fbpxΔιοικητικές αλλαγές στην εταιρεία Chipita | Economistas.gr
Skip to main content

Διοικητικές αλλαγές στην εταιρεία Chipita

Διοικητικές αλλαγές στην εταιρεία Chipita

Τη θέση του Deputy CEO - Commercial της Chipita αναλαμβάνει o Γιάννης Παπαχρήστου από τις 21 Σεπτεμβρίου, αναφερόμενος στον CEO, Σπύρο Θεοδωρόπουλο.

Ο κ. Παπαχρήστου έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε ανώτατες διευθυντικές θέσεις σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στην Johnson & Johnson Hellas το 1995 και εξελίχθηκε αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης στο χώρο του Marketing.

Το 2000 μετακινήθηκε στη L'Oreal Hellas ως Marketing Director και συνέχισε στη L'Oreal International στο Παρίσι ως Marketing Director για τη Ζώνη 10 της Ευρώπης, που περιλάμβανε χώρες όπως Ολλανδία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Ελβετία, Σκανδιναβικές, Βαλτικές, Τουρκία, Ισραήλ. Από το 2005 έως το 2013 διετέλεσε γενικός διευθυντής του Consumer Division σε τρεις χώρες Ουγγαρία, Ελλάδα και Ρωσία.

Το 2014 μετακινήθηκε στην Coca Cola Hellenic αναλαμβάνοντας τη θέση του εμπορικού γενικού διευθυντή για τη Ρωσία. Τον Ιούλιο του 2016 ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος Ελλάδας - Κύπρου, όπου και παρέμεινε μέχρι τον Αύγουστο του 2020.

Ο κ. Παπαχρήστου είναι κάτοχος πτυχίου χημικού μηχανικού από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και κάτοχος ΜΒΑ από το High School of Economics της Γενεύης.

Σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της Chipita, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, αναφέρει: «Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε τον κ. Παπαχρήστου στην οικογένειά μας. Έναν άνθρωπο εργατικό, πνεύμα ανήσυχο, με αξίες, ιδέες και μεγάλη εμπειρία. Είμαι σίγουρος ότι θα συμβάλει καθοριστικά στα επόμενα βήματα της εταιρείας μας, για τα οποία όλοι ανυπομονούμε. Εκ μέρους των ανθρώπων της CHIPITA, του εύχομαι καλή αρχή».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Chipita: Αύξηση πωλήσεων κατά 11,2% και EBITDA κατά 10% το 2019
Η εταιρεία θα προχωρήσει στην εφαρμογή του επενδυτικού πλάνου την επόμενη τετραετία, προκειμένου να υλοποιήσει το μεσοπρόθεσμο πλάνο ανάπτυξής της στις διεθνείς αγορές.
Chipita: Αύξηση πωλήσεων κατά 11,2% και EBITDA κατά 10% το 2019
Chipita: Από τα τυρογαριδάκια στην εξαγορά “μαμούθ” από την Mondelez -Η επόμενη μέρα για τη θρυλική εταιρεία
Chipita: Από τα τυρογαριδάκια στην εξαγορά “μαμούθ” από την Mondelez -Η επόμενη μέρα για τη θρυλική εταιρεία
40 χρόνια μετά την ίδρυση της η Chipita παρουσίασε έσοδα που φτάνουν τα 580 εκατομμύρια δολάρια το 2020.
Chipita: Από τα τυρογαριδάκια στην εξαγορά “μαμούθ” από την Mondelez -Η επόμενη μέρα για τη θρυλική εταιρεία
Το «House of Gucci» αύξησε τις πωλήσεις vintage δημιουργιών του οίκου
Το «House of Gucci» αύξησε τις πωλήσεις vintage δημιουργιών του οίκου
Από τότε που η ταινία «House of Gucci» άρχισε να προβάλλεται στους κινηματογράφους, υπήρξε σημαντική άνοδος στις πωλήσεις του Gucci, ειδικά στις vintage δημιουργίες του brand.
Το «House of Gucci» αύξησε τις πωλήσεις vintage δημιουργιών του οίκου
Επένδυση με κριτήρια ESG: Η ευκαιρία για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Επένδυση με κριτήρια ESG: Η ευκαιρία για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ο ταχύς μετασχηματισμός της ελληνικής οικονομίας και των επιχειρήσεων, μέσω της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης, σε ένα νέο παραγωγικό μοντέλο, στη βάση των προτύπων ESG, αποτελεί κεντρική προτεραιότητα.
Επένδυση με κριτήρια ESG: Η ευκαιρία για τις ελληνικές επιχειρήσεις