fbpxΑύξηση 61,48% των αγορών από το Skroutz Marketplace το 2022 | Economistas.gr
Skip to main content

Αύξηση 61,48% των αγορών από το Skroutz Marketplace το 2022

Αύξηση 61,48% των αγορών από το Skroutz Marketplace το 2022

Αύξηση 61,48% παρουσίασαν το 2022 οι αγορές από το Skroutz Marketplace, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, παρά την επιστροφή στην κανονικότητα και την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων το 2022, οι ηλεκτρονικές αγορές συνέχισαν να καταγράφουν σημαντική αύξηση, γεγονός που αποτυπώνει την εξέλιξη στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Skroutz, το 2022 πραγματοποιήθηκαν 7,1 εκατ. παραγγελίες από το Skroutz Marketplace, καταγράφοντας αύξηση ύψους 61,48% σε σύγκριση με το 2021.

Από το σύνολο των online αγορών το 2022, το 88,93% υλοποιήθηκε από επαναλαμβανόμενους πελάτες, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με τις online αγορές και συνεχίζουν να τις επιλέγουν. Σχετικά με τα συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz Marketplace, ο αριθμός τους ξεπέρασε τα 13.000, σημειώνοντας αύξηση κατά 21,86% σε σχέση με το 2021, ενώ τα διαθέσιμα προϊόντα στο Marketplace κατέγραψαν αύξηση 35,05%.

Οι 10 πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων που αναζήτησαν οι καταναλωτές στο Skroutz το 2022 είναι:

  1. κινητά τηλέφωνα,
  2. sneakers,
  3. αθλητικά παπούτσια,
  4. smartwatches,
  5. θήκες κινητών,
  6. τηλεοράσεις,
  7. ανδρικά μπουφάν,
  8. γυναικείες τσάντες,
  9. laptops
  10. και bluetooth handsfree.

Ορισμένες από τις κατηγορίες των προϊόντων που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη πτώση στις αναζητήσεις το 2022 είναι τα «αξεσουάρ γυμναστικής», τα «WII games» και τα «εργαλεία περιποίησης νυχιών». Kατηγορίες όπως «Παντελόνια Σκι & Snowboard», «Μπασκετικά Παπούτσια» και «Παιδικά Ποδοσφαιρικά Παπούτσια», παρουσίασαν από τις υψηλότερες αυξήσεις σε αναζητήσεις, δείχνοντας πως η αναζήτηση ρούχων και ενδυμάτων μέσα από την πλατφόρμα κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος.

Το 2022 το 25% των παραγγελιών που διαχειρίστηκε η Skroutz Last Mile παραδόθηκαν σε Skroutz Point. Σημειώνεται ότι τα αυτόματα σημεία παραλαβής, Skroutz Points ξεπερνούν τα 600 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εξαγορά της SendX από την Skroutz
Εξαγορά της SendX από την Skroutz
Η SendX, θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Εξαγορά της SendX από την Skroutz
Η Skroutz αποκτά το δικό της δίκτυο διανομών -Καλύπτει το "last mile"
Η Skroutz αποκτά το δικό της δίκτυο διανομών -Καλύπτει το "last mile"
Η Skroutz κάνει το τελικό βήμα στην κατεύθυνση της ολοκληρωμένης εμπειρίας αγορών, προσθέτοντας στο «οπλοστάσιό» της, με την εξαγορά της SendX, μια εταιρεία ταχυμεταφορών.
Η Skroutz αποκτά το δικό της δίκτυο διανομών -Καλύπτει το "last mile"
Ενίσχυση της διοικητικής ομάδας της πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών Skroutz
Ενίσχυση της διοικητικής ομάδας της πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών Skroutz
Σε νέα οργανωτική δομή και ενίσχυση της διοικητικής ομάδας προχωρά η πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών Skroutz με στόχου την ενδυνάμωση της αναπτυξιακής πορείας της.
Ενίσχυση της διοικητικής ομάδας της πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών Skroutz
Η Skroutz αποκτά το 100% της EveryPay
Η Skroutz αποκτά το 100% της EveryPay
Η Skroutz ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της επένδυσής της στην ΕveryPay, αποκτώντας και το υπόλοιπο 75% των μετοχών της FinTech εταιρείας.
Η Skroutz αποκτά το 100% της EveryPay
Skroutz: Διαθέσιμη η υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας από το κατάστημα
Skroutz: Διαθέσιμη η υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας από το κατάστημα
Διαθέσιμη είναι πλέον η υπηρεσία παραλαβής της παραγγελίας από το κατάστημα (store pick up) για τους χρήστες που επιθυμούν να κάνουν αγορές μέσω Skroutz.
Skroutz: Διαθέσιμη η υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας από το κατάστημα