fbpx​​​​​​​ΙΚΕΑ: 3 βραβεία στον μεγαλύτερο θεσμό του ελληνικού λιανεμπορίου | Economistas.gr
Skip to main content

​​​​​​​ΙΚΕΑ: 3 βραβεία στον μεγαλύτερο θεσμό του ελληνικού λιανεμπορίου

​​​​​​​ΙΚΕΑ: 3 βραβεία στον μεγαλύτερο θεσμό του ελληνικού λιανεμπορίου

H ΙΚΕΑ, εταιρία του Ομίλου FOURLIS, κατέκτησε τρεις μεγάλες διακρίσεις στα φετινά Retail Business Awards 2020, στις κατηγορίες «RETAIL CAMPAIGN», «SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY» και «CSR RETAIL STRATEGY».

Οι διακρίσεις αυτές είναι αποτέλεσμα μιας άκρως επιτυχημένης χρονιάς για την ΙΚΕΑ, σε συνέχεια της πολύ δημοφιλούς νέας εταιρικής καμπάνιας του brand. Η καμπάνια «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», έφερε στο φως όλες τις καθημερινές προσωπικές και οικογενειακές στιγμές, τις συγκινήσεις και τις προσδοκίες που δίνουν ζωή σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ενώ συνέδεσε καθημερινούς χαρακτήρες με τα έπιπλα και τα προϊόντα της εταιρείας.

Για τη συγκεκριμένη καμπάνια, η ΙΚΕΑ απέσπασε δύο διακρίσεις:

  • βραβείο (GOLD) στην κατηγορία RETAIL CAMPAIGN, για την καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδο

  • βραβείο (GOLD) της κατηγορίας SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY, για την καλύτερη social media εκστρατεία στον κλάδο.

Στην τρίτη βράβευση της βραδιάς, η ΙΚΕΑ ξεχώρισε με BRONZE βραβείο στην κατηγορία CSR RETAIL STRATEGY, για το πρόγραμμα «Σταθμοί Χαράς», που παρέχει ενεργή στήριξη σε δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς από το 2013. Μέσω αυτού του προγράμματος, η ΙΚΕΑ έχει διαμορφώσει, μέχρι σήμερα, 76 καλοσχεδιασμένους, και λειτουργικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον για να απολαμβάνουν τα παιδιά περισσότερο την ημέρα τους και αναδεικνύοντας, ταυτόχρονα, την προσήλωση και το αίσθημα ευθύνης της εταιρείας, προς τις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται.

Τα Retail Business Awards, πραγματοποιήθηκαν για 18η συνεχή χρονιά, σε διοργάνωση της DIRECTION και του περιοδικό RETAILBUSINESS, τελώντας υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Η ΙΚΕΑ αναδείχθηκε στους μεγάλους νικητές της φετινής βραδιάς, ανάμεσα σε retailers από διαφορετικούς τομείς της ελληνικής αγοράς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο κορωνοϊός άλλαξε το τοπίο στο λιανεμπόριο
Ο κορωνοϊός άλλαξε το τοπίο στο λιανεμπόριο
Διψήφιο ποσοστό αύξησης στις πωλήσεις σε αξία. Σημαντική αύξηση των πωλήσεων σε αξία σε πέντε κατηγορίες προϊόντων. Τι συμβαίνει παγκοσμίως.
Ο κορωνοϊός άλλαξε το τοπίο στο λιανεμπόριο
Ο Κορκίδης γράφει για τις ευκαιρίες που γεννά η κρίση -«Να ανοίξουμε τα μαγαζιά μας, χωρίς να χρειαστεί να ξανακλείσουμε»
Ο Κορκίδης γράφει για τις ευκαιρίες που γεννά η κρίση -«Να ανοίξουμε τα μαγαζιά μας, χωρίς να χρειαστεί να ξανακλείσουμε»
Ο κ. Κορκίδης με αφορμή το άνοιγμα του λιανεμπορίου τη Δευτέρα σημειώνει την ανάγκη προσαρμογής στις διαδικτυακές πωλήσεις και στην ενίσχυση της ελληνικής παραγωγής.
Ο Κορκίδης γράφει για τις ευκαιρίες που γεννά η κρίση -«Να ανοίξουμε τα μαγαζιά μας, χωρίς να χρειαστεί να ξανακλείσουμε»
Αλμα 12,6% στις πωλήσεις λιανεμπορίου το πεντάμηνο
Αλμα 12,6% στις πωλήσεις λιανεμπορίου το πεντάμηνο
Στο 24% η θετική τάση στις κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης. Σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων τάσεων της αγοράς τον Μάιο.
Αλμα 12,6% στις πωλήσεις λιανεμπορίου το πεντάμηνο
Βούλιαξε το λιανεμπόριο τον Απρίλιο-Ποιοι κλάδοι άγγιξαν πάτο
Βούλιαξε το λιανεμπόριο τον Απρίλιο-Ποιοι κλάδοι άγγιξαν πάτο
Μόνον από τα σούπερ μάρκετ έκαναν αγορές οι Έλληνες καταναλωτές τον Απρίλιο εφέτος, δεύτερο μήνα του lockdown, στα οποία καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων κατά 6,2%.
Βούλιαξε το λιανεμπόριο τον Απρίλιο-Ποιοι κλάδοι άγγιξαν πάτο
Grant Thornton: Πώς ο κορωνοϊός άλλαξε το τι και το πώς ψωνίζουν οι Ελληνες
Grant Thornton: Πώς ο κορωνοϊός άλλαξε το τι και το πώς ψωνίζουν οι Ελληνες
Τις τάσεις που διαμορφώθηκαν εν μέσω πανδημίας στον κλάδο του λιανικού εμπορίου κατέγραψε η Grant Thornton, αλλά και τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στη μετά Covid-19 εποχή.
Grant Thornton: Πώς ο κορωνοϊός άλλαξε το τι και το πώς ψωνίζουν οι Ελληνες
ΕΛΣΤΑΤ: Ανέκαμψε το λιανεμπόριο μετά την καραντίνα
ΕΛΣΤΑΤ: Ανέκαμψε το λιανεμπόριο μετά την καραντίνα
Οπως προκύπτει, οι πωλήσεις αυξήθηκαν, σε ετήσια βάση, σε: Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (5,5%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (5%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (1,6%).
ΕΛΣΤΑΤ: Ανέκαμψε το λιανεμπόριο μετά την καραντίνα