fbpxCoca Cola: Λανσάρει στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer | Economistas.gr
Skip to main content

Coca Cola: Λανσάρει στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer

Coca Cola: Λανσάρει στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer

Η Coca-Cola στην Ελλάδα ανακοινώνει την κυκλοφορία του Topo Chico Hard Seltzer στην ελληνική αγορά, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από το Νοέμβριο σε επιλεγμένα καταστήματα. 

Το Topo Chico Hard Seltzer είναι ένα ποτό με ανθρακούχο νερό, μικρή περιεκτικότητα αλκοόλ και φυσικά αρώματα, το οποίο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην Λατινική Αμερική.

Το νέο αυτό ποτό είναι εμπνευσμένο από το μεταλλικό νερό Topo Chico, το οποίο διαθέτει 125 χρόνια ιστορία και αποτελεί δημοφιλή επιλογή για πολλούς επαγγελματίες μπάρμαν και mixologists στις ΗΠΑ και στην Λατινική Αμερική. Το Topo Chico Hard Seltzer βάζει το ιστορικό αυτό brand στη δυναμική κατηγορία των hard seltzer ποτών, η οποία αναπτύσσεται δυναμικά και κερδίζει διαρκώς περισσότερους καταναλωτές.

Στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer θα διατίθεται σε συσκευασία κουτιού 330ml και σε τρεις μοναδικές γεύσεις: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango και Cherry Acai, χωρίς γλουτένη, με μόλις 96 θερμίδες ανά συσκευασία, δύο γραμμάρια ζάχαρης και 4.7% αλκοόλ (ABV).

Η κυρία Λίλιαν Νεκταρίου, Franchise Country Director Greece, Cyprus, Malta σχολίασε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι για το νέο λανσάρισμα και τις δυνατότητες που παρουσιάζει αυτό το brand. To Topo Chico Hard Seltzer φέρνει και στην ελληνική αγορά μια νέα δυναμική κατηγορία, αποσκοπώντας να συμβάλλει στην περεταίρω ανάπτυξη των Ready To Drink (RTDbeverages στην Ελλάδα. Η κατηγορία των hard seltzer έχει αναπτυχθεί κυρίως στις ΗΠΑ, όπου έχει γνωρίσει μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια. Με την δύναμη του συστήματος της Coca-Cola στην Ελλάδα, πιστεύουμε ότι το Topo Chico Hard Seltzer θα έχει μεγάλη επιτυχία στην ελληνική αγορά και θα προσφέρει στους καταναλωτές μία εντελώς νέα και ξεχωριστή γευστική εμπειρία.»

Το Topo Chico Hard Seltzer σηματοδοτεί το πρώτο brand της Coca-Cola στην κατηγορία των αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Η εταιρεία εντός του 2020 ξεκινάει τη διάθεση του νέου αυτού προϊόντος σε επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Η Coca-Cola παραμένει σταθερή στη δέσμευση της να αναπτύσσει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων και brands που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών, ως μία Total Beverage εταιρεία. Στην Ελλάδα, η Coca-Cola έχει λανσάρει τα τελευταία χρόνια μια ευρεία γκάμα νέων προϊόντων σε διάφορες κατηγορίες όπως παγωμένο τσάι, ενεργειακά ποτά, φυτικά ροφήματα, ενώ το πιο πρόσφατο ήταν το λανσάρισμα του Costa Coffee στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο του 2020.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
Τη λύση της συνεργασίας τους, η οποία στην Ελλάδα θα τεθεί σε εφαρμογή από τις 31 Οκτωβρίου 2019, ανακοίνωσαν ο Όμιλος Coca-Cola HBC και η Lavazza.
Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
Η Coca-Cola HBC ανακοινώνει το λανσάρισμα Costa Coffee σε τουλάχιστον 10 από τις 28 αγορές της μέσα στην επόμενη χρονιά, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη
Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη
Καθαρά κέρδη ύψους 195,1 εκατ. ευρώ σημείωσε κατά το Α' εξάμηνο τρέχοντος έτους η εταιρεία εμφιαλώσεως Coca-Cola HBC AG, έναντι 216,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Εξώδικη διαμαρτυρία απέστειλαν στο Υπουργείο Πολιτισμού οι εταιρείες Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ αναφορικά με την Coca Cola και την επικοινωνιακή στρατηγική της σχετικά με τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της.
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη
Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη
Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής συμπληρώνοντας εύκολα, γρήγορα και απλά μια υπεύθυνή δήλωση.
Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη