fbpxPepsiCo Hellas: Ενοποιημένος τζίρος 171 εκατ. ευρώ το 2021, αυξημένος κατά 41,5% | Economistas.gr
Skip to main content

PepsiCo Hellas: Ενοποιημένος τζίρος 171 εκατ. ευρώ το 2021, αυξημένος κατά 41,5%

PepsiCo Hellas: Ενοποιημένος τζίρος 171 εκατ. ευρώ το 2021, αυξημένος κατά 41,5%
ΑΡ

Στο ποσό των 171 εκατ. ευρώ ανήλθε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της PepsiCo Hellas το 2021, αυξημένος κατά 41,5% σε σχέση με το 2020 οπότε και διαμορφώθηκε στα 120,8 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η αύξηση των πωλήσεων προκύπτει και από τη συγχώνευση της Tasty Foods ΑΒΓΕ με την PepsiCo HBH Μ. ΕΠΕ.

Ειδικότερα, η PepsiCo Hellas κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της το 2021 σε επίπεδα μεγαλύτερα του 2019, τόσο στην κατηγορία των τροφίμων (+ 5% έναντι του 2020, +8% έναντι του 2019) όσο και σε αυτή των αναψυκτικών (+ 17,5% έναντι του 2020, έφτασε στα ίδια επίπεδα με το 2019). Επίσης, συνέχισε και για το 2021 να αξιοποιεί αποτελεσματικά τους διαθέσιμους πόρους της, αλλά και να επενδύει στην απλοποίηση, τον εξορθολογισμό και την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση και των 2 κλάδων, τροφίμων και αναψυκτικών, επιτυγχάνοντας αύξηση των εσόδων της και διατήρηση της κερδοφορίας της σε υψηλά επίπεδα.

Αναφορικά με τα αποτελέσματα κερδοφορίας του 2021, το μικτό κέρδος της χρήσεως ανήλθε στα 77,390 εκατ. ευρώ έναντι ποσού 59,099 εκατ. ευρώ το 2020. Η παραπάνω αύξηση (30,95%) οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι λόγω της συγχωνεύσεως οι πωλήσεις της Εταιρίας αυξήθηκαν αισθητά. Το κόστος πωλήσεων εμφάνισε επίσης άνοδο (51,59%), κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους πρώτων υλών, αλλά και του ιδιαίτερα αυξημένου κόστους αγοράς εμπορευμάτων (27,393 εκατ. ευρώ το 2020 έναντι 53,237 εκατ. ευρώ το 2021), ενώ και το κόστος αγοράς εμπορευμάτων από τον κλάδο των αναψυκτικών, ποσού 19,940 εκατ. ευρώ, συνέβαλε στην εν λόγω αύξηση του κόστους πωλήσεων.

Τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων (κέρδη) διαμορφώθηκαν σε 4,172 εκατ. ευρώ έναντι 7,265 εκατ. ευρώ το 2020, μειώθηκαν δηλαδή κατά ποσό 3,093 εκατ. ευρώ. Η μεταβολή αυτή οφείλεται, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, κατά κύριο λόγο στην αύξηση του κόστους πωλήσεων καθώς και των εξόδων διάθεσης (42,479 εκατ. ευρώ το 2020 έναντι 65,671 εκατ. ευρώ το 2021) καθώς το ποσό που επιβάρυνε τα αποτελέσματα από το κλάδο των αναψυκτικών ανήλθε σε 22,464 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι τον Σεπτέμβριο του 2021 η PepsiCo Hellas ολοκλήρωσε την πώληση του εργοστασίου της στο Λουτράκι προχωρώντας σε μία στρατηγική συνεργασία με την N.U. AQUA για την επαναλειτουργία της μονάδας παραγωγής και εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού, Λουτρακίου Κορινθίας, η οποία και εγκαινιάστηκε τον Ιούλιο του 2022, με την PepsiCo Hellas να αναλαμβάνει τη διάθεση του φυσικού μεταλλικού νερού «Eonio Λουτράκι», στην αγορά.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η PepsiCo Hellas συνεχίζει και το 2022 με αισιοδοξία και αναπτυξιακή δυναμική, παρά τις ενεργειακές και οικονομικές επιπτώσεις από τον πόλεμο στην Ουκρανία (αυξήσεις σε φυσικό αέριο και πετρέλαιο, επάρκεια και κόστος πρώτων υλών, περαιτέρω αυξήσεις κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, αυξητικές τάσεις του πληθωρισμού), οι οποίες επηρεάζουν τη ζήτηση και την προσφορά των προϊοντικών κατηγοριών της. Συγκεκριμένα, εξακολουθεί και το τρέχον έτος να μεγαλώνει με διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης έναντι του 2021, καθώς έως και τον Αύγουστο του 2022 καταγράφει ανάπτυξη με διψήφιο ρυθμό 11% στην κατηγορία των τροφίμων και 27% στην κατηγορία των αναψυκτικών. Επιπλέον, από τον Ιανουάριο του 2022, πιστή στο στόχο μίας πιο «πράσινης» αγοράς στη χώρα μας, η PepsiCo Hellas αποτελεί την πρώτη και μοναδική επιχείρηση στην Ελλάδα, η οποία διαθέτει στην αγορά το 100% των μπουκαλιών της σε συσκευασίες από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό (rPet), συμβάλλοντας έμπρακτα στην κυκλική οικονομία, και τη μείωση της περιβαλλοντικής ρύπανσης.

Ο σχεδιασμός της διοίκησης της PepsiCo Hellas και το ενισχυμένο επενδυτικό πλάνο που υλοποιεί αποσκοπούν στη διατήρηση της αναπτυξιακής της πορείας επικεντρώνοντας στην ψηφιοποίηση, την προσφορά προϊόντων με υψηλότερη διατροφική αξία και προσιτές τιμές αλλά και τη μεγαλύτερη ενεργειακή εξοικονόμηση. Παράλληλα, η PepsiCo Hellas, μετά και την εφαρμογή του καινοτόμου ψηφιακού εργαλείου irrigation tool για τη βέλτιστη χρήση υδάτινων πόρων, προχωρά στην περαιτέρω εξέλιξη του Αγροτικού Προγράμματος «Agro», αναπτύσσοντας νέες συνεργασίες με προμηθευτές από την Ελλάδα και την υπόλοιπη ΕΕ, ενώ για το 2023 σχεδιάζει την κατασκευή αποθήκης ωμής πατάτας, στοχεύοντας στη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και στη μείωση του κόστους. Επιπλέον, σχεδιάζεται η εγκατάσταση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και στις μονάδες των συνεργαζόμενων παραγωγών της, μειώνοντας ακόμα περισσότερο το ενεργειακό αποτύπωμα.

Η γενική διευθύντρια της PepsiCo Hellas, Δέσποινα Τσαγγάρη, δήλωσε: «Μέσα στο δωδεκάμηνο του 2021, υπό την επήρεια και των παρατεινόμενων συνεπειών της πανδημίας, η PepsiCo Hellas συνέχισε με επιτυχία τη δυναμική της πορεία, με πίστη και προσήλωση στο στρατηγικό της πλάνο. Το 2022 συνεχίζουμε με το ίδιο όραμα, ακόμη πιο δυναμικά, προσφέροντας μία ευρεία γκάμα απολαυστικών τροφίμων και ποτών, εξελίσσοντας ακόμα περισσότερο υψηλότερης διατροφικής αξίας προϊόντα, με σεβασμό στο περιβάλλον και γνώμονα τη διαρκή μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος. Ταυτόχρονα καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε μια ακόμα κρίση, αυτή του πολέμου στην Ουκρανία με τις επιπτώσεις της να είναι σφοδρές στον τομέα του ενεργειακού κόστους, σε θέματα επάρκειας και κόστους πρώτων υλών, περαιτέρω αυξήσεις κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς και αυξητικές τάσεις του πληθωρισμού. Παρά τις δυσκολίες δεν παρεκκλίνουμε όμως από τον στόχο μας. Δύναμη μας, οι άνθρωποι μας αλλά και τα εξαιρετικά προϊόντα μας. Αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ και ένα ακόμα μεγαλύτερο μπράβο στην ομάδα της PepsiCo Hellas αλλά και στον καθένα ξεχωριστά που υποστηρίζουν καθημερινά αυτό το όραμα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

PepsiCo: Δεσμεύεται για μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου μέχρι το 2040
PepsiCo: Δεσμεύεται για μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου μέχρι το 2040
H εταιρεία δεσμεύεται για επίτευξη μηδενικών εκπομπών έως το 2040, μια δεκαετία νωρίτερα από ό, τι απαιτείται από τη Συμφωνία του Παρισιού.
PepsiCo: Δεσμεύεται για μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου μέχρι το 2040
Vivartia: Νέα στρατηγική ανάπτυξης για την αλυσίδα εστίασης everest
Vivartia: Νέα στρατηγική ανάπτυξης για την αλυσίδα εστίασης everest
Νέα στρατηγική ανάπτυξης υλοποιεί ο όμιλος εστίασης της Vivartia δρομολογώντας την ανανέωση του δικτύου καταστημάτων της αλυσίδας everest, νέες συνεργασίες με franchisees και νέες προϊοντικές προτάσεις με την υπογραφή του Chef - everest Brand Ambassador Βασίλη Καλλίδη.
Vivartia: Νέα στρατηγική ανάπτυξης για την αλυσίδα εστίασης everest
10 απλοί τρόποι για να εξοικονομήσουμε ενέργεια και χρήματα - Όφελος έως 350 ευρώ τον χρόνο
10 απλοί τρόποι για να εξοικονομήσουμε ενέργεια και χρήματα - Όφελος έως 350 ευρώ τον χρόνο
Με μικρές αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες μπορούμε να εξοικονομήσουμε ενέργεια και να δούμε μεγάλες διαφορές στους λογαριασμούς μας. Το κλειδί είναι στην «έξυπνη» κατανάλωση που ελαχιστοποιεί τη σπατάλη και «ξεφουσκώνει» τους λογαριασμούς!
10 απλοί τρόποι για να εξοικονομήσουμε ενέργεια και χρήματα - Όφελος έως 350 ευρώ τον χρόνο
Για κάθε 1 € που επενδύθηκε στο πρόγραμμα #HoMellon η MYTILINEOS επέστρεψε 3,32 € κοινωνικής αξίας
Για κάθε 1 € που επενδύθηκε στο πρόγραμμα #HoMellon η MYTILINEOS επέστρεψε 3,32 € κοινωνικής αξίας
Ολοκληρώθηκε ο διετής κύκλος του κοινωνικού προγράμματος της MYTILINEOS «#HoMellon», που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Κοινωνική Επιχείρηση knowl.
Για κάθε 1 € που επενδύθηκε στο πρόγραμμα #HoMellon η MYTILINEOS επέστρεψε 3,32 € κοινωνικής αξίας