fbpxΗ Eurobank στην ψηφιακή εποχή: Περισσότεροι από 3.400 πελάτες εξυπηρετούνται online το λεπτό | Economistas.gr
Skip to main content

Η Eurobank στην ψηφιακή εποχή: Περισσότεροι από 3.400 πελάτες εξυπηρετούνται online το λεπτό

Η Eurobank στην ψηφιακή εποχή: Περισσότεροι από 3.400 πελάτες εξυπηρετούνται online το λεπτό
Shutterstock

Περισσότερους από 3.400 πελάτες το λεπτό έχει φτάσει να φιλοξενεί η Eurobank στα ψηφιακά δίκτυα εκτός τραπεζικών καταστημάτων, πραγματοποιώντας άνω των 1.400 εγχρήματων συναλλαγών το λεπτό, όπως εμβάσματα, πληρωμές κ.λπ.

Όπως επισήμανε ο Μιχάλης Τσαρμπόπουλος, Group Chief Digital Officer της Eurobank, αναφερόμενος στις προκλήσεις ψηφιακού μετασχηματισμού σε πρόσφατη ομιλία του στο Finforum o ψηφιακός μετασχηματισμός των τραπεζών και όχι μόνο (των τραπεζών) είναι πλέον αναγκαία συνθήκη επιβίωσης. Για να έχει όμως ουσιαστικό αποτέλεσμα πρέπει να έχει ραγδαία εξάπλωση στον οργανισμό, να έχει εφαρμογή και επίδραση σε ευρύ φάσμα λειτουργιών, υπηρεσιών και ανθρώπων, και να έχει διάρκεια στο χρόνο, δηλαδή να συνιστά ουσιαστική και μόνιμη αλλαγή.

Eurobank - Οι νέες υπηρεσίες

Μιλώντας για την Eurobank o κ.Τσαρμπόπουλος επισήμανε ότι η τράπεζα βρίσκεται σε μια διαρκή προσπάθεια απλοποίησης, αυτοματοποίησης και ψηφιοποίησης σημαντικών business flows, «ψηφιακών ταξιδιών» όπως αποκαλούνται. Για να επιτευχθεί αυτό, πρόσθεσε, έχει δημιουργηθεί το «Lean & Digital Factory» ώστε να δημιουργηθεί τελικά ένας οργανισμός απλός, χωρίς χαρτιά, και χωρίς μακρές χειρωνακτικές διαδικασίες. Με απλά λόγια, το «Lean & Digital Factory» είναι ένα σύνολο ομάδων εργασίας οι οποίες αποτελούνται από εργαζόμενους στην τράπεζα, που προέρχονται από διαφορετικές οργανωτικές μονάδες και έχουν διαφορετικές και συμπληρωματικές γνώσεις και δεξιότητες. Όπως ανέφερε ο κ. Τσαρμπόπουλος η Eurobanκ προσφέρει ολοένα και περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες online είτε μόνη της είτε σε συνεργασία με τρίτες εταιρείες στη λογική και του open banking. Το ζητούμενο μέσα από τέτοιου είδους δράσεις είναι η τόνωση των εσόδων και η ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών των πελατών.

Μιλώντας για τις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού, επισήμανε μεταξύ άλλων ότι είναι ένα μακρύ και απαιτητικό ταξίδι που χρειάζεται σημαντικά κεφάλαια για επενδύσεις. Έδωσε επίσης έμφαση στα θέματα που αφορούν το ανθρώπινο δυναμικό επισημαίνοντας ότι στην Eurobank μεταξύ άλλων έχει ξεκινήσει η λειτουργία της «Ψηφιακής Ακαδημίας» με στόχο την επιμόρφωση όλων των εργαζομένων ώστε να εξαπλωθεί η χρήση μοντέρνων μοντέλων και ψηφιακών εργαλείων εργασίας και συνεργασίας καθώς και εφαρμογή σειράς μεθόδων χάρη στις οποίες επιταχύνονται διαδικασίες σχετικα με την λήψη αποφάσεων, μείωση της γραφειοκρατίας, και ουσιαστικής αλλαγής του τρόπου που δίνονται λύσεις στα προβλήματα βάζοντας πάντα τον άνθρωπο στο κέντρο της σχεδίασης των λύσεων. «Όπως προσπαθούμε να επιμορφώσουμε το προσωπικό μας γύρω από τις ψηφιακές δεξιότητες το ίδιο ακριβώς κάνουμε και για τους πελάτες μας, ανέφερε, δίνοντας χαρακτηριστικά παραδείγματα από το κομμάτι των επιχειρήσεων και τις πρωτοβουλίες του Digital Academy for Business, το οποίο μάλιστα σύντομα θα διευρυνθεί και για ιδιώτες, και το πρόγραμμα e-commerce μέσα από το οποίο βοηθούνται μικρές επιχειρήσεις να στήσουν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα», πρόσθεσε.

