fbpxΕπέκταση του προγράμματος «Future Loading» της Coca-Cola | Economistas.gr
Skip to main content

Επέκταση του προγράμματος «Future Loading» της Coca-Cola

Επέκταση του προγράμματος «Future Loading» της Coca-Cola
Coca-Cola/ Φωτογραφία AP

Επεκτείνεται το πρόγραμμα «Future Loading» που ξεκίνησε η Coca-Cola στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη για την στήριξη του κλάδου Ho.Re.Ca με στόχο να συμβάλλει περαιτέρω στην ασφαλή επαναλειτουργία και βιωσιμότητα των επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας, μέσα από δωρεάν εξοπλισμό και χρήσιμα εργαλεία.

Συγκεκριμένα, ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος προσφέρει δωρεάν διάθεση συσκευών καθαρισμού αέρα, που ανανεώνουν συνεχώς τον αέρα ενός χώρου με φρέσκο, απολυμασμένο από την συσκευή, σε πάνω από 200 επιχειρήσεις καφεστίασης και φιλοξενίας που διαθέτουν εσωτερικούς χώρους έως 140 τ.μ. Επίσης, προσφέρει δωρεάν εργαλεία για τη βιώσιμη ανάπτυξη, την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία προκειμένου να υιοθετήσουν στην πράξη βέλτιστες πρακτικές, μέσα από online workshops και σεμινάρια για τη διαχείριση απορριμμάτων, τον ολοκληρωμένο Zero Waste Future οδηγό, καθώς και κάδους ανακύκλωσης.

Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να επισκεφτούν τη σελίδα wwww.bodossaki.gr/futureloading και να υποβάλουν την αίτησή τους.

Το «Future Loading» τελεί υπό την αιγίδα των υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υπουργείου Τουρισμού και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Στον πρώτο κύκλο του προγράμματος, περισσότερες από 100 επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας από όλη την Ελλάδα συμμετείχαν και επωφελήθηκαν από τα 16 δωρεάν εργαλεία της πλατφόρμας, τα οποία σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με σημαντικές εταιρείες και οργανισμούς: εταιρεία πιστοποίησης TÜV Austria, ΜΚΟ Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, Coca-Cola Τρία Έψιλον με το πρόγραμμα #Youth Empowered: The HoReCa Edition, efood, Found.ation, Avocado, Pobuca, Google, Notice Content and Services (HO.RE.CA OPEN, FnB Daily), Αθηνόραμα, Hotelbrain Group, Κοινωφελές Ίδρυμα Α. Κ. Λασκαρίδης και ΕΦΕΤ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Εξώδικη διαμαρτυρία απέστειλαν στο Υπουργείο Πολιτισμού οι εταιρείες Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ αναφορικά με την Coca Cola και την επικοινωνιακή στρατηγική της σχετικά με τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της.
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη
Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη
Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής συμπληρώνοντας εύκολα, γρήγορα και απλά μια υπεύθυνή δήλωση.
Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη
Coca Cola: Λανσάρει στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer
Coca Cola: Λανσάρει στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer
Το Topo Chico Hard Seltzer είναι ένα ποτό με ανθρακούχο νερό, μικρή περιεκτικότητα αλκοόλ και φυσικά αρώματα, το οποίο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην Λατινική Αμερική.
Coca Cola: Λανσάρει στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer
H Coca-Cola σε χάρτινο μπουκάλι
H Coca-Cola σε χάρτινο μπουκάλι
Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα προς την εκπλήρωση του παγκόσμιου οράματος της The Coca-Cola Company για την επίτευξη ενός «κόσμου χωρίς απορρίμματα».
H Coca-Cola σε χάρτινο μπουκάλι
Πρωτοβουλίες και δράσεις της Coca-Cola για την ενδυνάμωση εκατομμυρίων γυναικών παγκοσμίως
Πρωτοβουλίες και δράσεις της Coca-Cola για την ενδυνάμωση εκατομμυρίων γυναικών παγκοσμίως
Την επιτυχή ολοκλήρωση της πρωτοβουλίας 5by20 για την ενδυνάμωση 5 εκατ. γυναικών έως το 2020 ανακοίνωσε η The Coca-Cola Company με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.
Πρωτοβουλίες και δράσεις της Coca-Cola για την ενδυνάμωση εκατομμυρίων γυναικών παγκοσμίως