fbpxΘεσσαλονίκη: Ικανοποίηση για την κίνηση στην αγορά | Economistas.gr Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Ικανοποίηση για την κίνηση στην αγορά

Θεσσαλονίκη: Ικανοποίηση για την κίνηση στην αγορά
Φωτο: ΙΝΤΙΜΕ

«Πολύ καλό για την αγορά της Θεσσαλονίκης» χαρακτήρισε το τελευταίο τριήμερο ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Κοσμάς Καλογιάννης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«Από την Παρασκευή, με αποκορύφωμα την Κυριακή, τα εμπορικά καταστήματα δούλεψαν σε καλά πλαίσια· όχι περισσότερο από πέρσι αλλά ικανοποιητικά. Παραδοσιακά, η Κυριακή πριν από τα Χριστούγεννα είναι από τις πιο δυνατές μέρες του χρόνου», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογιάννης.

  Δώρα, είδη ένδυσης και υπόδησης πρώτα στις προτιμήσεις των καταναλωτών

Ο ήπιος καιρός και οι δεκάδες εκδηλώσεις έδωσαν ζωντάνια στην αγορά της Θεσσαλονίκης, όπως σχολίασε ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, ενώ την τιμητική τους είχαν κυρίως τα καταστήματα με είδη δώρων, ρούχα και παπούτσια.

«Όπως κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, μεγάλη ήταν η ζήτηση και ανάλογη η κίνηση σε ένδυση και υπόδηση», σημείωσε ο κ. Καλογιάννης.

   «Πρωταγωνιστές» χοιρινό και οπωροκηπευτικά στα τρόφιμα αλλά και στροφή σε vegan προϊόντα

Σε καλά επίπεδα κινήθηκε και η κεντρική ανοιχτή αγορά τροφίμων στη Θεσσαλονίκη, όπως δήλωσε ο γραμματέας του Συλλόγου Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου Θεσσαλονίκης (ΣΕΠΙΚ), Θεόδωρος Πανταλέων.

«Κινήθηκε η αγορά», σημείωσε ο κ. Πανταλέων και πρόσθεσε πως παρά το γεγονός ότι «παραδοσιακά η Κυριακή είναι αφιερωμένη σε ρούχα και δώρα και όχι στα τρόφιμα, τις τελευταίας ημέρες είχε σημαντική κίνηση».

Αν και η ζήτηση σε κρέατα, οπωροκηπευτικά και είδη ψυγείου ήταν αυξημένη, εντυπωσιακή είναι και η στροφή των καταναλωτών σε προϊόντα vegan διατροφής, επισήμανε ο γραμματέας του ΣΕΠΙΚ.

«Μεγάλη ζήτηση είχαν το κρέας, με πρωταγωνιστή το χοιρινό και τα οπωροκηπευτικά, που είχαν και πολύ καλές τιμές φέτος λόγω καιρού. Φέτος είναι επίσης εμφανής μία στροφή σε προϊόντα vegan. Πολλοί καταναλωτές αναζήτησαν π.χ. φιλέτα σόγιας και πρωτεΐνης σταριού», εξήγησε ο κ. Πανταλέων.

Σημείωσε, δε, ότι φέτος οι τιμές ήταν καλύτερες από πέρσι, «κυρίως στα οπωρωκηπευτικά αλλά και στα προϊόντα ζαχαροπλαστικής, όπου λόγω μεγάλου ανταγωνισμού οι τιμές συγκρατήθηκαν και έμειναν σταθερές».

«Βασιλιάς» στα κρέατα αναδεικνύεται για το Χριστουγενιάτικο τραπέζι το χοιρινό, όπως σημείωσε και ο γ.γ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κρεοπωλών και πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Ν. Θεσσαλονίκης, Σάββας Κεσίδης.

«Σε κάθε μορφή από πανσέτα, ψαρονέφρι, ρολό έως πιο σύνθετα, όπως ρολό γόνδολα, το χοιρινό προτίμησαν οι περισσότεροι», σχολίασε, συμπληρώνοντας ότι οι καταναλωτές «τέτοιες μέρες εμπιστεύονται τα παραδοσιακά κρεοπωλεία».

Δεύτερα σε ζήτηση, σύμφωνα με τον κ. Κεσίδη, ήρθαν τα πουλερικά και τρίτο στις προτιμήσεις το αρνάκι ή κατσικάκι, ενώ οι τιμές παραμένουν στα ίδια επίπεδα.

«Είχαμε πολλή κίνηση τις τέσσερις τελευταίες ημέρες, παρόλο που όλη τη χρονιά και κάθε μήνα ξεχωριστά είχαμε πτώση του τζίρου από 15 έως 30%. Όμως στις γιορτές πήγαμε καλά. Φαίνεται ότι αν και όλοι κάνουν προσπάθειες για οικονομικές αγορές, κράτησαν χρήματα προκειμένου να τα διαθέσουν στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι», σημείωσε ο κ. Κεσίδης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σύσκεψη για τα εμπορικά σήματα των μακεδονικών προϊόντων
Σύσκεψη για τα εμπορικά σήματα των μακεδονικών προϊόντων
Πραγματοποιήθηκε σύσκεψη μεταξύ φορέων και επιχειρηματιών για την σύσταση επιτροπής που θα διεξάγει το διάλογο για τα εμπορικά σήματα, επωνυμίες για τα μακεδονικά προϊόντα.
Σύσκεψη για τα εμπορικά σήματα των μακεδονικών προϊόντων
Στο Smart Park τα πρώτα Ashley Homestore και Toys Center
Στο Smart Park τα πρώτα Ashley Homestore και Toys Center
Μισθωμένη είναι πλέον κατά το 70% η συνολική υπό κατασκευή επιφάνεια της Β’ Φάσης Ανάπτυξης του Εμπορικού Πάρκου SMART PARK μετά την υπογραφή δεσμευτικών προσυμφώνων εμπορικής μίσθωσης ακινήτων.
Στο Smart Park τα πρώτα Ashley Homestore και Toys Center
Aύξηση 9% σημείωσαν τα κέρδη της Sonae Sierra στο α' τρίμηνο του 2019
Aύξηση 9% σημείωσαν τα κέρδη της Sonae Sierra στο α' τρίμηνο του 2019
Το εκπτωτικό και ψυχαγωγικό κέντρο Fashion City Outlet στη Λάρισα, το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του στα μέσα Νοεμβρίου του 2018, το έχουν επισκεφτεί μέχρι τώρα από 1 εκατ. καταναλωτές.
Aύξηση 9% σημείωσαν τα κέρδη της Sonae Sierra στο α' τρίμηνο του 2019