fbpxAVIS: Αποδίδει ο ανασχεδιασμός του δικτύου | Economistas.gr
Skip to main content

AVIS: Αποδίδει ο ανασχεδιασμός του δικτύου

AVIS: Αποδίδει ο ανασχεδιασμός του δικτύου
Φωτο: Shutterstock

Την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της στην αγορά μίσθωσης αυτοκινήτων επιδιώκει η Οlympic ΕΤΕ η οποία έχει τα δικαιώματα χρήσης για την Ελλάδα του σήματος AVIS, έχοντας ολοκληρώσει τον ανασχεδιασμό του δικτύου της μετά την αλλαγή της μετοχικής της σύνθεσης τον περασμένο Μάρτιο. Η Olympic ETE βρίσκονταν στον έλεγχο του ομίλου Πειραιώς και η οποία προχώρησε στην πώληση των μετοχών της στις αρχές του 2018 στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης της τράπεζας και της αποχώρησης από μη τραπεζικές εργασίες. 

Πλέον είναι κατά 80% θυγατρική της τουρκικής Otokoc Otomotiv, στρατηγικού συνεργάτη της Avis Budget Group η οποία κατέχει το υπόλοιπο 20%. 

Η πορεία της εταιρείας το 2017 κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική, ενώ το 2018 δείχνει επίσης να κλίνει με την ίδια τάση. Όπως σημειώνει η διοίκηση, το 2017 ο τομέας της μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτων παρουσίασε αύξηση στον όγκο των συμβολαίων του κατά 3% και στον αριθμό των πελατών του κατά 11%, παρά τη στροφή της ζήτησης σε αυτοκίνητα μικρότερης αξίας (επομένως και χαμηλότερου εσόδου ανά αυτοκίνητο) και οδήγησε σε αύξηση του κύκλου εργασιών του κατά 3% (συμπεριλαμβάνοντας και τα συμβόλαια με Χρηματοδοτική μίσθωση)

Η αύξηση αυτή σε συνδυασμό με την αλλαγή του τρόπου λειτουργίας αλλά και της διάρθρωσης του δικτύου των σταθμών των βραχυχρόνιων μισθώσεων, καθώς και οι αυξημένες πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, τόσο σε όγκο όσο και σε αξία οδήγησαν σε αύξηση του κύκλου εργασιών της Οlympic ΕΤΕ κατά 4% σε σχέση με το 2016, ο οποίος ανήλθε σε 169,9 εκατ. ευρώ. Τα δε κέρδη προ φόρων σημείωσαν ελάχιστη μείωση κατά 1,1% και διαμορφώθηκαν σε 19,15 εκατ. ευρώ έναντι 19,35 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2016.

Η συγκεκριμένη πορεία οδήγησε την Οlympic ΕΤΕ στη διάκρισή της μεταξύ των 70 True Leaders από την ICAP οι οποίες διακρίνονται για τις οικονομικές επιδόσεις αλλά και τις θέσεις εργασίας, η εταιρεία απασχολεί πάνω από 380 άτομα, ενώ βρίσκεται με βάση τη σχετική έκδοση του Forbes στη θέση 112 από πλευράς τζίρου μεταξύ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

Το 2017 η εταιρεία υλοποίησε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης της λειτουργίας και των δομών της ενώ συνυπολογίζοντας την εκτιμώμενη αύξηση του ΑΕΠ για το 2018 (περίπου 2%) θεωρεί ότι τα καταφέρει σημαντική ανάπτυξη στις μακροχρόνιες μισθώσεις. Οι δε ταξινομήσεις των αυτοκίνητων στην ελληνική αγορά στο 2018 αναμένεται να αυξηθούν κατά 11% για τα επιβατικά αυτοκίνητα και κατά 8,6% για τα μικρά επαγγελματικά (LCV). Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα και την αύξηση του συνολικού στόλου των μισθωμένων οχημάτων.

Σχετικά με τις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις, το 2018 θεωρείται ότι ήταν μια ακόμη θετική χρονιά. Η εταιρεία συνεχίζει την υλοποίηση ενός προγράμματος ριζικού ανασχεδιασμού του δικτύου σταθμών βραχυχρονίων μισθώσεων. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ανασχεδιασμού του δικτύου της, θα έχει πλέον άμεσο έλεγχο στο 75% του δικτύου της (σε σχέση με το 30% που είχε δυο χρόνια πριν), ενώ το 100% των καταστημάτων της θα προσφέρουν πλέον το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών της (σε σχέση με το 52% δυο χρόνια πριν).

Τέλος η διοίκηση τονίζει πως η ολοκλήρωση της διαδικασίας πώλησης της Οlympic ΕΤΕ τον περασμένο Μάρτιο αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός για την περαιτέρω ενίσχυση του υψηλού μεριδίου που έχει στην ελληνική αγορά ενοικιάσεων.

avis.png

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αύξηση 50% στα κέρδη της AVIS το 2018
Αύξηση 50% στα κέρδη της AVIS το 2018
Η εταιρεία πέτυχε αύξηση κατά 20% τους πελάτες της στις υπηρεσίες μακροχρόνιων μισθώσεων.
Αύξηση 50% στα κέρδη της AVIS το 2018
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Volvo
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Volvo
Ο Ιούλιος ήταν ένας από τους καλύτερους μήνες για τη Volvo, στον τομέα των πωλήσεων. Η συνολική επίδοσή της στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2019 ήταν 395.372 αυτοκίνητα.
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Volvo
Audi: Άλμα 51% των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2019
Audi: Άλμα 51% των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2019
Με συνολικά 4.020 ταξινομήσεις, η επίδοση της Audi αντιπροσωπεύει με διαφορά τη μεγαλύτερη αύξηση που σημειώθηκε ανάμεσα στις πρώτες 20 μάρκες στην Ελλάδα.
Audi: Άλμα 51% των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2019