fbpxCostamare: Ξεκινά σήμερα η διαπραγμάτευση των ομολογιών του ΚΟΔ | Economistas.gr
Skip to main content

Costamare: Ξεκινά σήμερα η διαπραγμάτευση των ομολογιών του ΚΟΔ

Costamare: Ξεκινά σήμερα η διαπραγμάτευση των ομολογιών του ΚΟΔ
Costamare

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Τρίτη 25 Μαΐου η Δημόσια Προσφορά των Ομολογιών του Κοινού Ομολογιακού Δανείου έκδοσης της Costamare Participations Plc (η «Εταιρεία»), με την εγγύηση της Costamare Inc., για την εισαγωγή τους στην Κατηγορία Τίτλων Σταθερού Εισοδήματος της Ρυθμιζόμενης Αγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών (το «Χ.Α.»).

H συνολική έγκυρη ζήτηση που εκδηλώθηκε από το επενδυτικό κοινό στην Ελλάδα που συμμετείχε στη Δημόσια Προσφορά ανήλθε σε €665,17 εκατ., σημειώνοντας υπερκάλυψη της έκδοσης κατά 6,7 φορές. Η τιμή διάθεσης των Ομολογιών έχει προσδιοριστεί στο άρτιο, ήτοι €1.000 ανά Ομολογία. Η τελική απόδοση των Ομολογιών ορίστηκε σε 2,70% και το επιτόκιο των Ομολογιών σε 2,70% ετησίως. 

Οι Ομολογίες κατανεμήθηκαν ως εξής: (α) 71.000 Ομολογίες (71% επί του συνόλου των εκδοθεισών Ομολογιών) κατανεμήθηκαν σε Ιδιώτες Επενδυτές και (β) 29.000 Ομολογίες (29% επί του συνόλου των εκδοθεισών Ομολογιών) κατανεμήθηκαν σε Ειδικούς Επενδυτές. 

Σήμερα, Τετάρτη 26 Μαΐου, ξεκινάει η διαπραγμάτευση του συνόλου των εκδοθεισών Ομολογιών στην Κατηγορία Τίτλων Σταθερού Εισοδήματος του Χ.Α. Ο κωδικός διαπραγμάτευσης της Ομολογίας είναι με λατινική γραμματοσειρά «CMPB1». 

Η τιμή έναρξης διαπραγμάτευσης των Ομολογιών της Εταιρίας είναι €1.000 ανά Ομολογία, ήτοι 100% της ονομαστικής αξίας της. 

Η Εταιρεία ευχαριστεί θερμά το επενδυτικό κοινό για την ανταπόκριση που έδειξε στη Δημόσια Προσφορά για την εισαγωγή των Ομολογιών της Εταιρείας στην Κατηγορία Τίτλων Σταθερού Εισοδήματος της Ρυθμιζόμενης Αγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών. 

Επιπλέον, ευχαριστεί τους Συντονιστές Κύριους Αναδόχους και Συμβούλους Έκδοσης της Δημόσιας Προσφοράς για την έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου, Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank Α.Ε. και Euroxx Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ., καθώς και την Optima bank, Ανάδοχο της Έκδοσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

TRITON: Το μεγαλύτερο πλοίο που διέσχισε ποτέ τη Διώρυγα του Παναμά
TRITON: Το μεγαλύτερο πλοίο που διέσχισε ποτέ τη Διώρυγα του Παναμά
Ένα πλοίο της Costamare Inc. κατέχει το ρεκόρ του μεγαλύτερου πλοίου, τόσο σε μέγεθος όσο και σε χωρητικότητα, που πέρασε έως σήμερα από τη Διώρυγα του Παναμά.
TRITON: Το μεγαλύτερο πλοίο που διέσχισε ποτέ τη Διώρυγα του Παναμά
Πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου στην Alpha Bank -Οι 2 «δρόμοι»
Πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου στην Alpha Bank -Οι 2 «δρόμοι»
Στοχεύει στη βελτίωση της λειτουργικής δομής της, την επιτάχυνση του μετασχηματισμού και την ανταπόκρισή της στη νέα δυναμική που διαμορφώνει στις συναλλαγές η μετά-Covid εποχή.
Πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου στην Alpha Bank -Οι 2 «δρόμοι»
ΤΙΤΑΝ και ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ενώνουν τις δυνάμεις του για επενδύσεις στη διαχείριση απορριμμάτων
ΤΙΤΑΝ και ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ενώνουν τις δυνάμεις του για επενδύσεις στη διαχείριση απορριμμάτων
Η κοινοπραξία των Ομίλων ΤΙΤΑΝ και ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ συμμετέχει στους διαγωνισμούς για τις ΣΔΙΤ Μονάδων Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) στην Αττική και στην Κεντρική Μακεδονία. 
ΤΙΤΑΝ και ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ενώνουν τις δυνάμεις του για επενδύσεις στη διαχείριση απορριμμάτων
Εθνική Τράπεζα: Έτοιμη για την αξιοποίηση των πόρων του ταμείου Ανάκαμψης
Εθνική Τράπεζα: Έτοιμη για την αξιοποίηση των πόρων του ταμείου Ανάκαμψης
Όλες οι οργανωτικές υποδομές της Εθνικής Τράπεζας είναι έτοιμες ώστε οι επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να εκμεταλλευθούν με ταχύτητα και απλοποιημένα βήματα τα κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης.
Εθνική Τράπεζα: Έτοιμη για την αξιοποίηση των πόρων του ταμείου Ανάκαμψης
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Στο ξεκίνημα της πανδημίας τον Μάρτιο του 2020, για το 29% των μικρών επιχειρήσεων η ανάπτυξη νέων προϊόντων ήταν ένας τρόπος για να ανταποκριθούν στη γεμάτη προκλήσεις κατάσταση, σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση της Kaspersky.
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας