fbpxΕΛΤΑ Courier: Έτος προκλήσεων το 2020 λόγω της πανδημίας - Συνεχίζεται το 2021 η αναβάθμιση υποδομών και υπηρεσιών | Economistas.gr
Skip to main content

ΕΛΤΑ Courier: Έτος προκλήσεων το 2020 λόγω της πανδημίας - Συνεχίζεται το 2021 η αναβάθμιση υποδομών και υπηρεσιών

ΕΛΤΑ Courier: Έτος προκλήσεων το 2020 λόγω της πανδημίας - Συνεχίζεται το 2021 η αναβάθμιση υποδομών και υπηρεσιών
Φωτο: Eurokinissi

Έτος προκλήσεων ήταν το 2020 για την ΕΛΤΑ Courier λόγω των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας Covid -19 και των αλλαγών που επήλθαν στον τομέα της αγοράς.

Η εταιρεία, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, προχώρησε σε μια σειρά κινήσεων και ενεργειών που αποσκοπούν στη βελτίωση της λειτουργίας και της αποδοτικότητας αλλά και την αναβάθμιση των υπηρεσιών και του δυναμικού της  προκειμένου να ανταποκριθεί με το βέλτιστο τρόπο στις συνθήκες υψηλών απαιτήσεων και αυξημένης ζήτησης.

Η κατακόρυφη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ζήτησης για υπηρεσίες ταχυμεταφορών, ιδιαίτερα μετά το lockdown του περασμένου Νοεμβρίου, οδήγησαν τη διοίκηση της εταιρείας σε βελτιωτικές κινήσεις μόνιμου χαρακτήρα σε ολόκληρο το φάσμα των υποδομών και της λειτουργίας της, οι οποίες ξεκίνησαν πέρυσι και επεκτείνονται και τη φετινή χρονιά. Στόχος η καλύτερη, ταχύτερη και ακόμη πιο αξιόπιστη εξυπηρέτηση των  πελατών της.  

"Για την ΕΛΤΑ Courier το 2020 ήταν ένα έτος προκλήσεων, στις οποίες ανταποκρίθηκε με τον  καλύτερο δυνατό τρόπο. Την περίοδο Απριλίου έως Νοεμβρίου  2020 η αύξηση των αντικειμένων έφτασε το 22,5%, ενώ την περίοδο Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου 2020 η αύξηση έφτασε το 54% σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019" σημειώνεται στην ανακοίνωση.  

Για τη διαχείριση της αυξημένης ζήτησης σημαντική αναβάθμιση δρομολογήθηκε στον  τομέα της Πληροφορικής. Ήδη πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στο σύστημα ιχνηλάτησης  (Track & Trace) ώστε να γίνει πιο λειτουργικό και ευέλικτο, με περισσότερα δεδομένα  πληροφόρησης για τους πελάτες.  

Παράλληλα τέθηκε σε εφαρμογή ο Πίνακας Ελέγχου (Control Dashboard) ο οποίος  αποτυπώνει τους δείκτες αποδοτικότητας και παραγωγής των καταστημάτων σε θέματα  παράδοσης αντικειμένων, ενώ πλέον υπάρχει η δυνατότητα καθημερινής παρακολούθησης  του δικτύου από την παραλαβή μέχρι την επίδοση με σκοπό να αποτυπώνονται ενδεχόμενοι χρόνοι καθυστέρησης. Με τον τρόπο αυτό, αντιμετωπίζονται τυχόν  προβλήματα τα οποία είναι πιθανόν να εμφανιστούν στο δίκτυο σε μια ενδεχόμενη κατακόρυφη αύξηση παραγγελιών.  

Υπενθυμίζεται ότι μέσα στο 2020 για την κάλυψη της αυξημένης ζήτησης το προσωπικό της  εταιρείας ενισχύθηκε κατά 40%, ενώ, ο τομέας ανθρωπίνου δυναμικού εφάρμοσε  διαδικασίες βέλτιστης αξιοποίησης του προσωπικού, προωθώντας εξειδικευμένα στελέχη  σε κρίσιμες θέσεις "διαχείρισης", ώστε να διευκολύνεται η ροή των εργασιών. 

Οι στρατηγικού χαρακτήρα κινήσεις, συνεχίζονται, όμως, και μέσα στο 2021.  

Ήδη, η ΕΛΤΑ Courier, έχει διαμορφώσει και αναμένεται να λανσάρει στο αμέσως προσεχές  διάστημα νέες πελατοκεντρικές εφαρμογές (apps) δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες  της να έχουν πλήρη εικόνα και έλεγχο των αποστολών τους. Επιπλέον, στα άμεσα σχέδια  της περιλαμβάνεται και η δυναμική της ένταξη στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e commerce) ώστε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της αγοράς, δημιουργώντας με τον  τρόπο αυτό ένα επιπλέον touchpoint για τον τελικό καταναλωτή και προσφέροντας μια  omnichannel εμπειρία πελάτη. 

Στον τομέα υποδομών και λειτουργίας, η εταιρεία προχωρεί επίσης σε μια σειρά κινήσεων  που αναβαθμίζουν τη διαχειριστική της δυνατότητα και την ταχύτητα εξυπηρέτησης. 

