To iPhone εξακολουθεί να είναι η κορυφαία επιλογή για τους νέους στις ΗΠΑ

NEWSROOM
To iPhone εξακολουθεί να είναι η κορυφαία επιλογή για τους νέους στις ΗΠΑ

Τα προϊόντα της Apple συνεχίζουν να είναι ιδιαίτερα επιθυμητά για τους έφηβους, με μια έρευνα να διαπιστώνει ότι το 87% των εφήβων κατέχουν iPhone και το 88% αναμένουν ότι θα είναι η επόμενη επιλογή τους για smartphone.

Τα αποτελέσματα της εξαμηνιαίας έρευνας Talking Stock With Teens δημοσιεύθηκαν από την Piper Sandler, η οποία περιγράφει λεπτομερώς τις επιθυμίες και τις αγοραστικές συνήθειες των εφήβων στις ΗΠΑ. Για άλλη μια φορά η Apple αντιμετωπίζεται θετικά από τους νεαρούς.

Σύμφωνα με την έρευνα το 87% των εφήβων έχει στην κατοχή του ένα iPhone, ενώ το 88% προτίθεται να αγοράσει και πάλι iPhone αν προχωρήσει σε αλλαγή συσκευής. Η Piper Sandler χαρακτηρίζει αυτά τα ποσοστά κοντά σε νούμερα ρεκόρ.

Αύξηση και στα Apple Watch

Η κατοχή «έξυπνων ρολογιών» από τους έφηβους έχει αυξηθεί στο 41% έναντι 37% πριν από ένα χρόνο. Η Apple και πάλι έχει συμβάλει σε αυτή την αύξηση. Ένα ποσοστό 35% έχει στην κατοχή του κάποιο μοντέλο Apple Watch. Πρόκειται για μια αύξηση 4% σε σχέση με το φθινόπωρο.

Η πρόθεση αγοράς ενός Apple Watch αυξήθηκε ελαφρώς, με το 15% να σχεδιάζει να αγοράσει τους επόμενους έξι μήνες έναντι 14% την άνοιξη του 2022. Η Apple παραμένει επίσης η αγαπημένη μάρκα ρολογιών μεταξύ των εφήβων ανώτερου εισοδήματος, αν και έχει πέσει στο 39% από το 47% στην έρευνα που είχε γίνει το φθινόπωρο του 2022.

Τι συμβαίνει με τις άλλες υπηρεσίες της Apple

Παράλληλα, σε ό,τι έχει να κάνει με άλλες υπηρεσίες της εταιρείας, το Apple Pay θεωρείται η κορυφαία εφαρμογή πληρωμών για τους εφήβους με ποσοστό 39%. Ακολουθεί η εφαρμογή Cash App με 25% και η Venmo με 23%.

Περίπου το 41% των χρηστών iPhone ή άλλης συσκευής Apple που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν ή σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το iCloud+ Private Relay για να αυξήσουν το απόρρητό τους. Περίπου 24% δηλώνουν ότι το κάνουν επί του παρόντος, ποσοστό που είναι αυξημένο από το 22% από την έρευνα του πρώτου και του δεύτερου εξαμήνου του 2022.

Δεν πρωταγωνιστεί το Apple Music

Την ίδια ώρα το Apple Music δεν έχει καταφέρει να γίνει η βασική επιλογή για ακρόαση μουσικής. Συγκεκριμένα το 36,4% δήλωσε ότι το χρησιμοποίησε τους τελευταίους έξι μήνες, ενώ το 68,1% δήλωσε ότι προτίμησε το Spotify. Ένα ποσοστό 44% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί παραπάνω από μια εφαρμογές μουσικής.

Στην έρευνα συμμετείχαν 5.690 έφηβοι σε 47 πολιτείες με μέσο όρο ηλικίας τα 16,2 έτη. Περίπου το 40% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα εργάζονται με μερική απασχόληση. Το μέσο οικογενειακό εισόδημα των οικογενειών που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν 67.691 δολάρια.

ΣΧΕΤΙΚΑ