Εμπλουτισμός ψηφιακών καναλιών-Λανσάρισμα «X- Pay» συναλλαγών

Η Eurobank συνεχίζει να εμπλουτίζει και να εξελίσσει τα ψηφιακά της κανάλια. Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε, ο κ.Τσαρμπόπουλος η Τράπεζα ετοιμάζεται για το λανσάρισμα του Apple Pay και γενικά των λεγόμενων «X-Pays» (ο όρος «X-Pays» χρησιμοποιείται για να συνοψίσει όλες τις μεθόδους πληρωμής μέσω κάποιας ψηφιακής συσκευής σε συνεργασία με τρίτη εταιρία) μέσα από το Eurobank mobile app. Επόμενο βήμα που ίσως συνιστά και τη μεγαλύτερη καινοτομία στην αγορά, πρόσθεσε, είναι ότι τα εγκαίνια του «phygital banking». Πρόκειται. όπως είπε, για μια σειρά «ταξιδιών εξυπηρέτησης» των πελατών που ξεκινούν από το φυσικό κόσμο και ολοκληρώνονται ψηφιακά, ή αντιστρόφως, ξεκινούν από τον ψηφιακό κόσμο και ολοκληρώνονται με τη συνδρομή εξειδικευμένου τραπεζικού συμβούλου. Επίσης μέσα στο τρέχον έτος οι πελάτες της Eurobank θα δουν τη γκάμα των προϊόντων που διαθέτει online να διευρύνεται, ενώ η τράπεζα ακόμα και σε προϊόντα που διαθέτει ήδη ψηφιακά θα προχωρήσει σε επόμενες βελτιωμένες εκδόσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Eurobank: Πρόγραμμα «Bridge Financing Εξοικονομώ»
Eurobank: Πρόγραμμα «Bridge Financing Εξοικονομώ»
Προϊόν μέσω του οποίου οι προμηθευτές/ανάδοχοι έχουν τη δυνατότητα να «προχρηματοδοτηθούν» έναντι των παραγγελιών / εργασιών που αναλαμβάνουν.
Eurobank: Πρόγραμμα «Bridge Financing Εξοικονομώ»
Eurobank & egg: Cluster Καινοτομίας στις Ψηφιακές Τεχνολογίες για Τουρισμό & Πολιτισμό
Eurobank & egg: Cluster Καινοτομίας στις Ψηφιακές Τεχνολογίες για Τουρισμό & Πολιτισμό
Η Eurobank και το egg – enter•grow•go επιλέχθηκαν από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας & Καινοτομίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων να αναπτύξουν και να υποστηρίξουν τον πρώτο ελληνικό Συνεργατικό Σχηματισμό Καινοτομίας (ΣΣΚ) στις Ψηφιακές Τεχνολογίες στους Τομείς Τουρισμού & Πολιτισμού.
Eurobank & egg: Cluster Καινοτομίας στις Ψηφιακές Τεχνολογίες για Τουρισμό & Πολιτισμό
Eurobank: Εκδοση ομολόγου υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας ύψους 500 εκατ. ευρώ
Eurobank: Εκδοση ομολόγου υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας ύψους 500 εκατ. ευρώ
Η Eurobank Holdings ανακοίνωσε ότι η θυγατρική της Eurobank ολοκλήρωσε την πρώτη συναλλαγή ομολόγου για το 2021 στις χρηματαγορές χονδρικής, με την έκδοση ομολόγου υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας ύψους 500 εκατ. ευρώ.
Eurobank: Εκδοση ομολόγου υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας ύψους 500 εκατ. ευρώ