fbpxTo iPhone εξακολουθεί να είναι η κορυφαία επιλογή για τους νέους στις ΗΠΑ | Economistas.gr
Skip to main content

To iPhone εξακολουθεί να είναι η κορυφαία επιλογή για τους νέους στις ΗΠΑ

To iPhone εξακολουθεί να είναι η κορυφαία επιλογή για τους νέους στις ΗΠΑ

Τα προϊόντα της Apple συνεχίζουν να είναι ιδιαίτερα επιθυμητά για τους έφηβους, με μια έρευνα να διαπιστώνει ότι το 87% των εφήβων κατέχουν iPhone και το 88% αναμένουν ότι θα είναι η επόμενη επιλογή τους για smartphone.

Τα αποτελέσματα της εξαμηνιαίας έρευνας Talking Stock With Teens δημοσιεύθηκαν από την Piper Sandler, η οποία περιγράφει λεπτομερώς τις επιθυμίες και τις αγοραστικές συνήθειες των εφήβων στις ΗΠΑ. Για άλλη μια φορά η Apple αντιμετωπίζεται θετικά από τους νεαρούς.

Σύμφωνα με την έρευνα το 87% των εφήβων έχει στην κατοχή του ένα iPhone, ενώ το 88% προτίθεται να αγοράσει και πάλι iPhone αν προχωρήσει σε αλλαγή συσκευής. Η Piper Sandler χαρακτηρίζει αυτά τα ποσοστά κοντά σε νούμερα ρεκόρ.

Αύξηση και στα Apple Watch

Η κατοχή «έξυπνων ρολογιών» από τους έφηβους έχει αυξηθεί στο 41% έναντι 37% πριν από ένα χρόνο. Η Apple και πάλι έχει συμβάλει σε αυτή την αύξηση. Ένα ποσοστό 35% έχει στην κατοχή του κάποιο μοντέλο Apple Watch. Πρόκειται για μια αύξηση 4% σε σχέση με το φθινόπωρο.

Η πρόθεση αγοράς ενός Apple Watch αυξήθηκε ελαφρώς, με το 15% να σχεδιάζει να αγοράσει τους επόμενους έξι μήνες έναντι 14% την άνοιξη του 2022. Η Apple παραμένει επίσης η αγαπημένη μάρκα ρολογιών μεταξύ των εφήβων ανώτερου εισοδήματος, αν και έχει πέσει στο 39% από το 47% στην έρευνα που είχε γίνει το φθινόπωρο του 2022.

Τι συμβαίνει με τις άλλες υπηρεσίες της Apple

Παράλληλα, σε ό,τι έχει να κάνει με άλλες υπηρεσίες της εταιρείας, το Apple Pay θεωρείται η κορυφαία εφαρμογή πληρωμών για τους εφήβους με ποσοστό 39%. Ακολουθεί η εφαρμογή Cash App με 25% και η Venmo με 23%.

Περίπου το 41% των χρηστών iPhone ή άλλης συσκευής Apple που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν ή σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το iCloud+ Private Relay για να αυξήσουν το απόρρητό τους. Περίπου 24% δηλώνουν ότι το κάνουν επί του παρόντος, ποσοστό που είναι αυξημένο από το 22% από την έρευνα του πρώτου και του δεύτερου εξαμήνου του 2022.

Δεν πρωταγωνιστεί το Apple Music

Την ίδια ώρα το Apple Music δεν έχει καταφέρει να γίνει η βασική επιλογή για ακρόαση μουσικής. Συγκεκριμένα το 36,4% δήλωσε ότι το χρησιμοποίησε τους τελευταίους έξι μήνες, ενώ το 68,1% δήλωσε ότι προτίμησε το Spotify. Ένα ποσοστό 44% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί παραπάνω από μια εφαρμογές μουσικής.

Στην έρευνα συμμετείχαν 5.690 έφηβοι σε 47 πολιτείες με μέσο όρο ηλικίας τα 16,2 έτη. Περίπου το 40% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα εργάζονται με μερική απασχόληση. Το μέσο οικογενειακό εισόδημα των οικογενειών που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν 67.691 δολάρια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

H Apple σκοπεύει να παρουσιάσει ένα low cost iPhone 5G στις αρχές Μαρτίου
H Apple σκοπεύει να παρουσιάσει ένα low cost iPhone 5G στις αρχές Μαρτίου
Η Apple στοχεύει μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου να παρουσιάσει ένα νέο iPhone χαμηλού κόστους και ένα ανανεωμένο iPad, σύμφωνα με το Bloomberg που επικαλέστηκε άτομα που έχουν γνώση επί του θέματος.
H Apple σκοπεύει να παρουσιάσει ένα low cost iPhone 5G στις αρχές Μαρτίου
Η Apple επεκτείνει το πάγωμα των προσλήψεων -Έρχεται αλλαγή πολιτικής στα μπόνους
Η Apple επεκτείνει το πάγωμα των προσλήψεων -Έρχεται αλλαγή πολιτικής στα μπόνους
Εν μέσω πτώσης των εσόδων, η Apple αποφάσισε να επεκτείνει το πάγωμα των προσλήψεων, σύμφωνα με νέα έκθεση του Bloomberg. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να αλλάξει την πολιτική της σχετικά με την καταβολή μπόνους.
Η Apple επεκτείνει το πάγωμα των προσλήψεων -Έρχεται αλλαγή πολιτικής στα μπόνους
Η Apple ποντάρει πολλά στην Ινδία, αλλά θα παραμείνει εξαρτημένη από την Κίνα για μερικά χρόνια ακόμα
Η Apple ποντάρει πολλά στην Ινδία, αλλά θα παραμείνει εξαρτημένη από την Κίνα για μερικά χρόνια ακόμα
Εδώ και χρόνια ο Τιμ Κουκ είναι αισιόδοξος για την Ινδία. Τώρα, ποντάρει πολλά στη χώρα της Νότιας Ασίας, καθώς η Apple έχει ξεκινήσει να μεταφέρει μεγάλο όγκο των δραστηριοτήτων εκεί, θέλοντας να μειώσει την εξάρτησή της από την Κίνα.
Η Apple ποντάρει πολλά στην Ινδία, αλλά θα παραμείνει εξαρτημένη από την Κίνα για μερικά χρόνια ακόμα
Apple: Δεύτερη συνεχόμενη τριμηναιά μείωση εσόδων
Apple: Δεύτερη συνεχόμενη τριμηναιά μείωση εσόδων
H Apple ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι τα έσοδα της μειώθηκαν κατά 3% στα 94,8 δισεκατομμύρια δολάρια για τους τρεις πρώτους μήνες του έτους, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν τις δαπάνες για smartphones και υπολογιστές λόγω των φόβων για επικείμενη ύφεση.
Apple: Δεύτερη συνεχόμενη τριμηναιά μείωση εσόδων