fbpxΝέα διαφημιστική καμπάνια από την Γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη» | Economistas.gr
Skip to main content

Νέα διαφημιστική καμπάνια από την Γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη»

Νέα διαφημιστική καμπάνια από την Γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη»

Τις αξίες που κάνουν την Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ ξεχωριστή όλα αυτά τα χρόνια και της προσδίδουν αυτή τη μοναδική γεύση, την Γεύση του Καλού, έρχεται να μας υπενθυμίσει η νέα καμπάνια της εταιρείας, ταξιδεύοντας το κοινό στα όμορφα τοπία της Ηπείρου, του τόπου όπου η ΔΩΔΩΝΗ γεννήθηκε και μεγάλωσε για να είναι σήμερα μία από τις κορυφαίες γαλακτοβιομηχανίες της χώρας.

Μέσα από τη νέα καμπάνια, η ΔΩΔΩΝΗ μας παρουσιάζει όλα εκείνα τα ιδιαίτερα συστατικά που κάνουν την ίδια και τα προϊόντα της να ξεχωρίζουν εδώ και 57 χρόνια και δεν είναι άλλα πέρα από την παραγωγή αυθεντικών γαλακτοκομικών προϊόντων άριστης ποιότητας, τη συνεργασία της με πάνω από 5.500 παραγωγούς που αποτελούν τη μεγαλύτερη ζώνη γάλακτος στην Ελλάδα, τη συλλογή αποκλειστικά 100% ελληνικού γάλακτος, αλλά και τη διαρκή στήριξη της τοπικής κοινωνίας της Ηπείρου μέσα από πολλές πρωτοβουλίες εταιρικής ευθύνης, ως αναπόσπαστο κομμάτι της περιοχής.

Επενδύοντας σταθερά στην άριστη ποιότητα, την υπευθυνότητα, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση η ΔΩΔΩΝΗ για πάνω από μισό αιώνα βρίσκεται δίπλα στους καταναλωτές, τους εργαζομένους της, τους χιλιάδες συνεργάτες-παραγωγούς της και στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας.

Στην ίδια κατεύθυνση, η ΔΩΔΩΝΗ δεσμεύεται να συνεχίσει να παράγει 100% ελληνικά γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν κερδίσει μία μοναδική θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μεταφέροντας καθημερινά αυτήν την ξεχωριστή γεύση, τη Γεύση του Καλού.

Δείτε τη νέα διαφημιστική καμπάνια της ΔΩΔΩΝΗ εδώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δωδώνη: Δυναμικό «παρών» στο Dairy Conference
Δωδώνη: Δυναμικό «παρών» στο Dairy Conference
Στελέχη της ΔΩΔΩΝΗ συμμετείχαν στην ενότητα για τα ΠΟΠ Ελληνικά Γαλακτοκομικά προϊόντα με κύριο θέμα συζήτησης την “Αύξηση της αναγνωσιμότητας και ανάπτυξη των πωλήσεων του εθνικού προϊόντος Φέτα ΠΟΠ”.
Δωδώνη: Δυναμικό «παρών» στο Dairy Conference
Εξαγορά της «Κλιάφας» από τα «Ελληνικά Γαλακτοκομεία»
Εξαγορά της «Κλιάφας» από τα «Ελληνικά Γαλακτοκομεία»
Την υποβολή πρότασης εξαγοράς του συνόλου των μετοχών της εταιρείας αναψυκτικών «ΨΥΓΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΛΙΑΦΑ ΑΕ» αποφάσισε και ενέκρινε το Δ.Σ. της εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΕΙΑ ΑΕ».
Εξαγορά της «Κλιάφας» από τα «Ελληνικά Γαλακτοκομεία»
Ηπειρος: Δωρίζει εξοπλισμό ηλεκτρονικής παρακολούθησης για 24 ΜΕΘ
Ηπειρος: Δωρίζει εξοπλισμό ηλεκτρονικής παρακολούθησης για 24 ΜΕΘ
Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕΒΕ δωρίζει πλήρη εξοπλισμό ηλεκτρονικής παρακολούθησης για 24 κλίνες Μ.Ε.Θ. – σημαντική ενίσχυση στην προσπάθεια κατά του κορωνοϊού.
Ηπειρος: Δωρίζει εξοπλισμό ηλεκτρονικής παρακολούθησης για 24 ΜΕΘ
Δωδώνη: Λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων μετά από κρούσμα κορωνοϊού
Δωδώνη: Λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων μετά από κρούσμα κορωνοϊού
Εργαζόμενος που διαγνώσθηκε θετικός τέθηκε σε καραντίνα, ενώ οι χώροι του εργοστασίου απολυμάνθηκαν με ιδιαίτερη επιμέλεια και επιμονή από πιστοποιημένο φορέα.
Δωδώνη: Λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων μετά από κρούσμα κορωνοϊού