fbpxΠαροχή έκτακτου μερίσματος από την Jumbo - Διευρύνεται το δίκτυο καταστημάτων | Economistas.gr
Skip to main content

Παροχή έκτακτου μερίσματος από την Jumbo - Διευρύνεται το δίκτυο καταστημάτων

Παροχή έκτακτου μερίσματος από την Jumbo - Διευρύνεται το δίκτυο καταστημάτων
Το σήμα των Jumbo/ Φωτογραφία Eurokinissi

Σημαντικά βελτιωμένα σε σχέση με το 2020 εκτιμάται ότι θα είναι το 2021 τα μεγέθη του Ομίλου Jumbo, λόγω της αύξησης των πωλήσεων κατά 19,87%, της αμυντικής πολιτικής που ακολουθήθηκε στο κομμάτι των αγορών καθώς και της διαχείρισης των υφιστάμενων αποθεμάτων. Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, η διοίκηση του ομίλου στο πλαίσιο της έκτακτης γενικής συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε σήμερα με σημαντικά αυξημένη συμμετοχή μετόχων που εκπροσώπησαν το 79% περίπου του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου μετόχων. Σημειώνεται ότι από τα δημοσιευμένα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2021 προκύπτει ότι το μικτό περιθώριο κέρδους ήταν βελτιωμένο σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020 και η αυξητική τάση διατηρήθηκε και κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Σύμφωνα με όσα επεσήμανε η διοίκηση στο πλαίσιο της συνέλευσης των μετόχων «αν και τα αποτελέσματα του 2021 αποτελούν αδιαμφισβήτητη επιτυχία δεδομένων των συνθηκών, η ανάπτυξη τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας για το 2022 παραμένει ζητούμενο. Οι έντονες αρρυθμίες στην εφοδιαστική αλυσίδα και η αύξηση στο κόστος μεταφοράς των προϊόντων έχουν ως αποτέλεσμα ένα σημαντικό κομμάτι του προϊοντικού μείγματος, να μην είναι πλέον διαθέσιμο στα ράφια των καταστημάτων Jumbo αφού η τελική σχέση τιμής-ποιότητας αδικεί κατάφωρα τον καταναλωτή και για τον λόγο αυτό απορρίπτεται αυτομάτως. Επιπλέον, δεν διαφαίνεται σαφής τάση όσον αφορά τη ζήτηση καθώς αυτή συνεχίζει να επηρεάζεται από τις επιδημιολογικές εξάρσεις αλλά και από το κύμα ακρίβειας. Σε αυτό το περιβάλλον έντονης αβεβαιότητας, στόχος της διοίκησης είναι να διαφυλάξει το μοντέλο της Jumbo απέναντι στον καταναλωτή όσον αφορά την σχέση τιμής με το προσφερόμενο προϊόν. Η ισχυρή θέση του Ομίλου επιτρέπει να συμβάλει στην προσπάθεια αναχαίτισης του κύματος της ακρίβειας και τη διατήρηση δίκαιων τιμών για τους καταναλωτές οι οποίοι αποτελούν κινητήρια δύναμη της αγοράς».

Ταυτόχρονα, η διοίκηση του Ομίλου διαβεβαίωσε τους μετόχους ότι όπως έχουν σήμερα τα δεδομένα, θα διατηρηθεί στο ακέραιο η μερισματική πολιτική του 2021 και κατά το 2022. Σε πρώτο στάδιο στην έκτακτη γενική συνέλευση, οι μέτοχοι ενέκριναν την πρόταση έκτακτης χρηματικής διανομής για το 2022 μικτού ποσού 0,3850 ευρώ ανά μετοχή, δηλαδή ποσό ίσο με το 50% του συνολικού ποσού που διανεμήθηκε για το 2021.

Σημειώνεται ότι το 2021 ολοκληρώθηκε το τριετές πρόγραμμα αντικατάστασης συμβατικών λαμπτήρων φθορισμού με λαμπτήρες LED για 19 κτηριακές εγκαταστάσεις του Ομίλου στην Ελλάδα και Κύπρο. Επίσης, το 2021 ξεκίνησε το τριετές πρόγραμμά για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων ιδιοκατανάλωσης σε 28 κτηριακές εγκαταστάσεις στην Ελλάδα και Κύπρο με ισχύ που θα ξεπεράσει τα 9,7MW. Μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί δύο έργα στην Κύπρο, με συνολική ισχύ 1,29MW. Η συνολική παραγωγή των δυο συστημάτων αναμένεται να ξεπεράσει τις 1.916,78MWh και με τη χρήση τους να επιτευχθεί εξοικονόμηση στις εκπομπές του Διοξειδίου του Άνθρακα (CO2) της τάξεως των 1.369 τόνων ετησίως.

