fbpxPapaki: Γιόρτασε την πιο πρωτότυπη Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών | Economistas.gr
Skip to main content

Papaki: Γιόρτασε την πιο πρωτότυπη Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Papaki: Γιόρτασε την πιο πρωτότυπη Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, γιόρτασε για 4η συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Με κεντρικό μήνυμα: Be our superhero”, το Papaki θέλησε να φέρει και πάλι τους ανθρώπους του κοντά: να τους υπενθυμίσει ότι τα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης είναι πραγματικά οι superheroes της εταιρίας και να τους πει ένα μεγάλο ευχαριστώ για την απαιτητική δουλειά τους. 

Φέτος οι συνθήκες ήταν λίγο διαφορετικές εξαιτίας της εξ αποστάσεως εργασίας. Η εταιρία  όμως βρήκε δημιουργικούς τρόπους για να επιβραβεύσει και να διασκεδάσει τους εργαζομένους της που έχουν αναδείξει το Κέντρο Υποστήριξης πελατών του Papaki ως ένα από τα πιο οργανωμένα και αποτελεσματικά του κλάδου.

Έτσι λοιπόν διοργανώθηκαν διάφορες δράσεις από μακριά και όλη η ομάδα γιόρτασε από το σπίτι! To Papaki τονίζοντας για άλλη μια φορά πόσο σημαντική είναι η καλή ψυχολογία και η ευεξία, ειδικά στο μοντέλο της τηλεργασίας, προσέφερε σε όλη την ομάδα ένα εξαιρετικό webinar με θέμα "Ψυχική Υγεία και Διατροφή" από το HR PSYCHOLOGY TODAY. 

Άλλες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα 5-10 Οκτωβρίου:

  • Η εταιρεία έστειλε στα σπίτια όλων των superheroes της εξυπηρέτησης πελατών κούπες-έκπληξη και χαλαρωτικές μάσκες λεβάντας.
  • Όλα τα μέλη της υπολοιπης εταιρείας ζωγράφισαν και έστειλαν ευχές οι οποίες συγκεντρώθηκαν σε μια ευχαριστήρια κάρτα για όσους “γιόρταζαν”.
  • Διοργανώθηκε online τουρνουά παιχνιδιών όπου όλα τα μέλη της εταιρείας έπαιξαν σε ζευγάρια μέχρι που αναδείχθηκε ένας νικητής.
  • “Γνωριζόμαστε από κάπου;” - Φτιάχτηκε ένα κουίζ με fun facts εργαζομένων όπου συμμετείχε όλη η εταιρεία.
  • Έγινε ψηφοφορία και όλοι ψήφισαν και ανέδειξαν τον αγαπημένο τους superhero από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
  • Οι νικητές από όλες τις παραπάνω δράσεις έλαβαν δωροεπιταγές.
  • Όλη η εταιρία κλήθηκε σε online συνάντηση όπου χειροκροτήθηκε η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.

Η Στέλλα Πάνου, Head of Sales, ηγήθηκε της ομάδας διοργάνωσης των δράσεων και σχολιάζει: «Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί μία ιδανική ευκαιρία να τονώσουμε το ηθικό των εργαζομένων και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πρώτη γραμμή της εταιρείας που εργάζεται αδιάκοπα για την εξυπηρέτηση όλων των φίλων του Papaki. Ειδικά φέτος που εργαζόμαστε όλοι από το σπίτι διοργανώσαμε δράσεις που υπενθύμισαν στην ομάδα πόσο δυνατή είναι και πόσο κοντά πραγματικά είμαστε. Δίνουμε επίσης κι ένα μήνυμα στους πελάτες μας αλλά και σε άλλες ελληνικές εταιρείες ότι η εξυπηρέτηση μπορεί και λειτουργεί άψογα ακόμη και από το σπίτι!”.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένας διεθνής θεσμός, που λαμβάνει χώρα σε περισσότερες από 60 χώρες και έχει ως στόχο την ανάδειξη του ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών. Οι δράσεις που αναπτύσσονται αυτήν την εβδομάδα υποστηρίζονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και σκοπεύουν στην επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη, στην πρώτη γραμμή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Papaki: Αλμα στον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου τη φετινή Black Friday
Papaki: Αλμα στον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου τη φετινή Black Friday
Oλόκληρη η καταναλωτική κίνηση διοχετεύθηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ένα πραγματικό τεστ για τις υποδομές των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου.
Papaki: Αλμα στον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου τη φετινή Black Friday
Το Papaki ενώνει τις δυνάμεις του με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας
Το Papaki ενώνει τις δυνάμεις του με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας
Με στόχο την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εξέλιξη του ερευνητικού του έργου, το Papaki εγκαθιστά μέρος των λειτουργικών τμημάτων του στο ITE.
Το Papaki ενώνει τις δυνάμεις του με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας
Επενδύσεις, εξαγορές και διεύρυνση παρουσίας στο εξωτερικό οι στόχοι της εταιρείας «Αγγελάκης»
Επενδύσεις, εξαγορές και διεύρυνση παρουσίας στο εξωτερικό οι στόχοι της εταιρείας «Αγγελάκης»
Με ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 30% «τρέχει» εφέτος η εταιρεία Αγγελάκης ΑΕ δρομολογώντας την υλοποίηση επενδύσεων ύψους 20 εκατ. ευρώ με στόχο την καθετοποίηση της παραγωγής και την διεύρυνση της παρουσίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Επενδύσεις, εξαγορές και διεύρυνση παρουσίας στο εξωτερικό οι στόχοι της εταιρείας «Αγγελάκης»
Ψάλτης: Σκοπός μας να στηρίξουμε όχι μόνον τις μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα
Ψάλτης: Σκοπός μας να στηρίξουμε όχι μόνον τις μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα
Διήμερο κύκλο συναντήσεων με επιχειρηματίες και στελέχη της Τράπεζας στη Ρόδο πραγματοποίησε κλιμάκιο της διοίκησης της Alpha Bank, με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου κ. Βασίλη Ψάλτη
Ψάλτης: Σκοπός μας να στηρίξουμε όχι μόνον τις μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα
Deloitte: Πλάνο προσλήψεων 400 νέων στην Ελλάδα
Deloitte: Πλάνο προσλήψεων 400 νέων στην Ελλάδα
Την ευκαιρία σε 400 νέους να ενταχθούν στο δυναμικό της, για αντικείμενα ενδιαφέροντος που σχετίζονται με τους τομείς των Consulting, Risk Advisory, Tax Advisory, Financial Advisory και Audit & Assurance ανακοίνωσε η εταιρεία του χρηματοοικονομικού τομέα, Deloitte.
Deloitte: Πλάνο προσλήψεων 400 νέων στην Ελλάδα
Hyundai: Eπενδύει 1,1 δισ. δολάρια σε δύο vέα εργοστάσια συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου
Hyundai: Eπενδύει 1,1 δισ. δολάρια σε δύο vέα εργοστάσια συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου
Η Hyundai ανακοίνωσε την κατασκευή δύο νέων εργοστασίων κυψελών καυσίμου στην Κορέα για να επιταχύνει την ανάπτυξη της τεχνολογίας του υδρογόνου και να εξασφαλίσει ευρύτερη κυριαρχία στην παγκόσμια αγορά.
Hyundai: Eπενδύει 1,1 δισ. δολάρια σε δύο vέα εργοστάσια συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου