fbpxThree Cents: Εξαγωγές σε 35 χώρες, μέσα από επενδύσεις και εξωστρέφεια | Economistas.gr
Skip to main content

Three Cents: Εξαγωγές σε 35 χώρες, μέσα από επενδύσεις και εξωστρέφεια

Three Cents: Εξαγωγές σε 35 χώρες, μέσα από επενδύσεις και εξωστρέφεια

Η εταιρεία Three Cents, συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της, εστιάζοντας στη ενίσχυση της παρουσίας της στον κλάδο του retail, μέσα από τη διεύρυνση του δικτύου πωλήσεών της, ενώ παράλληλα στοχεύει σε ισχυροποίηση της παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά. Πλέον οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν πιο εύκολα τα μοναδικά, premium αναψυκτικά και mixers, καθώς τα προϊόντα Three Cents είναι ήδη διαθέσιμα στα ράφια γνωστών αλυσίδων super markets ανά την Ελλάδα. Επιπρόσθετα η εταιρεία, πιστή στη φιλοσοφία της για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, προγραμματίζει σημαντικές προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο της μέσα στο 2021.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014, από τους Βασίλη Καλαντζή, Γιώργο Μπάγκο, Δημήτρη Νταφόπουλο και Γιώργο Τσιρίκο, με πολυετή εμπειρία στον χώρο του bartending και της εστίασης. Με 10 προϊόντα στο χαρτοφυλάκιό της και αιχμή του δόρατος την πολύ δημοφιλή Pink Grapefruit Soda, μια γεύση που εμπνεύστηκαν και πρώτοι δημιούργησαν τα Three Cents, η εταιρεία έχει καταφέρει ξεκινώντας από την Ελλάδα, να αποτελεί μία διεθνή επιτυχία, με παρουσία σε 35 χώρες, σε 3 ηπείρους.

Ήδη, μέσα σε 6 χρόνια παρουσίας των Three Cents στην αγορά, τα προϊόντα της έχουν καταφέρει να αποκτήσουν μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά και στην προτίμηση, επαγγελματιών και καταναλωτών. Από το 2016, τη διανομή των Three Cents έχει αναλάβει η εταιρεία ΑΜΒΥΞ, ενώ μέσα από την πρόσφατη εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της εταιρείας από το Virtus South European Fund, η εταιρεία Three Cents ενισχύει περαιτέρω τη λειτουργία της, έτσι ώστε να ισχυροποιήσει περαιτέρω τη θέση της στις αγορές που δραστηριοποιείται ήδη, αλλά και να διευρύνει περαιτέρω το εγχώριο και παγκόσμιό αποτύπωμά της.

Οι τέσσερις ιδρυτές των Three Cents, Βασίλης Καλαντζής, Γιώργος Μπάγκος, Δημήτρης Νταφόπουλος και Γιώργος Τσιρίκος υπογράμμισαν: «Λαμβάνοντας υπόψη, τη μέχρι τώρα πορεία μας, όραμά μας ήταν και παραμένει η δημιουργία καινοτόμων και υψηλής ποιότητας προϊόντων, που θα προσφέρουν έμπνευση, καλύπτοντας τις ανάγκες καταναλωτών και επαγγελματιών. Για εμάς η κατανάλωση ενός ποιοτικού αναψυκτικού, είτε μόνο του, είτε ως mixer ενός ποτού, δεν είναι πλέον πολυτέλεια - είναι κάτι που μπορεί ο οποιοσδήποτε να απολαύσει και στο σπίτι του».

Αυτή τη στιγμή, στην αγορά κυκλοφορούν 10 κωδικοί προϊόντων Three Cents: Pink Grapefruit Soda, Mandarin & Bergamot Soda, Cherry Soda, Sparkling Lemonade, Ginger Beer, Tonic Water, Dry Tonic, Aegean Tonic, Lemon Tonic, Two Cents Plain. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Alpha Bank: Τα χαρακτηριστικά και οι συνέπειες του αποπληθωρισμού σε Ελλάδα και Ευρωζώνη
Alpha Bank: Τα χαρακτηριστικά και οι συνέπειες του αποπληθωρισμού σε Ελλάδα και Ευρωζώνη
Ο κύριος παράγοντας που οδήγησε στην πτώση του επιπέδου τιμών τόσο στην Ευρωζώνη, όσο και στην Ελλάδα, το 2020, ήταν οι τιμές των προϊόντων ενέργειας.
Alpha Bank: Τα χαρακτηριστικά και οι συνέπειες του αποπληθωρισμού σε Ελλάδα και Ευρωζώνη
Honor: Εξετάζει συνεργασία με την Google για πρόσβαση σε Android και άλλα προϊόντα
Honor: Εξετάζει συνεργασία με την Google για πρόσβαση σε Android και άλλα προϊόντα
Το ενδεχόμενο συνεργασίας της με την Google εξετάζει η Honor, που πρόσφατα ανεξαρτητοποιήθηκε από την μέχρι πρόσφατα μητρική της εταιρία Huawei.
Honor: Εξετάζει συνεργασία με την Google για πρόσβαση σε Android και άλλα προϊόντα
Τρ. Πειραιώς: Πρόγραμμα ‘Ψωνίζω στη Γειτονιά’ για μικρές επιχειρήσεις
Τρ. Πειραιώς: Πρόγραμμα ‘Ψωνίζω στη Γειτονιά’ για μικρές επιχειρήσεις
P Τράπεζα με το πρόγραμμα αυτό στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις ώστε να ανταπεξέλθουν στις αντιξοότητες της συγκυρίας, αλλά και ευρύτερα να εκσυγχρονιστούν και να αναπτυχθούν.
Τρ. Πειραιώς: Πρόγραμμα ‘Ψωνίζω στη Γειτονιά’ για μικρές επιχειρήσεις