Τα απρόοπτα στον δρόμο μπορεί να συμβούν οποιαδήποτε στιγμή, από μικρές φθορές μέχρι σοβαρά ατυχήματα, και κανείς δεν μπορεί να είναι απόλυτα προετοιμασμένος.
Μαζί με την άδεια οδήγησης έρχεται και η ανάγκη για ασφάλεια αυτοκινήτου. Οι νέοι οδηγοί συχνά βιάζονται να κάνουν την πρώτη επιλογή και πέφτουν σε παγίδες που μπορεί να κοστίσουν ακριβά.
Ετοιμάζεσαι να πας διακοπές στο νησί και δεν ξέρεις αν σε συμφέρει περισσότερο να μεταφέρεις το δικό σου αυτοκίνητο με το πλοίο ή να νοικιάσεις στον προορισμό;
Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 ο δισεκατομμυριούχος συνιδρυτής της Microsoft και κάποτε πλουσιότερος άνθρωπος στον πλανήτη, Μπιλ Γκέιτς κλήθηκε να επιλέξει το αυτοκίνητο που θα μετέφερε τον ίδιο και την οικογένειά του με ασφάλεια.
Η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι απαραίτητη, όχι μόνο γιατί είναι υποχρεωτική αλλά και για την προστασία μας στον δρόμο. Ωστόσο, το κόστος ασφάλισης μπορεί να δυσκολέψει την επιλογή. Εδώ θα βρείτε έναν ολοκληρωμένο οδηγό που θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρήματα χωρίς να θυσιάσετε την ποιότητα της κάλυψης!
Τα αποτελέσματα έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 2.560 μη επαγγελματίες οδηγοί υπό την επίβλεψη του ομότιμου καθηγητή Εργοφυσιολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και πρώην προέδρου του Εθνικού Κέντρου «Η Άσκηση είναι Φάρμακο-Ελλάς» Γιάννη Κουτεντάκη, έδειξαν ότι το 82% των συμμετεχόντων χρησιμοποιούν το ιδιωτικό τους αυτοκίνητο για αποστάσεις (με επιστροφή) μικρότερες των τεσσάρων χιλιομέτρων, και μόνο το 18% για μεγαλύτερες διαδρομές.
Θα αυξηθούν τα ασφάλιστρα οχήματος για κάθε ιδιοκτήτη από το νέο έτος, διοτι θα προστεθεί μια καινούρια υποχρεωτική κάλυψη: η κάλυψη από φυσικά φαινόμενα.
Τα οδικά ταξίδια μπορεί να είναι πραγματικά μεταμορφωτικά, ένας διαλογιστικός τρόπος για να διασχίσετε την ύπαιθρο, να συναντήσετε ενδιαφέροντες ανθρώπους και να εξερευνήσετε ασυνήθιστες τοποθεσίες. Μαζί με όλα αυτά τα καλά πράγματα, τα οδικά ταξίδια έχουν επίσης την επικινδυνότητα για μερικές μεγάλες παγίδες.
Η συντήρηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στοιχίζει λιγότερο από αυτήν ενός συμβατικού. Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχουν λιγότερα κινούμενα μέρη σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο που φέρει κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και με την ανάκτηση ενέργειας να μειώνει σημαντικά τις φθορές στα φρένα.