Η ώρα του franchise: Γιατί αποτελεί εγγύηση η chillbox

NEWSROOM
Η ώρα του franchise: Γιατί αποτελεί εγγύηση η chillbox
To κατάστημα της chillbox στη Λάρισα

Η πανδημία έφερε σημαντικές ανακατατάξεις στην ελληνική αγορά, φέρνοντας σε δύσκολη θέση ακόμα και μεγάλα brands, ιδιαίτερα στον κλάδο της εστίασης, τα οποία αναγκάστηκαν να περιορίσουν τις δραστηριότητες.

Υπάρχουν, ωστόσο, και επιχειρήσεις που τόλμησαν, πειραματίστηκαν και τελικά απεγκλωβίστηκαν από τον κλοιό της πανδημίας. Σύμφωνα με αναλυτές, χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της chillbox, η οποία επέλεξε να μην κάνει πίσω, παίρνοντας ένα ρίσκο που την οδήγησε στην επιτυχία. Η chillbox, που μετρά ήδη 10 χρόνια στην αγορά του παγωτού και ήταν η πρώτη που έφερε το παγωμένο γιαούρτι στην Ελλάδα, αποφάσισε να προχωρήσει σε μια στρατηγική ανανέωση του concept της και να κάνει ένα γερό «λίφτινγκ» στην εικόνα και την επικοινωνία της.

Συγκεκριμένα, η chillbox εισήγαγε μια νέα γκάμα προϊόντων, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των καταναλωτών, η οποία ξεχώρισε από τον ανταγωνισμό λόγω της ποικιλίας και της πρωτοτυπίας των γεύσεών της. Βασικά «συστατικά» της επιτυχίας ήταν και η ποιότητα των υλών και των προϊόντων, αλλά και η εντυπωσιακή «παλέτα» γαρνιρισμάτων που είναι διαθέσιμη πλέον σε κάθε ένα από τα 47 καταστήματά της στην Ελλάδα (60 συνολικά).

Κίνηση - «κλειδί» ήταν και ο νέος σχεδιασμός των καταστημάτων, που πλέον έχουν μια νεανική αισθητική αλλά και το γεγονός ότι ο πελάτης μπορεί να φτιάξει μόνος του τη δημιουργία του, κάτι μοναδικό για την ελληνική αγορά.

Η ελληνική εταιρεία παγωτού και παγωμένου γιαουρτιού δεν έμεινε εκεί, ωστόσο. Αντ’ αυτού, από τη στιγμή που ολοκλήρωσε την ανανέωση των υπηρεσιών και των προϊόντων της, εστίασε τις προσπάθειές της στο να κάνει πιο ελκυστικό το πακέτο του franchise.

Με τον επανασχεδιασμό της στρατηγικής, το πακέτο franchise της chillbox δεν έχει royalties και entry fees, ενώ προσφέρει εγγυημένο food cost. Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, τα παραπάνω «bonus» καθιστούν το πακέτο franchise της chillbox ως το πλέον ανταγωνιστικό και ευέλικτο. Με αυτή την πρωτοβουλία, η chillbox ανοίγει την «πόρτα» της ακόμα και σε άτομα με σχετικά μικρό επιχειρηματικό κεφάλαιο, ώστε να επενδύσουν σε ένα ασφαλές σχήμα.

Η chillbox κατάφερε μέσα στην τελευταία χρονιά να κερδίσει το «στοίχημα» της αγοράς παγωτού και του παγωμένου γιαουρτιού. Σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο περιβάλλον, κατόρθωσε να αναπτυχθεί περαιτέρω προσθέτοντας 8 νέα καταστήματα στο δυναμικό της, και φτάνοντας έτσι τα 60 καταστήματα (47 στην Ελλάδα και 13 στο εξωτερικό). Τη στιγμή που επιχειρήσεις του κλάδου της εστίασης αναστέλλουν τη λειτουργία τους -μερικώς ή και ολικώς – τα στοιχεία δείχνουν ότι η chillbox δέχεται διαρκώς νέες αιτήσεις για άνοιγμα νέων καταστημάτων, μέσω franchise, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ένα από τα βασικά ατού της chillbox, όπως ειπώθηκε παραπάνω, είναι οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί η εταιρεία. Όλα τα προϊόντα παρασκευάζονται από αγνά και φρέσκα υλικά, όπως φρέσκο ελληνικό γάλα, φρέσκια κρέμα γάλακτος και πραγματικά φρούτα, χωρίς προσθήκη συντηρητικών και χημικών συστατικών.

Επιπλέον, κάθε προϊόν έχει τη δική του αποκλειστική συνταγή, η οποία είναι αποτέλεσμα εκτενούς έρευνας και δοκιμών από έμπειρους γευσιγνώστες, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις τάσεις και τις προτιμήσεις της αγοράς.

Οι βασικές κατηγορίες προϊόντων είναι:

• Το Παγωμένο Γιαούρτι
• Τα Παγωτά
• Τα Γλυκά
• Τα Γαρνιρίσματα
• Τα Ροφήματα

Με αυτή τη γκάμα, τα καταστήματα της chillbox καθίστανται ως… «παντός καιρού», καθώς μπορούν να λειτουργούν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Η chillbox είναι πλέον ένα brand που αναγνωρίζεται από τον καταναλωτή σε όλη την Ελλάδα -και όχι μόνο. Όπως προκύπτει, το πακέτο franchise της εταιρείας έχει 7 διακριτά πλεονεκτήματα καθώς η chillbox παρέχει:

  1.     Υψηλή ποιότητα προϊόντων, με χρήση αγνών ελληνικών πρώτων υλών, όπως φρέσκο γάλα, φρέσκια κρέμα γάλακτος και πραγματικά φρούτα. 
  2.     Χαμηλό κόστος επένδυσης, χωρίς royalties και με χαμηλά λειτουργικά κόστη. 
  3.     Σχεδιασμό εξατομικευμένου business plan, που λαμβάνει υπόψη της ιδιαιτερότητες της περιοχής και τις ανάγκες του υποψήφιου επενδυτή.
  4.     Εξατομικευμένο σχέδιο καταστήματος και επίβλεψη της κατασκευής από το Τεχνικό μας Τμήμα  
  5.     Συνεχή υποστήριξη marketing, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της τοπικής αγοράς  
  6.     Συνεχή εκπαίδευση του franchisee και του προσωπικού του καταστήματος  
  7.     Αποκλειστικότητα Περιοχής   

Για περισσότερες πληροφορίες για το πακέτο franchise της chillbox, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα:
e-mail: info@chillbox.gr | τηλ: 210 6628464

ΣΧΕΤΙΚΑ