Μέτρα από την Eurobank για τη διευκόλυνση των συνταξιούχων

NEWSROOM
Eurobank
Φωτό: Eurokinissi

Αυτόν τον –δεύτερο- μήνα καταβολής συντάξεων, ελάχιστοι ήταν οι συνταξιούχοι που επισκέφθηκαν κατάστημα / φυσική παρουσία (περίπου 2 στους 10). Αυτό τον μήνα οι συνταξιούχοι χρησιμοποίησαν σε μεγάλο βαθμό τα ΑΤΜs

Άμεσα και σε πρώτο χρόνο έγινε μια γενική επικοινωνία για τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό και την δυνατότητα εξυπηρέτησης και των συνταξιούχων πελατών από τα εναλλακτικά και ψηφιακά κανάλια της Eurobank (ΑΤΜ, APS, phone banking, e/m banking).

Κατόπιν δημιουργήθηκαν μια σειρά εξειδικευμένων ενεργειών οι οποίες συνεχίζονται και σήμερα:

  1. Ενημέρωση 80.000 συνταξιούχων για την επικείμενη πίστωση της σύνταξης και των δυνατοτητων που παρέχει η χρήση της κάρτας debit σε ΑΤΜ & POS
  2. Ενημέρωση επιλεγμένων συνταξιούχων για κεντροποιημένη έκδοση Debit και κωδικών e-banking, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα
  3. Ενημέρωση 55.000 συνταξιούχων ότι οι κινήσεις των λογ/σμών τους και η ενημέρωση για πίστωση σύνταξης μπορεί να γίνει από τα ΑΤΜς, χωρίς να εισέλθουν στο κατάστημα
  4. Δυνατότητα να ανταποκριθούν σε υποχρεώσεις τους προς το Δημόσιο πραγματοποιώντας δωρεάν, χωρίς τη χρήση κωδικών, μια σειρά πληρωμών με χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, μέσω του Europhone Banking (210 - 9555000) 24 ώρες το 24ωρο.
  5. Δυνατότητα να συμμετέχουν στα μέτρα στήριξης μέσω της αναστολής δόσεων των καταναλωτικών η/και στεγαστικών δανείων τους για 3 μήνες
  6. Δημιουργία ενότητας Συνταξιούχων & Ευάλωτων συμπολιτών σε eurobank.gr/ e-banking/ Social Media: Ειδικά για τους μη εξοικειωμένους στη χρήση ψηφιακών μέσων πελάτες, όπως ηλικιωμένοι και ευάλωτοι συμπολίτες μας, δημιουργήθηκαν απλές οδηγίες στο Eurobank.gr για να βοηθήσει στην ολοκλήρωση των ψηφιακών τους συναλλαγών, βήμα – βήμα.
  7. Νέα πρωτοβουλία: από Δευτέρα 27.04.20 επιλεγμένοι συνταξιούχοι θα καθοδηγούνται, μέσω ειδικής τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης, να αποκτήσουν και να ενεργοποιήσουν κωδικούς e-banking.
ΣΧΕΤΙΚΑ