Ειδικότερα:  

  • Το δίκτυο διευρύνεται συνεχώς με νέα καταστήματα πανελλαδικά, ενώ σε  περιστάσεις αιχμής γίνεται χρήση του δικτύου των καταστημάτων της μητρικής  ΕΛΤΑ, ως εναλλακτικών σημείων παράδοσης των αντικειμένων, για την ταχύτερη  εξυπηρέτηση των παραληπτών. 
  • Παράλληλα προχωρούν οι διαδικασίες για την άμεση εγκατάσταση Αυτόματου  Συστήματος Διαλογής. 

Να σημειωθεί ότι στην ίδια κατηγορία δραστηριοτήτων, η ΕΛΤΑ Courier, το τελευταίο  διάστημα έθεσε σε εφαρμογή τροποποιήσεις στην παραγωγική διαδικασία. Μεταξύ αυτών,  την αλλαγή του τρόπου προσωρινής αποθήκευσης των αντικειμένων, την επιτάχυνση της  διαδικασίας scanning, την εισαγωγή νέων reports για άμεση παρακολούθηση των  αντικειμένων και την εγκατάσταση συστήματος βέλτιστης δρομολόγησης στα οχήματα. 

Επιπλέον, προχώρησε η επισκευή και αναμόρφωση οχημάτων για τη διαμόρφωση  ενισχυτικού αποθέματος του στόλου οχημάτων και η δημιουργία εφεδρικού στόλου για  έκτακτες ανάγκες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μέτρα από τα ΕΛΤΑ για την προστασία εργαζομένων και πελατών
Μέτρα από τα ΕΛΤΑ για την προστασία εργαζομένων και πελατών
Tα Ελληνικά Ταχυδρομεία έχουν ήδη ενσωματώσει σε όλο το δίκτυό τους τις επίσημες οδηγίες των αρμόδιων φορέων της Πολιτείας τόσο για τα μέτρα πρόληψης και την τήρηση κανόνων υγιεινής όσο και για τη διαχείριση τυχόν κρουσμάτων.
Μέτρα από τα ΕΛΤΑ για την προστασία εργαζομένων και πελατών
«Βουτιά» 60% της παγκόσμιας αεροπορικής κίνησης το 2020 εξαιτίας της πανδημίας
«Βουτιά» 60% της παγκόσμιας αεροπορικής κίνησης το 2020 εξαιτίας της πανδημίας
Με ταξιδιωτικούς περιορισμούς να παραμένουν σε ισχύ σε όλο τον κόσμο σε μια προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης της Covid-19, ο αριθμός των επιβατών έφτασε τα 1,8 δισεκατομμύρια το 2020
«Βουτιά» 60% της παγκόσμιας αεροπορικής κίνησης το 2020 εξαιτίας της πανδημίας
ΤΙΤΑΝ: Αύξηση κερδών και ισχυρές ταμειακές ροές, σε ένα έτος προκλήσεων
ΤΙΤΑΝ: Αύξηση κερδών και ισχυρές ταμειακές ροές, σε ένα έτος προκλήσεων
Ισχυρές επιδόσεις σημείωσε το 2020 Ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ, παρά την αβεβαιότητα που προκάλεσε η πανδημία του κορωνοϊού, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
ΤΙΤΑΝ: Αύξηση κερδών και ισχυρές ταμειακές ροές, σε ένα έτος προκλήσεων
Μειωμένες οι πωλήσεις και τα κέρδη του ομίλου JUMBO το 2020
Μειωμένες οι πωλήσεις και τα κέρδη του ομίλου JUMBO το 2020
Μειωμένες πωλήσεις κατά 18,15% παρουσίασε ο όμιλος JUMBO το 2020, ανερχόμενες στα 694,03 εκατ. ευρώ, σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση 01.01.2019-31.12.2019 που ήταν 847,94 εκατ. ευρώ.
Μειωμένες οι πωλήσεις και τα κέρδη του ομίλου JUMBO το 2020
ΕΛΤΑ Courier: Το νέο mobile app αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης των αποστολών
ΕΛΤΑ Courier: Το νέο mobile app αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης των αποστολών
Τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές, που αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης των αποστολών προσφέροντας όλες τις υπηρεσίες στην οθόνη με απεριόριστη ευελιξία, εγκαινιάζει η ΕΛΤΑ Courier.
ΕΛΤΑ Courier: Το νέο mobile app αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης των αποστολών
Motor Oil: Ελπίδες για επιστροφή της ζήτησης καυσίμων στα επίπεδα του 2019
Motor Oil: Ελπίδες για επιστροφή της ζήτησης καυσίμων στα επίπεδα του 2019
Ήδη το τρίμηνο Απριλίου - Ιουνίου ήταν καλύτερο από το αντίστοιχο του 2019 με το οποίο γίνεται η σύγκριση δεδομένου ότι οι επιδόσεις του 2020 λόγω καραντίνας ήταν πολύ χαμηλές.
Motor Oil: Ελπίδες για επιστροφή της ζήτησης καυσίμων στα επίπεδα του 2019