fbpxΟ Όμιλος Olympia επενδύει €50 εκατ. στο Public για να διευρύνει τις προτάσεις προς τους καταναλωτές | Economistas.gr
Skip to main content

Ο Όμιλος Olympia επενδύει €50 εκατ. στο Public για να διευρύνει τις προτάσεις προς τους καταναλωτές

Ο Όμιλος Olympia επενδύει €50 εκατ. στο Public για να διευρύνει τις προτάσεις προς τους καταναλωτές

Ο Όμιλος Olympia ανακοινώνει σήμερα επένδυση ύψους €50 εκατ. στο νέο Public Group με στόχο την επιτάχυνση του αναπτυξιακού και επενδυτικού του πλάνου. Βάσει της επένδυσης, ο Όμιλος Olympia θα κατέχει πλέον το 98% του κοινοπρακτικού σχήματος Public-MediaMarkt στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η MediaSaturnHolding θα παραμείνει μέτοχος με ποσοστό 2%.

Η οργανική ανάπτυξη του Public θα επιταχυνθεί με τη διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων, στην καινοτόμα e-Commerce πλατφόρμα, αλλά και στο εξειδικευμένο Marketplace που λειτουργεί. Μετά από δύο χρόνια στενής συνεργασίας, το Public αξιοποιεί την εμπειρία της MediaMarkt, προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα των οικιακών συσκευών, επιπλέον των μοναδικών επιλογών πολιτισμού και τεχνολογίας για τις οποίες ξεχωρίζει. Στα επόμενα χρόνια, η εταιρία θα φέρει στην αγορά μια σειρά από επιπλέον ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενισχύσουν την εμπειρία και την αξία που φέρνει το brand Public στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.  

Η επένδυση €50 εκατ. του Ομίλου Olympia θα υποστηρίξει τη νέα στρατηγική του Public που έχει αναπτυχθεί μετά από ενδελεχή έρευνα στις βέλτιστες πρακτικές των μεγάλων omnichannel retailers, σε Ευρώπη και Αμερική. Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη, η στρατηγική αυτή θα υλοποιηθεί με μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες του Public, όπως:

  • Το λανσάρισμα νέων Public concept stores που συνδυάζουν τα ψώνια με την ψυχαγωγία σε εντυπωσιακούς, σύγχρονους και φιλικούς προς τους καταναλωτές χώρους, για μια άνετη και ακόμη πιο συναρπαστική εμπειρία αγορών, με επιλογές στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.

  • Η παρουσίαση από το Public καινοτόμων, ψηφιακών interfaces με επίκεντρο την εξαιρετική εμπειρία του πελάτη, δίνοντας του πρόσβαση σε αμέτρητες επιλογές προϊόντων, ανεξάρτητα από την τοποθεσία ή τον τρόπο που επιλέγει να πραγματοποιήσει τις αγορές του.

  • Τον συνδυασμό της καλύτερης πρότασης που φέρνουν τα καταστήματα Public στην αγορά με την πιο σύγχρονη e-commerce πλατφόρμα με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές την καλύτερη omnichannel εμπειρία.

  • Η δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα κέντρα logistics με την επέκταση της σημερινής εγκατάστασης και την ενίσχυση του στόλου μεταφορικών οχημάτων της εταιρίας. Στόχος η σημαντική βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των παραδόσεων σε όλη την Ελλάδα, καθώς και οι επενδύσεις σε νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές για παράδοση την ίδια μέρα, αργά το απόγευμα ή το Σάββατο.

  • H αξιοποίηση των πιο σύγχρονων λύσεων λογισμικού και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στο call center της εταιρίας, με στόχο τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης του καταναλωτή μέσα από την ψηφιοποίηση των συναλλαγών και την υποστήριξη 24/7 εξυπηρέτησης, καθώς και τη δραστική μείωση των χρόνων αναμονής, σε συνδυασμό με τη βελτίωση του ποσοστού απόκρισης.

Η επένδυση θα αξιοποιηθεί και για την προσέλκυση, εκπαίδευση και ανάπτυξη ταλέντων, αλλά και για το λανσάρισμα μιας in-house ομάδας από 100 εξειδικευμένους tech experts και software developers που θα εστιάσουν στην ανάπτυξη εφαρμογών και λύσεων για την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, με επίκεντρο τις ανάγκες του καταναλωτή στην Ελλάδα και Κύπρο.

Το Public προσβλέπει επίσης και στην οικοδόμηση ακόμη ισχυρότερων σχέσεων με τους προμηθευτές και συνεργάτες του με στόχο τον περαιτέρω εμπλουτισμό της in-store εμπειρίας και την ενίσχυση της πρόσβασης των καταναλωτών στα πιο σύγχρονα προϊόντα τεχνολογίας, πολιτισμού, και οικιακών συσκευών.   

