L’Oréal Hellas: Ενίσχυση μεριδίων και διψήφια ανάπτυξη πωλήσεων το 2023

NEWSROOM
Φωτογραφία L'Oreal-Stefane Lefebvre
Φωτογραφία L'Oreal-Stefane Lefebvre

Διψήφια ανάπτυξη τζίρου σε αξία αναμένει το 2023 η L'Oréal Hellas. Σύμφωνα με όσα επεσήμανε εχθές η γενική διευθύντρια Alessandra Delfini μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου η εταιρεία υπεραποδίδει της αγοράς καλλυντικών, συνεχίζοντας να αναπτύσσει τις πωλήσεις και να ενισχύει τα μερίδιά της διατηρώντας παράλληλα υψηλή κερδοφορία.

Παρά τις προκλήσεις, η εταιρεία ολοκλήρωσε την περασμένη χρονιά με καλές επιδόσεις. Συγκεκριμένα, το 2022 η L'Oréal Hellas πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 186,78 εκατ. ευρώ έναντι 169,97 εκατ. ευρώ του 2021, αυξημένες κατά 9,9%. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 30,7 εκατ. ευρώ από 26,998 εκατ. ευρώ το 2021, αυξημένα κατά 13,71 εκατ. ευρώ. Το καθαρό αποτέλεσμα της χρήσης αυξήθηκε κατά 15,8% στα 19,82 εκατ. ευρώ από 17,12 εκατ. ευρώ το 2021.

Για τη φετινή χρονιά, η νέα γενική διευθύντρια, Alessandra Delfini εστιάζει στη διατήρηση μιας οικονομικά ισχυρής και βιώσιμης επιχείρησης, ενώ παράλληλα ηγείται πρωτοβουλιών καινοτομίας και μετασχηματισμού με στόχο τη διατήρηση της ηγετικής θέσης της L'Oréal Hellas στα καλλυντικά.

Αναφορικά με την ελληνική αγορά, η κ. Delfini χαρακτήρισε τη διάθεση του καταναλωτικού κοινού για τα προϊόντα ομορφιάς πιο ισχυρή από ποτέ, κάνοντας λόγο για ένα κλάδο που βρίσκεται σε δυναμική ανάπτυξη. Μάλιστα, εκτίμησε ότι καταλυτικό ρόλο σε αυτή τη κατεύθυνση διαδραματίζει ο τουρισμός που ανακάμπτει δυναμικά μετά την πανδημία. Στο πλαίσιο αυτό, ενισχυμένες είναι οι πωλήσεις της εταιρείας στα αεροδρόμια αλλά και στις τουριστικές περιοχές της χώρας. Σημειώνεται ότι η L'Oréal Hellas διαθέτει ένα ισορροπημένο γεωγραφικό αποτύπωμα και πωλήσεις προϊόντων τόσο οικονομικών όσο και premium, σε όλα τα δίκτυα διανομής (e-commerce, μαζική αγορά, φαρμακεία, πολυκαταστήματα, κομμωτήρια και καταστήματα λιανικού εμπορίου αφορολογήτων ειδών) επιτυγχάνοντας την περαιτέρω ενίσχυση των μεριδίων της.

Η L'Oréal Hellas, παρουσίασε κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης τα προγράμματα και τις εταιρικές ενέργειες που εντάσσονται στο παγκόσμιο πρόγραμμα L'Oréal for the Future, με στόχο να δημιουργήσει και στην Ελλάδα έναν θετικό αντίκτυπο για το περιβάλλον και την κοινωνία. Συγκεκριμένα, 100% των εγκαταστάσεων της εταιρείας καταναλώνουν ήδη, 1,5 χρόνο νωρίτερα από τη δέσμευση, μόνο πράσινη πιστοποιημένη ηλεκτρική ενέργεια με εγγυήσεις προέλευσης, γεγονός που οδηγεί σε μηδενικές εκπομπές CO2 και πιστοποίηση ουδετερότητας άνθρακα (Carbon Neutrality), ενώ εγκαθίστανται φωτοβολταϊκά panels στα κεντρικά γραφεία (Νέα Ιωνία) και στο κέντρο διανομών της εταιρείας (Αυλώνας).

Αναφορικά με την εξοικονόμηση νερού έχει εγκαταστήσει εξαρτήματα και αυτοματισμούς, καθώς και συστήματα συλλογής και χρήσης του βρόχινου νερού για πότισμα με στόχο να μειωθεί η κατανάλωση νερού. Στο ίδιο πλαίσιο, επιτυγχάνεται 100% οικολογικός σχεδιασμός των προθηκών (stands) καθώς και όλων των νέων καταστημάτων με πιστοποιημένο χαρτί και ξύλο, σύμφωνα με κανόνες του ομίλου L'Oreal οι οποίοι βασίζονται στις αρχές της κυκλικής οικονομίας και σε διεθνή standards. Επίσης, μειώνεται η χρήση πλαστικού και προωθείται στα υλικά δευτερεύουσας συσκευασίας με χρήση ανακυκλώσιμων και ανακυκλωμένων πλαστικών.

Η εταιρεία στοχεύει, μεταξύ άλλων, στην αξιοποίηση των ποσοτήτων των υλικών που παράγονται κατά 100% στα σημεία πώλησης, στην καθολική διαχείριση του τέλους ζωής των προθηκών και επίπλων στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας και στην πλήρη κατάργηση πλαστικού όπου είναι εφικτό & χρήση επαναχρησιμοποιούμενων υλικών ή υλικών από ανακυκλωμένο χαρτί τόσο στα υλικά συσκευασίας, αλλά και στα γραφεία τα οποία είναι ήδη plastic-free.

Τέλος, στο πλαίσιο των «πράσινων» συμφωνιών που υλοποιεί με τους συνεργάτες της, η L'Oréal Hellas έχει υιοθετήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα ανακύκλωσης συσκευασιών καλλυντικών σε συνεργασία με τα καταστήματα Hondos Center. Στόχος είναι η εκπαίδευση και η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών στη βιωσιμότητα και συγκεκριμένα στην ανακύκλωση. Επίσης, υλοποιεί ένα καινοτόμο πρόγραμμα με φαρμακοποιούς που περιλαμβάνει δράσεις με στόχο την «πράσινη» πιστοποίηση των φαρμακείων σε συνεργασία με την Bureau Veritas. Στόχος είναι η δημιουργία μιας «πράσινης» κοινότητας φαρμακοποιών που θα στηρίξουν έμπρακτα τη βιωσιμότητα και τη συνεχή βελτίωση του φαρμακείου τους, οδηγώντας στον κλάδο στην «πράσινη» ανάπτυξη.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