fbpxPublic: Διπλή διάκριση στα World Retail Awards 2020 | Economistas.gr
Skip to main content

Public: Διπλή διάκριση στα World Retail Awards 2020

Public: Διπλή διάκριση στα World Retail Awards 2020

Το Public, κορυφαίος retailer στην Ελλάδα για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, ξεχώρισε για 2η συνεχή χρονιά ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές στην πρώτη φάση των World Retail Awards, του διεθνούς θεσμού που επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στο λιανεμπόριο παγκοσμίως. Η διάκριση του Public αφορά σε δράσεις του 2019 και είναι διπλή, καθώς συγκαταλέγεται στους φιναλίστ των κατηγοριών Retail Transformation and Reinvention Retail Employer Initiative για τη συμφωνία της Public με τη MediaMarkt, αλλά και για την επιτυχημένη πρωτοβουλία “Public – My Idea” που δίνει στους ανθρώπους της εταιρίας την ευκαιρία να ακουστούν οι ιδέες τους.

Το Public διεκδικεί τη διεθνή πρωτιά στις εξής κατηγορίες:

Public – Media MarktRetail Transformation and Reinvention, για τη δημιουργία μιας καινοτόμου και ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας, με επίκεντρο τις ανάγκες του πελάτη

Το Public, ο μεγαλύτερος ecommerce retailer, εξελίσσει συνέχεια το επιχειρησιακό του μοντέλο με γνώμονα  τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας που απαντά στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Προς αυτή την κατεύθυνση, στα τέλη του 2019 προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με την Media Markt, η οποία οδήγησε στη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer στην ελληνική αγορά.  Έχοντας τη #1 θέση στο ecommerce, ισχυρή omnichannel στρατηγική, το μεγαλύτερο Marketplace στην Ελλάδα και δύο πολύ δυνατά συμπληρωματικά brands, Public και Media Markt, η νέα εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί, επενδύοντας συστηματικά στην εξέλιξή της για τους πελάτες της.

Retail Employer Initiative of the Year, για την επιτυχημένη πλατφόρμα “Public – My Idea” που δίνει στους ανθρώπους του Public την ευκαιρία να ακουστούν οι ιδέες τους

Το “Public-My Idea” είναι η πλατφόρμα εσωτερικής επικοινωνίας που αναπτύχθηκε από το Public το 2018. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό online εργαλείο, που επιτρέπει στην εταιρεία να ακούει τη φωνή όλων των εργαζομένων όπου και αν αυτοί εργάζονται. Η καινοτόμα πλατφόρμα διευκολύνει την κατάθεση ιδεών εσωτερικά, ανεξαρτήτως ρόλου και ιεραρχίας, και την αξιοποίησή τους από τον οργανισμό. Το 2019 κατατέθηκαν 120 ιδέες και οι 5 που προκρίθηκαν βρίσκονται ήδη σε φάση υλοποίησης.

Το Public θα διαγωνιστεί στον τελικό της διοργάνωσης μαζί με τους μεγαλύτερους retailers στον κόσμο από την Κίνα, τη Ρωσία, τις Η.Π.Α., το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, τη Σουηδία και τη Σαουδική Αραβία.

Οι νικητές των World Retail Awards θα ανακοινωθούν στις 17 Σεπτεμβρίου κατά τη διάρκεια του World Retail Congress, που θα διεξαχθεί για πρώτη φορά ψηφιακά από τις 15 έως τις 17 Σεπτεμβρίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Public-MediaMarkt: Επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Public-MediaMarkt: Επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Στόχος του Public Marketplace, όπως τονίζει η εταιρεία, είναι η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων που σε αριθμό θα προσεγγίσουν τα 2.500 μέχρι το τέλος τους έτους.
Public-MediaMarkt: Επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Ο Όμιλος Olympia επενδύει €50 εκατ. στο Public για να διευρύνει τις προτάσεις προς τους καταναλωτές
Ο Όμιλος Olympia επενδύει €50 εκατ. στο Public για να διευρύνει τις προτάσεις προς τους καταναλωτές
Ο Όμιλος Olympia ανακοινώνει σήμερα επένδυση ύψους €50 εκατ. στο νέο Public Group με στόχο την επιτάχυνση του αναπτυξιακού και επενδυτικού του πλάνου.
Ο Όμιλος Olympia επενδύει €50 εκατ. στο Public για να διευρύνει τις προτάσεις προς τους καταναλωτές