fbpxH Procter & Gamble κορυφαία «Brand Marketer της Δεκαετίας» | Economistas.gr
Skip to main content

H Procter & Gamble κορυφαία «Brand Marketer της Δεκαετίας»

H Procter & Gamble κορυφαία «Brand Marketer της Δεκαετίας»
Φωτογραφία: Shutterstock

Σε κορυφαία “Brand Marketer της Δεκαετίας” αναδείχθηκε η Procter & Gamble, στο πλαίσιο της διοργάνωσης Cannes Lions, σε αναγνώριση της σταθερά εξαιρετικής επίδοσης της εταιρείας, όσον αφορά τη δημιουργικότητα, μεταξύ των μεγαλύτερων διαφημιζομένων του κόσμου.

Η P&G κατέκτησε την κορυφή, καθώς έχει αποσπάσει 7 Grands Prix, ένα Grand Prix for Good, 3 Creative Effectiveness Lions, 2 Titanium, 49 Gold, 4 Glass, 77 Silver και 100 Bronze Lions από το 2010 μέχρι σήμερα. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο διαφημιζόμενο σε παγκόσμιο επίπεδο, με παρουσία σε πάρα πολλές αγορές ανά την υφήλιο.

Κάποιες από τις σημαντικότερες καμπάνιες της P&G που έχουν ξεχωρίσει είναι το #LikeAGirl, της Always, η οποία αμφισβήτησε τη στερεοτυπική απεικόνιση γυναικών και κοριτσιών ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους, καθώς και η καμπάνια #ShareTheLoad, για το Ariel, το 2017, η οποία έχει ως στόχο την αναδόμηση των στερεότυπων, αναφορικά με τους ρόλους που αναλαμβάνουν οι γυναίκες και οι άντρες σε ένα νοικοκυριό.

Ο Marc Pritchard, Chief Brand Officer της P&G, δήλωσε σχετικά: «Αναδειχθήκαμε Brand Marketer της Δεκαετίας, καθώς οδηγούμε τις εξελίξεις σε θέματα που πραγματικά έχουν σημασία και μας απασχολούν όλους. Είναι ξεκάθαρο πλέον πως έχουμε την ευθύνη να «επανεφεύρουμε» τους εαυτούς μας. Από brands και εταιρείες που εστιάζουν μόνο στους εαυτούς τους, σε brands και εταιρείες που χρησιμοποιούν τη φωνή τους για να γίνουν δυνάμεις ανάπτυξης και θετικής αλλαγής». Παράλληλα υπογράμμισε πως «οι σημερινές προκλήσεις οδήγησαν την P&G να θέσει τρεις συγκεκριμένες προτεραιότητες: την προστασία των ανθρώπων της, την υποστήριξη των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο με βασικά προϊόντα υγείας, υγιεινής και καθαρισμού και την υποστήριξη, με κάθε δυνατό τρόπο, των κοινοτήτων που βρίσκονται σε ανάγκη. Aς γίνουμε όλοι μαζί μια δύναμη ανάπτυξης και αλλαγής. Να συμβάλλουμε ώστε να δημιουργηθεί ένας δίκαιος και καλύτερος κλάδος και ένας δίκαιος και καλύτερος κόσμος».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έλληνες φοιτητές έγιναν CEO της P&G
Έλληνες φοιτητές έγιναν CEO της P&G
Το CEO Challenge έφερε για 4η χρονιά κοντά 21 φοιτήτριες και φοιτητές από 6 χώρες της Ευρώπης (Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Β. Μακεδονία και Μολδαβία).
Έλληνες φοιτητές έγιναν CEO της P&G
40 παραλίες πιο καθαρές σε Κρήτη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο
40 παραλίες πιο καθαρές σε Κρήτη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο
Από τον Μάιο ως και τον Σεπτέμβριο, στο Ηράκλειο, στα Χανιά, στο Ρέθυμνο, στην Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο, απομακρύνθηκαν από τις παραλίες των νησιών, 5.830 κιλά απορριμμάτων.
40 παραλίες πιο καθαρές σε Κρήτη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο
P&G: Σημαντική πρόοδος στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης
P&G: Σημαντική πρόοδος στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης
Η εταιρεία Procter & Gamble, γνωστοποίησε ότι έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης στο πλαίσιο των στόχων που έχει θέσει για το Ambition 2030.
P&G: Σημαντική πρόοδος στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης
P&G: Υιοθετεί «φυσικές λύσεις» κατά της κλιματικής αλλαγής
P&G: Υιοθετεί «φυσικές λύσεις» κατά της κλιματικής αλλαγής
​​​​​​​Μείωση 50% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG emissions) και εξασφάλιση 100% ανανεώσιμης ενέργειας για όλες τις παραγωγικές μονάδες έως το 2030
P&G: Υιοθετεί «φυσικές λύσεις» κατά της κλιματικής αλλαγής
Πρόστιμο στην ATTICA από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Πρόστιμο στην ATTICA από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Είχε προηγηθεί αυτεπάγγελτη έρευνα η οποία κατέληξε στο συμπέρασμα πως η εταιρεία δεν συμμορφώθηκε με τις προβλέψεις προηγούμενης απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Πρόστιμο στην ATTICA από την Επιτροπή Ανταγωνισμού