fbpxΔΕΗ: Μέχρι τον Σεπτέμβριο η έκπτωση 8%-Στήριξη σε ΜμΕ | Economistas.gr
Skip to main content

ΔΕΗ: Μέχρι τον Σεπτέμβριο η έκπτωση 8%-Στήριξη σε ΜμΕ

ΔΕΗ: Μέχρι τον Σεπτέμβριο η έκπτωση 8%-Στήριξη σε ΜμΕ
Φωτο: Eurokinissi

Η ΔΕΗ παραμένει κοντά στους πελάτες της και το καλοκαίρι, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση. Ειδικότερα, κατανοώντας τις ιδιαίτερα αυξημένες ενεργειακές ανάγκες της θερινής περιόδου διατηρεί την έκπτωση 8% για τις καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh για τους οικιακούς πελάτες έως τις 30.09.2020. 

Παράλληλα, στηρίζει την επανεκκίνηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ενισχύοντας την προσπάθεια να ψηφιοποιήσουν περαιτέρω τις δραστηριότητές τους και προσφέρει έκπτωση €5 (ή €2,5 μηνιαίως) στους λογαριασμούς e-bill για όλους τους πελάτες, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τις επιλογές και τα προϊόντα που προσφέρει στους πελάτες της και στο αμέσως επόμενο διάστημα, διευρύνοντας το εμπορικό της χαρτοφυλάκιο, ενώ παράλληλα βελτιώνει τις υπηρεσίες της και τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης.

ΔΕΗ: Βελτίωση υπηρεσιών

Σε αυτό το πλαίσιο:

- Έχει ήδη αναβαθμίσει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11770, το οποίο λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο από τις 7 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

- Δίνει τη δυνατότητα τηλεφωνικής πληρωμής στο 11770 09:00π.μ.-17:00μ.μ. και
ηλεκτρονικής πληρωμής 24/7 στο www.dei.gr χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.

- Παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού συμβολαίου μέσω της υπηρεσίας e-contract για νέες συνδέσεις, αλλαγή στοιχείων συμβολαίου κλπ. από το σπίτι.

- Εξυπηρετεί μέσω Facebook, ενώ έχει θέσει σε λειτουργία και την Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό. Πρόκειται για την εφαρμογή, που απαντά σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών άμεσα μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr και μέσω messenger.

- Από τις 15.06.2020 λειτουργεί τρία κεντρικά της καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Αριστείδου, Ομόνοια, Τσιμισκή) με διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ-20:00 μ.μ.

- Στα ανωτέρω τρία καταστήματα δίνεται η δυνατότητα για εξυπηρέτηση μέσω ραντεβού από τις 08:00 π.μ.-19:30 μ.μ., το οποίο μπορεί να κλείσει ο πελάτης ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.

Η ανταπόκριση των πελατών στις νέες αυτές υπηρεσίες είναι ήδη πολύ θετική και η ΔΕΗ διαβεβαιώνει ότι συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της βάζοντας στο επίκεντρο τον πελάτη, καταλήγει η ανακοίνωση. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μνημόνια συνεργασίας της ΔΕΗ με την FRAPORT, την ΑΒ Βασιλόπουλος και την ΒΕΑΤ
Μνημόνια συνεργασίας της ΔΕΗ με την FRAPORT, την ΑΒ Βασιλόπουλος και την ΒΕΑΤ
Συμφωνίες για την εγκατάσταση φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε αεροδρόμια, καταστήματα σούπερ μάρκετ και πιάτσες ταξί
Μνημόνια συνεργασίας της ΔΕΗ με την FRAPORT, την ΑΒ Βασιλόπουλος και την ΒΕΑΤ
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
Η ΔΕΗ προσφέρει ένα νέο ψηφιακό προϊόν με προνομιακή χρέωση για τους οικιακούς πελάτες της, που τους δίνει τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρήματα και χρόνο πραγματοποιώντας όλες τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά.
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
H ΔΕΗ Α.Ε. ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιό της ενέκρινε επί της αρχής στις 22.7.2020 τους βασικούς όρους της συναλλαγής τιτλοποίησης ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων άνω των 90 ημερών.
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
H ΔΕΗ Α.Ε. υπέγραψε με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης δανειακή σύμβαση για χρηματοδότηση ύψους 160 εκατ. ευρώ, διάρκειας 2 ετών, χωρίς εξασφαλίσεις για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων της κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD