fbpxΗ Toyota ανακαλεί πάνω από 1,6 εκατ. αυτοκίνητα | Economistas.gr
Skip to main content

Η Toyota ανακαλεί πάνω από 1,6 εκατ. αυτοκίνητα

Η Toyota ανακαλεί πάνω από 1,6 εκατ. αυτοκίνητα
Πηγή: AP Images

Η Toyota ανακοίνωσε σήμερα την ανάκληση περισσότερων από 1,6 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στον κόσμο για προβλήματα των αερόσακων. Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που δοκιμάζεται η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έπειτα από άλλες δύο μαζικές ανακλήσεις από τον Σεπτέμβριο.

Η Ευρώπη επηρεάζεται ιδιαίτερα καθώς τα 946.000 από αυτά που ανακαλούνται βρίσκονται στην γηραιά ήπειρο και πρόκειται κυρίως για μοντέλα Avensis και Corolla.

Η ανάκληση αυτή έχει στόχο την αντικατάσταση του συστήματος αερόσακου. «Θα μπορούσε να προκληθεί ένα εσωτερικό βραχυκύκλωμα» και να προκληθεί ζημιά στο σύστημα, εξηγεί ο όμιλος σε ενημερωτικό σημείωμα που έδωσε στο AFP.

«Οι συνθήκες αυτές μπορούν δυνάμει να αυξήσουν τον κίνδυνο τραυματισμού ή ατυχήματος», διευκρινίζει η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία δεν έχει ωστόσο ενημερωθεί για κάποιο περιστατικό στην Ιαπωνία, ενώ για τις άλλες χώρες δεν είναι σε θέση να δώσει στοιχεία.

Η Toyota γνωστοποίησε εξάλλου μια άλλη ανάκληση που αφορά 600.000 αυτοκίνητα, τα 255.000 εκ των οποίων στην Ευρώπη.

Στα οχήματα αυτά, τα οποία αφορούσαν και προηγούμενες ανακλήσεις, θα πρέπει να εγκατασταθεί μια νέα αεραντλία αερόσακου στην πλευρά του συνοδηγού.

Το σημερινό σύστημα, το οποίο είχε κατασκευαστεί από την Takata, «παρουσιάζει έναν κίνδυνο ανώμαλης ανάπτυξης στην περίπτωση ατυχήματος». Η ιαπωνική αυτή εταιρεία κατασκευής εξαρτημάτων κήρυξε πτώχευση τον Ιούνιο του 2017 λόγω ελαττωματικών αερόσακών της, που ευθύνονταν για περίπου 20 θανάτους στον κόσμο και περίπου εκατό εκατομμύρια ανακλήσεις από διάφορους κατασκευαστές.

Η Toyota συνηθίζει τις ανακλήσεις, καθώς προτιμάει να μεριμνά εκ των προτέρων έπειτα από προβλήματα αιφνίδιας επιτάχυνσης που παρουσιάστηκαν το 2009-2010 στις ΗΠΑ.

Ωστόσο η εικόνα της θα μπορούσε να αμαυρωθεί από την πρόσφατη σειρά. Από τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία έχει προειδοποιήσει περισσότερους από ένα εκατομμύριο ιδιοκτήτες υβριδικών οχημάτων για έναν ενδεχόμενο κίνδυνο πυρκαγιάς.

Έναν μήνα αργότερα, είχε ανακαλέσει 2,43 εκατομμύρια οχήματα, μεταξύ των οποίων και Prius.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Cyprus Airways: Αναστέλλει τις πτήσεις προς Θεσσαλονίκη και Σκιάθο
Cyprus Airways: Αναστέλλει τις πτήσεις προς Θεσσαλονίκη και Σκιάθο
Mειώνεται και η συχνότητα των πτήσεων προς Αθήνα και Ηράκλειο, μετά τoν υποβιβασμό της Ελλάδας στην Κατηγορία Β' και το υποχρεωτικό τεστ για τους ταξιδιώτες από την Ελλάδα στην Κύπρο.
Cyprus Airways: Αναστέλλει τις πτήσεις προς Θεσσαλονίκη και Σκιάθο
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
H ΔΕΗ Α.Ε. υπέγραψε με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης δανειακή σύμβαση για χρηματοδότηση ύψους 160 εκατ. ευρώ, διάρκειας 2 ετών, χωρίς εξασφαλίσεις για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων της κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
Deloitte-SAS: Παρέχουν υπηρεσίες διαχείρισης χρηματοοικονομικών κινδύνων
Deloitte-SAS: Παρέχουν υπηρεσίες διαχείρισης χρηματοοικονομικών κινδύνων
H Deloitte Ελλάδος και η SAS ένωσαν τις δυνάμεις τους με στόχο να προσφέρουν καινοτόμες συμβουλευτικές υπηρεσίες στον χώρο της διαχείρισης κινδύνων μέσω της αξιοποίησης της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) και των Analytics.
Deloitte-SAS: Παρέχουν υπηρεσίες διαχείρισης χρηματοοικονομικών κινδύνων
ΕΥ: Η σημασία της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση
ΕΥ: Η σημασία της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση
Το 81% των στελεχών που συμμετείχαν στο πρόσφατο webcast της EY Ελλάδος, εκτιμά ότι οι διατάξεις του νέου νόμου βρίσκονται προς τη σωστή κατεύθυνση
ΕΥ: Η σημασία της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Η νέα καμπάνια επικοινωνίας, η οποία θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου, έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard