ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέo λογότυπο και εταιρική εικόνα για τη συμπλήρωση 50 ετών δραστηριοποίησης της

NEWSROOM
 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέo λογότυπο και εταιρική εικόνα για τη συμπλήρωση 50 ετών δραστηριοποίησης της

Η είσοδος της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής στην 6η δεκαετία λειτουργίας της συνοδεύεται από σήμερα με νέο λογότυπο και νέα εταιρική εικόνα.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση, η ιστοσελίδα της εταιρείας www.minetta.gr ανασχεδιάστηκε και το προσεχές διάστημα θα ολοκληρωθεί ο ανασχεδιασμός, όπου κρίνεται απαραίτητο, όλων των εταιρικών εντύπων και εφαρμογών, ενώ σύντομα θα αναρτηθεί η ανανεωμένη μορφή του τρισδιάστατου ψηφιακού μουσείου της εταιρείας, το ΜΙΝΕΤΤΑ HUB.

Ο αντιπρόεδρος του ΔΣ της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής Κωνσταντίνος Μπερτσιάς δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη η χαρά μας, καθώς μοιραζόμαστε με το κοινό το νέο μας λογότυπο και τη νέα εταιρική μας εικόνα. Η αλλαγή αυτή συντελείται σε μια χρονιά όπου κατακτήσαμε ένα σημαντικό - και συνάμα δύσκολο να επιτευχθεί - ορόσημο, τη συμπλήρωση 50 ετών αδιάλειπτης, επιτυχούς λειτουργίας. Η φερεγγυότητα, η διαφάνεια και το κοινωνικά υπεύθυνο επιχειρείν, παραμένουν όλο αυτό το διάστημα για εμάς αδιαπραγμάτευτες αξίες και θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστα χαρακτηριστικά της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής στη μελλοντική της πορεία».

Ο α΄ αναπληρωτής εντεταλμένος σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Μινέτας επισημαίνει: «Τον Σεπτέμβριο του 1973 ιδρύθηκε η ΜΙΝΕΤΤΑ, από τον αείμνηστο Πάνο Μινέτα, ξεκινώντας επίσημα το επιχειρηματικό της ταξίδι. Όλα αυτά τα χρόνια στον πυρήνα του οργανισμού κυριαρχεί η ασφαλιστική παράδοση, η οποία επιβάλλει την ουσιαστική κάλυψη που απαντάει σε πραγματικές ανάγκες, όπως και την άμεση αποζημίωση. Η στελέχωση με υψηλά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό και η συνεργασία με αξιόλογο δίκτυο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών αποτελεί εχέγγυο για την εκπλήρωση των στόχων μας.

Η εταιρεία έχει επενδύσει τα τελευταία χρόνια σημαντικούς πόρους, τόσο για τον εκσυγχρονισμό των ψηφιακών εργαλείων που προσφέρει, όσο και για τη δημιουργία μιας σύγχρονης προϊοντικής φαρέτρας σε όλους τους κλάδους ασφάλισης. Είμαστε πανέτοιμοι, και με ανανεωμένη πλέον εικόνα, να δώσουμε ακόμα πιο δυναμικά και με ευελιξία το "παρών" στο διαφαινόμενο άνοιγμα της ασφαλιστικής αγοράς, το οποίο θα φέρει τον κλάδο στο επίπεδο που του αξίζει».

Από την πλευρά του ο διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Νίκος Μόσχοβος δήλωσε: «Το νέο λογότυπο και η "φρέσκια" εταιρική ταυτότητα έρχονται να εναρμονιστούν με την, προ διετίας επικαιροποιημένη, επωνυμία της εταιρίας και να αναδείξουν την ουσία του brand ΜΙΝΕΤΤΑ. To έργο της ανανέωσης της εταιρικής ταυτότητας, σε συνεργασία με το agency που μας υποστήριξε, ήταν μια απόλυτα συγκροτημένη προσπάθεια πολλών ανθρώπων. Από τους stakeholders που ανταποκρίθηκαν στις συνεντεύξεις μας, την επιτελική ομάδα που συμμετείχε στα workshops και την ομάδα των στελεχών που εξέτασε με προσοχή όλες τις ιδέες - το ανανεωμένο brand story και το brand promise, τις εικαστικές προτάσεις και τις εφαρμογές τους - και τελικά επέλεξε.

Το να "πειράζεις" ένα legacy brand θέλει κότσια. Η νέα εικαστική ταυτότητα εκφράζει τη νέα εποχή της ΜΙΝΕΤΤΑ, χωρίς η μάρκα να αποκόπτεται από την ιστορία της. Νέα μοντέρνα γραφιστική και δυναμικά κοψίματα κάποιων γραμμάτων, ανανεωμένα χρώματα - μπλε και γαλάζιο - που έγιναν πιο φωτεινά, νέα μοτίβα και εφαρμογές που αποπνέουν το όραμα της εταιρίας και την ανθρωποκεντρικότητα που τη διακρίνει. Η ανανέωση της εικόνας της μάρκας θα είναι μεγάλης κλίμακας και θα συμπεριλάβει όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη, φυσικά και ψηφιακά».

ΣΧΕΤΙΚΑ