Αύξηση των κερδών της Κρι Κρι στο εννεάμηνο του 2018

NEWSROOM
Αύξηση των κερδών της Κρι Κρι στο εννεάμηνο του 2018

Με το δίκτυο της να αναπτύσσεται καθώς πρόσθεσε περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, η βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι είδε να αυξάνεται τόσο ο κύκλος εργασιών όσο και τα καθαρά της κέρδη, ξεπερνώντας και το περσινό επιτυχημένο εννεάμηνο. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, ο κύκλος εργασιών της Κρι Κρι διαμορφώθηκε στα 78,08 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένος κατά 19,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα που είχε αγγίξει τα 65,47 εκατομμύρια ευρώ.

Τα μικτά κέρδη της γαλακτοβιομηχανίας ανήλθαν σε 31,25 εκατομμύρια ευρώ έναντι των 24,60 εκατομμυρίων του περσινού εννεαμήνου, με τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) να ανέρχονται σε 17,24 εκατ. Ευρώ ξεπερνώντας τα 12,75 εκατομμύρια της περσινής αντίστοιχης περιόδου. Τα κέρδη πρό φόρων ανήλθαν σε 14,9 εκατ. Ευρώ, με τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους να διαμορφώνονται σε 10,58 εκατ. Ευρώ έναντι των 7,79 εκατ. Ευρώ που ήταν πέρσι.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννεάμηνο 2018 ανήλθαν σε €21 εκ., αυξημένες κατά +10,7%. Στην επιτυχία αυτή συνέβαλε, καθοριστικά, η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής της εταιρείας, σε συνδυασμό με τη δυνατή επικοινωνία των νέων προϊόντων. Επιπλέον στο δίκτυο της Κρι Κρι προστέθηκαν περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, με την παρουσία της εταιρείας να ενισχύεται στα super markets. Οι δυσμενείς συνθήκες που επικράτησαν στο 3ο τρίμηνο για το παγωτό παρόλα αυτά επιβράδυναν την ανάπτυξη των πωλήσεων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen (Αύγουστος 2018) η Κρι Κρι διατηρεί την δεύτερη θέση της αγοράς σε όγκο με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5%, εξασφαλίζοντας την 1η θέση σε όγκο στα επώνυμα προϊόντα στο κανάλι του super market με ανάπτυξη μεριδίου +1,4π.μ. αγγίζοντας το 10%.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2018 ανήλθαν σε €30,67 εκ., αυξημένες κατά +11,7% εστιάζοντας στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, καθώς η αύξηση της έντασης του ανταγωνισμού στο 3ο τρίμηνο επιβράδυνε την ανάπτυξη των πωλήσεων. Οι στοχευμένες προωθητικές ενέργειες που ακολούθησε η εταιρεία και το επαναλανσάρισμα του γιαουρτιού ‘'Στραγγιστό & αγαπημένο΄', κατάφερε να διατηρήσει τη 2η θέση της εταιρείας στην αγορά, με μερίδιο 15,0% (IRI σε όγκο, Σεπτέμβριος 2018) πετυχαίνοντας παράλληλα αυξητικά μερίδια σε όλες τις υποκατηγορίες και διατηρώντας ηγετική θέση στα παιδικά με 38,6% +4,3π.μ.

Τέλος, οι εξαγωγές συνεχίζουν με ραγδαίους αναπτυξιακούς ρυθμούς. Η αύξηση των πωλήσεων γιαουρτιού στο εξωτερικό ξεπερνά το +34%, αγγίζοντας τα €22 εκ. στο εννιάμηνο 2018. Σημαντικές είναι και οι επιδόσεις των εξαγωγών παγωτού (+72% σε ετήσια βάση), μολονότι το συνολικό ύψος τους παραμένει για την ώρα περιορισμένο. Σε ετήσια βάση, η συμμετοχή των εξαγωγών αναμένεται να ξεπεράσει το 35% του συνολικού κύκλου εργασιών.

ΣΧΕΤΙΚΑ