fbpxΑegean-ΣΕΤΕ προσφέρουν διακοπές στους ανθρώπους της Πολιτικής Προστασίας | Economistas.gr
Skip to main content

Αegean-ΣΕΤΕ προσφέρουν διακοπές στους ανθρώπους της Πολιτικής Προστασίας

Αegean-ΣΕΤΕ προσφέρουν διακοπές στους ανθρώπους της Πολιτικής Προστασίας

Σε μία κοινή πρωτοβουλία, AEGEAN και ΣΕΤΕ προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο διακοπών, αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή, στους ανθρώπους της Πολιτικής Προστασίας, ως ένα ελάχιστο ευχαριστώ για όλα όσα προσέφεραν το προηγούμενο διάστημα και συνεχίζουν να προσφέρουν στη διαχείριση της υγειονομική κρίσης.

Ειδικότερα, οι εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου της χώρας προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο 6ήμερο ταξιδιωτικό πακέτο σε αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς, με στόχο τα στελέχη που εργάζονται στην πρώτη γραμμή της Πολιτικής Προστασίας κατά του COVID-19, μαζί με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, να ζήσουν μια ολοκληρωμένη και ευχάριστη εμπειρία διακοπών. 

Η ΑΕGEAN, προσφέρει εισιτήρια μετ’ επιστροφής για όλο το δίκτυο εσωτερικού και ο ΣΕΤΕ τις διαμονές στις ξενοδοχειακές μονάδες των Mελών του - MITSIS HOTELS, TEMES S.A. (Hilton Athens και Costa Navarino), GRECOTEL HOTELS & RESORTS, PHĀEA RESORTS, LAMPSA HELLENIC HOTELS (Sheraton Rhodes Resort), ATRIUM HOTELS, KONTOKALI BAY RESORT & SPA, AEOLOS BEACH, GIANNOULIS HOTELS & RESORTS - σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, κ. Νίκος Χαρδαλιάς σημείωσε: «Να προστατεύουμε τους ανθρώπους, αυτή είναι η απόλυτη προτεραιότητα, το καθημερινό στοίχημα ευθύνης όλων εκείνων που εμπλέκονται στην Πολιτική Προστασία, είτε πρόκειται για καταστροφές είτε για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Φέτος, η εκπλήρωση της αποστολής μας περιλάμβανε και τη διαχείριση πανδημίας, μια πρωτόγνωρη συγκυρία που μέχρι σήμερα η χώρα μας έχει αντιμετωπίσει με επιτυχία, χάρη στη συνεργασία ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας. Εκ μέρους των στελεχών της Πολιτικής Προστασίας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή στην αντιμετώπιση του COVID-19, θα ήθελα να ευχαριστήσω την AEGEAN και τον ΣΕΤΕ για την ευγενική προσφορά τους και να διαβεβαιώσω ότι η Πολιτική Προστασία θα συνεχίσει να καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να παραμείνει η Ελλάδα ασφαλής.»

Ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος ανέφερε: «Ο τουριστικός τομέας παραμένει στην πρώτη γραμμή των ενεργειών συνεισφοράς στους ανθρώπους που διαχειρίστηκαν και συνεχίζουν να διαχειρίζονται την υγειονομική κρίση. Είναι η ελάχιστη επιβράβευση στη συνεχή προσπάθεια για την αντιμετώπιση των πρωτόγνωρων καταστάσεων που βιώνει η χώρα μας. Ευχή όλων μας είναι οι εργαζόμενοι της Πολιτικής Προστασίας, έπειτα από μία πολύ δύσκολη περίοδο και ενόψει νέων προκλήσεων το επόμενο διάστημα, να ταξιδέψουν και να ξεκουραστούν στους αγαπημένους τους προορισμούς.»

Οι δικαιούχοικαλούνται από σήμερα και έως τις 14 Αυγούστου να επισκεφθούν την ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα της AEGEAN (https://el.aegeanair.com/milesandbonus/civilprotection-form) και να υποβάλλουν τα στοιχεία τους. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής και την επαλήθευση των στοιχείων τους που θα ακολουθήσει, οι δικαιούχοι θα μπορούν να λάβουν δύο (2) εισιτήρια μετ’ επιστροφής για το δίκτυο εσωτερικού μέσω του Προγράμματος Miles+Bonus της AEGEAN και να επιλέξουν τη διαμονή τους από τη λίστα των επιλεγμένων ξενοδοχείων μελών του ΣΕΤΕ σε ολόκληρη την Ελλάδα, για να  προγραμματίσουν το ταξίδι τους.

Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα για την εγγραφή θα παραμείνει ενεργή από την 1η και έως την 14η Αυγούστου, ενώ για περισσότερες πληροφορίες για τους όρους και τις προϋποθέσεις του προγράμματος, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις  www.aegeanair.com και www.sete.gr.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Aegean: Θετικές Ταμειακές Ροές στο δεύτερο τρίμηνο πάρα την περιορισμένη δραστηριότητα
Aegean: Θετικές Ταμειακές Ροές στο δεύτερο τρίμηνο πάρα την περιορισμένη δραστηριότητα
Η AEGEAN ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Aegean: Θετικές Ταμειακές Ροές στο δεύτερο τρίμηνο πάρα την περιορισμένη δραστηριότητα
Η AEGEAN μετέφερε περισσότερους από 1 εκατ. επιβάτες τον πρώτο μήνα της νέας καλοκαιρινής περιόδου
Η AEGEAN μετέφερε περισσότερους από 1 εκατ. επιβάτες τον πρώτο μήνα της νέας καλοκαιρινής περιόδου
Σημαντική ανάκαμψη στην επιβατική κίνηση κατέγραψε η AEGEAN τον Μάιο του τρέχοντος έτους, μεταφέροντας περισσότερους από 1 εκατ. επιβάτες μόλις κατά την έναρξη της νέας καλοκαιρινής περιόδου.
Η AEGEAN μετέφερε περισσότερους από 1 εκατ. επιβάτες τον πρώτο μήνα της νέας καλοκαιρινής περιόδου
Γερογιάννης: Οι τρεις παράγοντες που οδήγησαν στην αναβάθμιση του αεροπορικού κλάδου στην Ελλάδα -Ο ρόλος της AEGEAN
Γερογιάννης: Οι τρεις παράγοντες που οδήγησαν στην αναβάθμιση του αεροπορικού κλάδου στην Ελλάδα -Ο ρόλος της AEGEAN
Ο CEO της AEGEAN, Δημήτρης Γερογιάννης αναφέρθηκε στους παράγοντες που οδήγησαν στην αναβάθμιση του αεροπορικού κλάδου στη χώρα μας.
Γερογιάννης: Οι τρεις παράγοντες που οδήγησαν στην αναβάθμιση του αεροπορικού κλάδου στην Ελλάδα -Ο ρόλος της AEGEAN
ΑEGEAN: Χρονιά κερδών το 2022 - Η επιβατική κίνηση έχει επανέλθει κοντά στα προ πανδημίας επίπεδα
ΑEGEAN: Χρονιά κερδών το 2022 - Η επιβατική κίνηση έχει επανέλθει κοντά στα προ πανδημίας επίπεδα
Χρονιά με κέρδη θα είναι το 2022 για την ΑEGEAN, παρουσιάζοντας φέτος αυξημένες πληρότητες και προκρατήσεις από τον Απρίλιο και έπειτα που συγκρίνονται με τις αντίστοιχες επιδόσεις του 2019.
ΑEGEAN: Χρονιά κερδών το 2022 - Η επιβατική κίνηση έχει επανέλθει κοντά στα προ πανδημίας επίπεδα