Όσον αφορά την επέκταση του δικτύου το 2022 αναμένεται να λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα στην Ελλάδα (περίπου 10.000 τ.μ.) και ένα κατάστημα στην Κύπρο (περίπου 13.000 τ.μ.). Επίσης, προς το τέλος του έτους θα λειτουργήσουν δύο νέα καταστήματα στη Ρουμανία, ένα στην πόλη Iasi (περίπου 16.000 τ.μ.) και ένα στην πόλη Sibiu (περίπου 15.000 τ.μ.).

Κατά την 31η Δεκεμβρίου του 2021, ο Όμιλος Jumbo αριθμούσε 81 καταστήματα. Τα 52 βρίσκονται στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 9 στη Βουλγαρία 15 στη Ρουμανία. Επιπλέον, στην Ελλάδα και στην Κύπρο λειτουργεί το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-jumbo.gr .

Μέσω συνεργασιών, ο Όμιλος έχει παρουσία με 30 καταστήματα που φέρουν το σήμα Jumbo, σε 6 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο). Το 2022 αναμένεται να λειτουργήσει και το πρώτο κατάστημα που θα φέρει το σήμα Jumbo και στο Ισραήλ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Jumbo: Αύξηση πωλήσεων και νέες επενδύσεις το 2022 - Καθαρά κέρδη 216,6 εκατ. ευρώ το 2021
Jumbo: Αύξηση πωλήσεων και νέες επενδύσεις το 2022 - Καθαρά κέρδη 216,6 εκατ. ευρώ το 2021
Αύξηση πωλήσεων 2% - 5% αναμένει η διοίκηση του Ομίλου Jumbo το 2022 ενώ τα προ φόρων κέρδη εκτιμάται ότι θα κυμανθούν μεταξύ 210 εκατ. ευρώ και 240 εκατ. ευρώ.
Jumbo: Αύξηση πωλήσεων και νέες επενδύσεις το 2022 - Καθαρά κέρδη 216,6 εκατ. ευρώ το 2021
Αυξημένες κατά 12,8% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο πρώτο εξάμηνο του έτους
Αυξημένες κατά 12,8% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο πρώτο εξάμηνο του έτους
Αυξημένες κατά περίπου 12,8% ήταν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούνιος 2022) σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Αυξημένες κατά 12,8% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο πρώτο εξάμηνο του έτους
Αυξημένες κατά 11% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο επτάμηνο του έτους
Αυξημένες κατά 11% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο επτάμηνο του έτους
Αύξηση περίπου 3% παρουσίασαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo για τον μήνα Ιούλιο 2022. Συνολικά, οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το πρώτο επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος 2022), καταγράφονται αυξημένες κατά περίπου 11%, όπως ανακοινώθηκε.
Αυξημένες κατά 11% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο επτάμηνο του έτους
Αυξημένες 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo τον Σεπτέμβριο και 11% στο εννεάμηνο 2022
Αυξημένες 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo τον Σεπτέμβριο και 11% στο εννεάμηνο 2022
Ανοδικά κινήθηκαν τον Σεπτέμβριο οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά σημειώνοντας αύξηση 7%.
Αυξημένες 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo τον Σεπτέμβριο και 11% στο εννεάμηνο 2022
Jumbo: Αύξηση 12% των πωλήσεων τον Οκτώβριο και 11% στο δεκάμηνο του 2022
Jumbo: Αύξηση 12% των πωλήσεων τον Οκτώβριο και 11% στο δεκάμηνο του 2022
Με αύξηση πωλήσεων περίπου 12% έκλεισε ο Οκτώβριος 2022 για την Jumbo, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021. Το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων κατά την 10μηνη περίοδο Ιανουαρίου- Οκτωβρίου 2022 ανήλθε στο 11% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Jumbo: Αύξηση 12% των πωλήσεων τον Οκτώβριο και 11% στο δεκάμηνο του 2022