Στην τελική ευθεία ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος

Φωτό: Eurokinissi

Σχεδόν τρία χρόνια μετά την έναρξη του διαγωνισμού κι ενώ η χώρα εισέρχεται σε προεκλογική περίοδο, ολοκληρώνεται η ανάθεση των οκτώ εργολαβιών για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, με προϋπολογισμό περίπου 250 εκατομμύρια ευρώ.

Με απόφαση του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, ανάδοχος κατασκευής του τρίτου τμήματος του αυτοκινητόδρομου, από την Κυλλήνη έως τη Βάρδα, μήκους 11 χιλιομέτρων, κηρύσσεται η Intrakat, συμφερόντων της οικογένειας Κόκκαλη και του Δημήτρη Κούτρα.

Η Intrakat αναδείχθηκε ανάδοχος παρά το γεγονός πως ήταν τρίτος μειοδότης, πίσω από την κοινοπραξία Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών, συμφερόντων του Χρήστου Καλογρίτσα και την ιταλική εταιρεία GD INFRASTRUΤTURE SRL, η οποία διατηρεί στενές σχέσεις με την οικογένεια Εμφιετζόγλου.

Τόσο το σχήμα εταιρειών του Χρήστου Καλογρίτσα, όσο και η ιταλική εταιρεία δεν έπεισαν την Επιτροπή του Διαγωνισμού με τις διευκρινίσεις που υπέβαλαν για την προσφορά τους με αποτέλεσμα να αποκλειστούν.

Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ανερχόταν σε 53,25 εκατ. ευρώ, ωστόσο μετά την έκπτωση ύψους 45,54% που προσέφερε η Intrakat, διαμορφώνεται στα 29,4 εκατ. ευρώ.

Με την ανάθεση του τρίτου τμήματος στην εταιρεία του ομίλου Intracom Holdings, η Intrakat αναλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου. Η εταιρεία έχει ήδη αναλάβει την κατασκευή του δεύτερου τμήματος, Αμαλιάδα-Δουναίικα προϋπολογισμού 32,28 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ είναι πιθανό το ενδεχόμενο να συνεργαστεί με το σχήμα του Χρήστου Καλογρίτσα το οποίο έχει αναλάβει να κατασκευάσει τα τμήματα 1 και 4 του οδικού άξονα.

Η σύμβαση που αφορά στην εργολαβία για το τρίτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου πρέπει πλέον να εγκριθεί από το ελεγκτικό συνέδριο και να περάσει από τη Βουλή, προκειμένου να ξεκινήσουν τα έργα.

ΣΧΕΤΙΚΑ