fbpxΠροσφορά προϊόντων από την γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ | Economistas.gr
Skip to main content

Προσφορά προϊόντων από την γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ

Προσφορά προϊόντων από την γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ

Προϊόντα που ξεπέρασαν τους 2 τόνους πρόσφερε η γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ τον τελευταίο ένα μήνα για την υποστήριξη των ευπαθών ομάδων σε Ήπειρο, 'Αρτα, Πρέβεζα, Θεσπρωτία και Αθήνα υποστηρίζοντας την κοινή εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία, στο πλαίσιο του διευρυμένου προγράμματος εταιρικής ευθύνης «Η Γεύση του Καλού», στάθηκε στο πλευρό εκατοντάδων οικογενειών και ατόμων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, διαθέτοντας υψηλής ποιότητας γαλακτοκομικά προϊόντα για την κάλυψη των διατροφικών τους αναγκών, προσφέροντας παράλληλα σημαντική ποσότητα υλικού υγειονομικού ενδιαφέροντος για τις ανάγκες του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων.

Για την υλοποίηση των παραπάνω δράσεων η εταιρεία συνεργάστηκε με την Περιφέρεια Ηπείρου και τους Δήμους Ιωαννίνων, 'Αρτας, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και Ζίτσας, με τις Μητροπόλεις των νομών αυτών, καθώς και με το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (ΚΥΑΔΑ).

Ο Μιχάλης Παναγιωτάκης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ΔΩΔΩΝΗ δήλωσε σχετικά: «Η οικογένεια της ΔΩΔΩΝΗ παραμένει πιστή στις αξίες που πρεσβεύει. Σε περιπτώσεις κρίσεων, η κοινωνική συνεισφορά, η αλληλεγγύη, ο εθελοντισμός και η ενότητα είναι απαραίτητες αξίες που μας βοηθούν να ξεπεράσουμε τις όποιες δυσκολίες και να βγούμε νικητές. Η στήριξη της κοινωνίας και των συνανθρώπων μας αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του DNA μας και ειδικά τώρα, που η προσφορά έχει μεγαλύτερη αξία από ποτέ, φροντίσαμε μέσω του προγράμματος «Η Γεύση του Καλού» να συμβάλλουμε εκεί όπου υπάρχει πραγματική ανάγκη».

Σημειώνεται ότι τα τελευταία 7 χρόνια η εταιρεία έχει προσφέρει περισσοτέρους από 50 τόνους προϊόντων και πάνω από 10 εκατομμύρια μερίδες γαλακτοκομικών ειδών για την στήριξη μη κερδοσκοπικών οργανισμών και κοινωνικών δράσεων ανά την Ελλάδα. Επιπλέον, από την πρώτη στιγμή της υγειονομικής κρίσης, η ΔΩΔΩΝΗ προχώρησε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της και έλαβε αυστηρά μέτρα για την προστασία της υγείας των ανθρώπων της και των συνεργαζόμενων παραγωγών της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δωδώνη: Δυναμικό «παρών» στο Dairy Conference
Δωδώνη: Δυναμικό «παρών» στο Dairy Conference
Στελέχη της ΔΩΔΩΝΗ συμμετείχαν στην ενότητα για τα ΠΟΠ Ελληνικά Γαλακτοκομικά προϊόντα με κύριο θέμα συζήτησης την “Αύξηση της αναγνωσιμότητας και ανάπτυξη των πωλήσεων του εθνικού προϊόντος Φέτα ΠΟΠ”.
Δωδώνη: Δυναμικό «παρών» στο Dairy Conference
Νέα διαφημιστική καμπάνια από την Γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη»
Νέα διαφημιστική καμπάνια από την Γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη»
Μέσα από τη νέα καμπάνια, η ΔΩΔΩΝΗ μας παρουσιάζει όλα εκείνα τα ιδιαίτερα συστατικά που κάνουν την ίδια και τα προϊόντα της να ξεχωρίζουν εδώ και 57 χρόνια.
Νέα διαφημιστική καμπάνια από την Γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη»
ΔΩΔΩΝΗ: Διάκριση σε θέματα βιωσιμότητας και κοινωνικής εταιρικής ευθύνης
ΔΩΔΩΝΗ: Διάκριση σε θέματα βιωσιμότητας και κοινωνικής εταιρικής ευθύνης
Η ΔΩΔΩΝΗ κατατάσσεται στο 30% των κορυφαίων γαλακτοβιομηχανιών σε διεθνές επίπεδο σε θέματα βιωσιμότητας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, σε συνέχεια της αξιολόγησης από την EcoVadis.
ΔΩΔΩΝΗ: Διάκριση σε θέματα βιωσιμότητας και κοινωνικής εταιρικής ευθύνης
Διάκριση της ΔΩΔΩΝΗ σε θέματα Βιωσιμότητας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
Διάκριση της ΔΩΔΩΝΗ σε θέματα Βιωσιμότητας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
Στο 10% των κορυφαίων γαλακτοβιομηχανιών παγκοσμίως κατατάσσεται η ΔΩΔΩΝΗ σε θέματα Βιωσιμότητας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Διάκριση της ΔΩΔΩΝΗ σε θέματα Βιωσιμότητας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης