Οι μεγαλύτεροι διαφημιστές στον κόσμο γυρίζουν την πλάτη στο X -Τι δείχνουν τα στοιχεία

NEWSROOM
X Twitter
Το σήμα του X (πρώην Twitter)/ Φωτογραφία shutterstock

Σύμφωνα με την συμβουλευτική εταιρεία Ebiquity, οι περισσότεροι από τους κορυφαίους διαφημιστές στον κόσμο έχουν σταματήσει να αγοράζουν χώρο στην πλατφόρμα Χ(πρώην Twitter).

Η Ebiquity, η οποία συνεργάζεται με 70 από τους 100 κορυφαίους διαφημιστές, βλέπει απότομη μείωση του ενδιαφέροντος για την πλατφόρμα. «Δεν έχουμε δει τέτοια μείωση με άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες», τόνισε ο Ruben Schreurs, Chief Strategic Officer της Ebiquity.

Τα παραπάνω στοιχεία έρχονται σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς της Linda Yaccarino. Η CEO του X είχε δηλώσει ότι το 90% των κορυφαίων διαφημιστών της εταιρείας έχουν επιστρέψει.

Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν θέτουν υπό αμφισβήτηση την αξιοπιστία των δημόσιων τοποθετήσεων του Musk και της Yaccarino και εγείρουν ανησυχίες σχετικά με την μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και οικονομική σταθερότητα της πλατφόρμας υπό την ηγεσία τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