fbpxΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών | Economistas.gr
Skip to main content

ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών

ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών
Φωτό: Eurokinissi

Η ΔΕΗ βάζει στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης για τα εκατομμύρια των πελατών της, σημειώνει ανακοίνωση της εταιρείας. Σε αυτό το πλαίσιο ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα 15.0.6.2020 έχει ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή διευρυμένου ωραρίου σε τρία κεντρικά καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για τα καταστήματα:

  • Αθήνας: Αριστείδου 5-7
  • Ομόνοιας: Αγίου Κωνσταντίνου 11
  • Κεντρικής Θεσσαλονίκης: Τσιμισκή 136.

Τα συγκεκριμένα καταστήματα λειτουργούν πλέον καθημερινά από τις 7:30π.μ. έως τις 20:00μ.μ., καταγράφοντας ήδη, από τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας τους σημαντικό αριθμό πελατών που εξυπηρετήθηκαν στο απογευματινό ωράριο.

Παράλληλα, η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα 15.06.2020 την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα παραπάνω καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή.

Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού:

  • Μέσα από τη σελίδα της ΔΕH www.dei.gr,
  • Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770

Και αυτή η υπηρεσία παρέχεται πιλοτικά στα τρία κεντρικά καταστήματα Αθήνας, Ομόνοιας και Κεντρικής Θεσσαλονίκης και ήδη στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της υπάρχει αυξημένη ζήτηση από τους πελάτες.

Σε συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, που έλαβε η ΔΕH το τελευταίο τρίμηνο, έρχεται να προστεθεί και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕH», η οποία παρέχεται:

  • μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕH www.dei.gr,
  • μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece
  • μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕH Chatbot

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕH απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕH όλο το 24ωρο. Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της έχει ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕH αρμόδιος για θέματα Εμπορίας Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook . Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν το χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΗ: Μέχρι τον Σεπτέμβριο η έκπτωση 8%-Στήριξη σε ΜμΕ
ΔΕΗ: Μέχρι τον Σεπτέμβριο η έκπτωση 8%-Στήριξη σε ΜμΕ
Εκπτωση €5 (ή €2,5 μηνιαίως) στους λογαριασμούς e-bill για όλους τους πελάτες, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό.
ΔΕΗ: Μέχρι τον Σεπτέμβριο η έκπτωση 8%-Στήριξη σε ΜμΕ
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
Η ΔΕΗ προσφέρει ένα νέο ψηφιακό προϊόν με προνομιακή χρέωση για τους οικιακούς πελάτες της, που τους δίνει τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρήματα και χρόνο πραγματοποιώντας όλες τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά.
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
H ΔΕΗ Α.Ε. ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιό της ενέκρινε επί της αρχής στις 22.7.2020 τους βασικούς όρους της συναλλαγής τιτλοποίησης ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων άνω των 90 ημερών.
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
H ΔΕΗ Α.Ε. υπέγραψε με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης δανειακή σύμβαση για χρηματοδότηση ύψους 160 εκατ. ευρώ, διάρκειας 2 ετών, χωρίς εξασφαλίσεις για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων της κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας
Η ΔΕΗ στο πρώτο εξάμηνο παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους 51,2 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 318,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019 ενώ τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη (EBITDA ) αυξήθηκαν στα 457,3 εκατ.
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας