τέλος ΑΠΕ
Στα μέτρα περιλαμβάνεται η επιβολή έκτακτης εισφοράς ύψους 110 εκατ. ευρώ στους παραγωγούς ρεύματος από ΑΠΕ και ισόποση επιβάρυνση των προμηθευτών ενέργειας.
ΔΕΗ: Παγώνει την επιβάρυνση καταναλωτών από το έκτακτο τέλος ΑΠΕ