fbpxAutohellas: Ψηφιοποίηση υπηρεσιών για ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση | Economistas.gr
Skip to main content

Autohellas: Ψηφιοποίηση υπηρεσιών για ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση

Autohellas: Ψηφιοποίηση υπηρεσιών για ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση

Μια νέα σειρά ψηφιακών υπηρεσιών, που μειώνει στο ελάχιστο τους χρόνους εξυπηρέτησης των πελατών και παρέχει επιπλέον επίπεδα ασφάλειας και διαφάνειας, παρουσιάζει την κατάλληλη στιγμή στην ελληνική αγορά η Autohellas-Hertz.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις αυξανόμενες ανάγκες της εποχής, η εταιρεία υιοθετεί τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και, αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες, διαφοροποιεί τον τρόπο εξυπηρέτησης και αναβαθμίζει την εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες της. Συγχρόνως, στρέφεται σε μια φιλικότερη προς το περιβάλλον προσέγγιση, μειώνοντας συνολικά το αποτύπωμά της.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις νέες διαδικασίες που εφαρμόζει η Autohellas-Hertz τους τελευταίους τρείς μήνες, οι πελάτες υπογράφουν πλέον ηλεκτρονικά, με μία και μόνο υπογραφή, στο τερματικό αφής, ενώ όλες οι πληροφορίες και η χρέωση κάρτας μεταφέρονται αυτόματα στο ηλεκτρονικό τους συμβόλαιο. Επιπλέον, μπορούν, βλέποντας την ηλεκτρονική σύνοψη του μισθωτηρίου συμβολαίου, να επωφεληθούν από τις έξτρα υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία και, βάσει των προσωπικών τους προτιμήσεων, να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία του ταξιδιού τους. Η διαδικασία πληρωμής ολοκληρώνεται ανέπαφα, ενώ με αυτό τον τρόπο αποφεύγεται η ανταλλαγή χρεωστικών και πιστωτικών καρτών. Το ηλεκτρονικό συμβόλαιο αλλά και το τιμολόγιο δημιουργούνται αυτόματα και ο πελάτης τα λαμβάνει, μέσω email, στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο.

Οι παραπάνω υπηρεσίες σε συνδυασμό με την υπηρεσία Online Check-In αναβαθμίζουν τη συνολική εμπειρία, επιταχύνοντας το χρόνο ολοκλήρωσης της ενοικίασης αυτοκινήτου, καθώς οι πελάτες μπορούν να παραλάβουν το ενοικιαζόμενο όχημα μέσα σε λίγα λεπτά από την έναρξη της διαδικασίας.

Ο κ. Δημήτρης Μαγγιώρος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Autohellas-Hertz δήλωσε σχετικά: «Αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας, σχεδιάζουμε και προσφέρουμε νέα προϊόντα και ψηφιακές υπηρεσίες, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πελατών μας με ταχύτητα και ασφάλεια. Μέσα από τη διαδικασία ηλεκτρονικής υπογραφής αλλά και την υπηρεσία του Online Check-In, που ήδη προσφέρουμε, ενισχύουμε σημαντικά το σύνολο της προϊοντικής μας πρότασης ενώ ταυτόχρονα, ανταποκρινόμαστε στην ανάγκη για άμεσες και ανέπαφες διαδικασίες, που σήμερα είναι πιο επιτακτική από ποτέ».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μνημόνιο ΔΕΠΑ-Autohellas Hertz για την προώθηση του φυσικού αερίου
Μνημόνιο ΔΕΠΑ-Autohellas Hertz για την προώθηση του φυσικού αερίου
Μνημόνιο συνεργασίας με την Autohellas Hertz, με στόχο την προώθηση του φυσικού αερίου ως εναλλακτικού καυσίμου κίνησης σε επιβατικά και φορτηγά οχήματα, υπέγραψε η ΔΕΠΑ.
Μνημόνιο ΔΕΠΑ-Autohellas Hertz για την προώθηση του φυσικού αερίου
Η Autohellas ενισχύει τον ηλεκτροκίνητο στόλο της με στόχο να ξεπεράσει τα 200 οχήματα σε ορίζοντα έτους
Η Autohellas ενισχύει τον ηλεκτροκίνητο στόλο της με στόχο να ξεπεράσει τα 200 οχήματα σε ορίζοντα έτους
Μία επένδυση με ισχυρό περιβαλλοντικό πρόσημο και εστίαση σε ένα βιώσιμο μέλλον για την αυτοκίνηση.
Η Autohellas ενισχύει τον ηλεκτροκίνητο στόλο της με στόχο να ξεπεράσει τα 200 οχήματα σε ορίζοντα έτους
Autohellas: Θετική δυναμική στον κύκλο εργασιών και σημαντική βελτίωση στην λειτουργική κερδοφορία
Autohellas: Θετική δυναμική στον κύκλο εργασιών και σημαντική βελτίωση στην λειτουργική κερδοφορία
Ο κύκλος εργασιών από τη δραστηριότητα του Ομίλου στις μισθώσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα αυξήθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2021 κατά 5,9% και έφτασε τα €38,7εκ. από €36,6εκ. το 2020.
Autohellas: Θετική δυναμική στον κύκλο εργασιών και σημαντική βελτίωση στην λειτουργική κερδοφορία