fbpxΠρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη | Economistas.gr
Skip to main content

Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη

Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη

Το πρόγραμμα «Future Loading» που πραγματοποιεί η Coca-Cola στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη συνεχίζεται, διαθέτοντας απλές διαδικασίες υποβολής αίτησης ενδιαφέροντος και συμμετοχής. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων του κλάδου καφεστίασης & φιλοξενίας μπορούν τώρα να επισκεφτούν τη σελίδα wwww.bodossaki.gr/futureloading, να περιηγηθούν ανάμεσα στα δωρεάν εργαλεία που προσφέρει το πρόγραμμα Future Loading και να δηλώσουν συμμετοχή με εύκολο και γρήγορο τρόπο.

Το πρόγραμμα «Future Loading» εστιάζει στους ακόλουθους τομείς, προσφέροντας σύγχρονες εκπαιδεύσεις και εργαλεία που βοηθούν τις μικρές επιχιερήσεις να ανταπεξέλθουν στην τρέχουσα κατάσταση, ενώ παράλληλα κάθε επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να επιλέξει εκείνα τα εργαλεία που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες της, με βάση το προφίλ και τη δραστηριότητά της.

Επανεκκίνηση & προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα

  • Έλεγχος της εφαρμογής των κατάλληλων διαδικασιών πρόληψης και των ενδεδειγμένων από τις αρμόδιες αρχές και την επιστημονική κοινότητα πρακτικών για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, με την σφραγίδα πιστοποίησης TÜV AUSTRIA CoVid Shield, από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas.
  • Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών στη νέα κανονικότητα από την Avocado Learning Experiences, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών και ομάδων, και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth EmpoweredThe HoReCa Edition
  • Εκπαίδευση σε θέματα υγιεινής & προστασίας μέσω του πρακτικού εφαρμοσμένου Οδηγού από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ.)
  • Προσφορά της λειτουργίας ανέπαφου check in/check out και εκπαίδευση μικρών ξενοδοχείων στη χρήση της λειτουργίας από τον Όμιλο Hotelbrain, που εξειδικεύεται στη διαχείριση και εκμετάλλευση ξενοδοχείων
  • Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο από την Google, για τις τάσεις του τουρισμού στη νέα περίοδο

Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού

  • Εκπαίδευση στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακού marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου και εργαλείων συνεργασίας, από τo Found.ation και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth EmpoweredThe HoReCa Edition
  • Δωρεάν λογισμικά και λύσεις αυτοματισμού και CRM, από την Pobuca, εταιρεία με εξειδίκευση σε τεχνολογίες Customer eXperience (CX) και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth EmpoweredThe HoReCa Edition
  • Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο με τίτλο «Digital Marketing & Marketplaces in the new world» από το efood 

Διαφημιστική προβολή & προσέλκυση πελάτων

  • Παροχή on-line διαφημιστικού χώρου, από το Αθηνόραμα, μέσω ειδικής ενότητας στο www.athinorama.gr και υποστήριξη μέσω της πρωτοβουλίας «Restaurants back for good»
  • Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα το branding και την ανάλυση ανταγωνισμού, από τον οργανισμό The Peoples Trust, που ειδικεύεται στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες και περιεχόμενο για τις επιχειρήσεις - δικαιούχους από την Notice Content and Services (HO.RE.CA OPEN, FnB Daily)  

Βιώσιμη ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών Κυκλικής Οικονομίας & Ανακύκλωσης, σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης

  • Παροχή του Zero Waste Future οδηγού της Coca-Cola
  • Παροχή κάδων οργανικών απορριμμάτων και λοιπού εξοπλισμού
  • Online workshops & σεμινάρια για τη διαχείριση απορριμμάτων στις επιχειρήσεις
  • Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης και καταχώρησης επιδόσεων
  • Πιστοποίηση και ένταξη στο 1ο δίκτυο Zero Waste HoReCa μετά από ένα έτος παρακολούθησης

Παράλληλα, όσοι πολύτιμοι εταίροι επιθυμούν να στηρίξουν την πρωτοβουλία, μπορούν να συνεισφέρουν με το ποσό που επιθυμούν, με ένα κλικ στην επιλογή «Κάνε τη Δωρεά σου». 

Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υπουργείου Τουρισμού, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ) και έχεις ως στόχο τη στήριξη όσο το δυνατόν περισσότερων  μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στον κλάδο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στο στόχαστρο της Επ. Ανταγωνισμού η Coca Cola 3E
Στο στόχαστρο της Επ. Ανταγωνισμού η Coca Cola 3E
Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού θα συνεδριάσει στις 24 Ιουλίου παρεμπόδιση της διενέργειας ελέγχου, στα κεντρικά γραφεία και σε υποκατάστημα της εταιρείας.
Στο στόχαστρο της Επ. Ανταγωνισμού η Coca Cola 3E
Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
Τη λύση της συνεργασίας τους, η οποία στην Ελλάδα θα τεθεί σε εφαρμογή από τις 31 Οκτωβρίου 2019, ανακοίνωσαν ο Όμιλος Coca-Cola HBC και η Lavazza.
Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
Η Coca-Cola HBC ανακοινώνει το λανσάρισμα Costa Coffee σε τουλάχιστον 10 από τις 28 αγορές της μέσα στην επόμενη χρονιά, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη
Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη
Καθαρά κέρδη ύψους 195,1 εκατ. ευρώ σημείωσε κατά το Α' εξάμηνο τρέχοντος έτους η εταιρεία εμφιαλώσεως Coca-Cola HBC AG, έναντι 216,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Εξώδικη διαμαρτυρία απέστειλαν στο Υπουργείο Πολιτισμού οι εταιρείες Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ αναφορικά με την Coca Cola και την επικοινωνιακή στρατηγική της σχετικά με τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της.
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού