fbpxΝέες επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες λανσάρει η P&G | Economistas.gr
Skip to main content

Νέες επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες λανσάρει η P&G

Νέες επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες λανσάρει η P&G

Τη δημιουργία επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών για δημοφιλή της προϊόντα ανακοίνωσε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, η P&G ως μέρος της νέας παγκόσμιας προσπάθειας που αποσκοπεί στην αλλαγή της εξάρτησης από συσκευασίες και απορρίμματα μιας χρήσης.

Επιπλέον παρουσίασε νέες λύσεις «συλλογής και ανακύκλωσης» για την εξάλειψη των απορριμμάτων, μέσω της συνεργασία της με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Loop™, που αναπτύχθηκε από την πρωτοπόρο της ανακύκλωσης διεθνώς, TerraCycle. Πολλά από τα μεγαλύτερα παγκόσμια brands της P&G, συμπεριλαμβανομένων των Pantene, Tide, Gillette και Oral-B, θα συμμετέχουν σε αυτή την καινοτόμο πλατφόρμα από φέτος.

Το Loop είναι η πρώτη παγκόσμια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση των συσκευασιών. Ο σκοπός του Loop είναι να βελτιώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, διατηρώντας την ευκολία του  e-commerce, μέσω συσκευασιών που συλλέγονται, καθαρίζονται, ξαναγεμίζονται και επαναχρησιμοποιούνται. Το Loop προσφέρει επίσης τη δυνατότητα συλλογής χρησιμοποιημένων προϊόντων από την  πόρτα των καταναλωτών για ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση. Η P&G ήταν η πρώτη εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων που προσχώρησε στο Loop, στο οποίο εντάχθηκαν στη συνέχεια και άλλες εταιρίες παγκόσμιας εμβέλειας.

Με την ανακοίνωση της συνεργασίας αυτής στο Νταβός, η P&G προωθεί ακόμη περισσότερο τους στόχους βιωσιμότητας για το 2030 (P&Gs Ambition 2030) και τη συνεχή δέσμευση της Εταιρείας να μετατρέψει τις βιώσιμες προθέσεις σε θετικές καθημερινές ενέργειες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έλληνες φοιτητές έγιναν CEO της P&G
Έλληνες φοιτητές έγιναν CEO της P&G
Το CEO Challenge έφερε για 4η χρονιά κοντά 21 φοιτήτριες και φοιτητές από 6 χώρες της Ευρώπης (Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Β. Μακεδονία και Μολδαβία).
Έλληνες φοιτητές έγιναν CEO της P&G
40 παραλίες πιο καθαρές σε Κρήτη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο
40 παραλίες πιο καθαρές σε Κρήτη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο
Από τον Μάιο ως και τον Σεπτέμβριο, στο Ηράκλειο, στα Χανιά, στο Ρέθυμνο, στην Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο, απομακρύνθηκαν από τις παραλίες των νησιών, 5.830 κιλά απορριμμάτων.
40 παραλίες πιο καθαρές σε Κρήτη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο
P&G: Σημαντική πρόοδος στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης
P&G: Σημαντική πρόοδος στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης
Η εταιρεία Procter & Gamble, γνωστοποίησε ότι έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης στο πλαίσιο των στόχων που έχει θέσει για το Ambition 2030.
P&G: Σημαντική πρόοδος στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης
H Procter & Gamble κορυφαία «Brand Marketer της Δεκαετίας»
H Procter & Gamble κορυφαία «Brand Marketer της Δεκαετίας»
Η P&G κατέκτησε την κορυφή, καθώς έχει αποσπάσει 7 Grands Prix, ένα Grand Prix for Good, 3 Creative Effectiveness Lions, 2 Titanium, 49 Gold, 4 Glass, 77 Silver και 100 Bronze Lions από το 2010 μέχρι σήμερα.
H Procter & Gamble κορυφαία «Brand Marketer της Δεκαετίας»
P&G: Υιοθετεί «φυσικές λύσεις» κατά της κλιματικής αλλαγής
P&G: Υιοθετεί «φυσικές λύσεις» κατά της κλιματικής αλλαγής
​​​​​​​Μείωση 50% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG emissions) και εξασφάλιση 100% ανανεώσιμης ενέργειας για όλες τις παραγωγικές μονάδες έως το 2030
P&G: Υιοθετεί «φυσικές λύσεις» κατά της κλιματικής αλλαγής
Ευρωπαϊκή Πίστη: Κοινωνικά Υπεύθυνος Οργανισμός και Εργοδότης
Ευρωπαϊκή Πίστη: Κοινωνικά Υπεύθυνος Οργανισμός και Εργοδότης
Αναδείχθηκε Κοινωνικά Υπεύθυνος Οργανισμός και Εργοδότης στην ειδική έκδοση της ICAP «Leading Employers In Greece 2020», ξεχωρίζοντας για τις πρακτικές Διοίκησης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού.
Ευρωπαϊκή Πίστη: Κοινωνικά Υπεύθυνος Οργανισμός και Εργοδότης