Mε το brand Public ως επενδυτική ναυαρχίδα, δημιουργείται το Public Group που θα υποστηρίξει ένα οικοσύστημα στρατηγικών συνεργασιών και επενδυτικών πρωτοβουλιών - όπως είναι για παράδειγμα η επένδυση στο Douleutaras - έχοντας ως στόχο να φέρνει διαρκώς στους καταναλωτές νέες συναρπαστικές προτάσεις και καινοτόμες υπηρεσίες, τόσο online, όσο και στα φυσικά καταστήματα αλλά και το σπίτι.  

«Ο Όμιλος Olympia παραμένει πιστός στη δέσμευσή του να στηρίζει την ανάπτυξη των εταιριών του και να τις ενδυναμώνει ώστε να μπορούν να αναδειχθούν ηγέτιδες στον κλάδο τους. Η σημερινή επένδυση του Ομίλου Olympia στο Public αποτελεί μια ακόμη αναγνώριση της προσήλωσής μας να φέρνουμε τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία, τις πιο ανταγωνιστικές τιμές και μοναδικές υπηρεσίες στους καταναλωτές μας σε Ελλάδα και Κύπρο. Χάρη στους ανθρώπους του αλλά και στη διαχρονική έμφαση που δίνει στην καινοτομία, το Public αναγνωρίζεται σήμερα ως ένα μοναδικό και ιδιαίτερα αγαπητό brand στους καταναλωτές. Σήμερα, ανανεώνουμε αυτή μας τη δέσμευση να προσφέρουμε καινοτομία και αξία σε όλους τους πελάτες του Public», δήλωσε ο Γιάννης Καραγιάννης, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Olympia. 

«Καλωσορίζουμε τη σημαντική αυτή επένδυση του Ομίλου Olympia, που θα αναδείξει για ακόμη μία φορά το Public στην πρώτη γραμμή της αγοράς retail σε Ελλάδα και Κύπρο. Με τη νέα επένδυση, ο κορυφαίος omnichannel retailer στην αγορά γίνεται πιο μεγάλος, έτοιμος ν’ ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Με ένα μοναδικό συνδυασμό προϊόντων πολιτισμού, τεχνολογίας και οικιακών συσκευών, αλλά και νέες καινοτόμες υπηρεσίες αξιοποιούμε πλήρως τις συνέργειες από την συγχώνευση με την MediaMarkt», προσέθεσε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του νεοσύστατου Public Group.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Όμιλος Olympia επενδύει στην πλατφόρμα Douleutaras
Ο Όμιλος Olympia επενδύει στην πλατφόρμα Douleutaras
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, σε πέντε μόλις χρόνια λειτουργίας, ο Douleutaras κατόρθωσε να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην κατακερματισμένη αγορά παροχής οικιακών υπηρεσιών
Ο Όμιλος Olympia επενδύει στην πλατφόρμα Douleutaras
Ο Πάνος Μαρτίνης νέος διευθύνων σύμβουλος της SoftOne
Ο Πάνος Μαρτίνης νέος διευθύνων σύμβουλος της SoftOne
Την ενίσχυση της διοικητικής της ομάδας ανακοίνωσε η SoftOne, μέλος του Ομίλου εταιρειών Olympia, με την προσθήκη του Πάνου Μαρτίνη στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου. Ο Αντώνης Κυριαζής, μέχρι πρότινος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, αναλαμβάνει εκτελεστικός πρόεδρος.
Ο Πάνος Μαρτίνης νέος διευθύνων σύμβουλος της SoftOne
H απάντηση της Public για το πρόστιμο των 520.000 ευρώ
H απάντηση της Public για το πρόστιμο των 520.000 ευρώ
«Τα Public σέβονται την απόφαση της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς, αν και την έλαβαν με μεγάλη έκπληξη» αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Public Group αναφορικά με το πρόστιμο που επιβλήθηκε στην αλυσίδα για θέματα μειωμένων τιμών.
H απάντηση της Public για το πρόστιμο των 520.000 ευρώ
Public Group: Αύξηση κερδοφορίας το 2022 και αύξηση πωλήσεων στο πρώτο 6μηνο του 2023
Public Group: Αύξηση κερδοφορίας το 2022 και αύξηση πωλήσεων στο πρώτο 6μηνο του 2023
Το Public Group, υλοποιώντας με επιτυχία μια στρατηγική που εστιάζει στη διαμόρφωση ενός ισχυρού Omni-Retail οικοσυστήματος και παρά τις προκλήσεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, το 2022 κατάφερε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας στα 4,6 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το 2021 και σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών. 
Public Group: Αύξηση κερδοφορίας το 2022 και αύξηση πωλήσεων στο πρώτο 6μηνο του 2023