fbpxH Coca - Cola HBC εξαγόρασε τη σερβική Barbi | Economistas.gr
Skip to main content

H Coca - Cola HBC εξαγόρασε τη σερβική Barbi

H Coca - Cola HBC εξαγόρασε τη σερβική Barbi

Στην εξαγορά της Bambi, της κορυφαίας εταιρείας ζαχαρωδών της Σερβίας αντί 260 εκατ. ευρώ, προχώρησε η Coca-Cola HBC. 

Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι το τίμημα υπόκειται σε πιθανές προσαρμογές, ενώ η ολοκλήρωση της συμφωνίας αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο του 2019 μετά και την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών.

Η Bambi ιδρύθηκε το 1967 στη Σερβία και παράγει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, όπως μπισκότα, γκοφρέτες και σνακ. Τα brands της εταιρείας περιλαμβάνουν τα Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek και Josh. Το βασικό brand μπισκότων, Plazma, απολαμβάνει της μεγαλύτερης αναγνώρισης brand στη Σερβία.

Η Bambi ιδρύθηκε το 1967 στη Σερβία και παράγει μια σειρά προϊόντων, όπως μπισκότα, γκοφρέτες και αλμυρά σνακ. Τα εμπορικά σήματα της εταιρείας περιλαμβάνουν τα Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek και Josh. Το βασικό brand μπισκότων, Plazma, κατατάσσεται στην πρώτη θέση αναγνωρισιμότητας στη Σερβία.

Το 2018, η Bambi κατέγραψε έσοδα περίπου 80 εκατ. ευρώ, από τα οποία περισσότερα από τα δύο τρίτα παράγονται στη Σερβία και τα υπόλοιπα κυρίως στα Δυτικά Βαλκάνια. Η Bambi είναι κερδοφόρα και το περιθώριο EBIT είναι σχεδόν τριπλάσιο σε σχέση με αυτό της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Ο Ζόραν Μπογκντάνοβιτς, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι η εξαγορά αυτή αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για τη δημιουργία πρόσθετης αξίας για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, τους πελάτες της και τους μετόχους της. Προσθέτει εμβληματικά, συμπληρωματικά καταναλωτικά brands στο χαρτοφυλάκιο κορυφαίων εμπορικών σημάτων ποτών. Ενισχύει περαιτέρω τη συνάφεια με τους πελάτες και επιτρέπει στην εταιρεία να αυξήσει την παρουσία της σε βασικές καταναλωτικές περιστάσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέος διευθυντής πωλήσεων στη Λούξ
Νέος διευθυντής πωλήσεων στη Λούξ
Ο Δημήτρης Λυμπέρης ανέλαβε καθήκοντα Διευθυντή Πωλήσεων της ελληνικής εταιρείας αναψυκτικών και χυμών Λουξ, τον Ιανουάριο του 2019.
Νέος διευθυντής πωλήσεων στη Λούξ
Pernod Ricard Hellas: Αύξηση τζίρου 1,9% το 2018
Pernod Ricard Hellas: Αύξηση τζίρου 1,9% το 2018
Η Pernod Ricard Hellas κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της σε 79 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στο ποσό των 1,8 εκατ. ευρώ, επηρεασμένα θετικά από την αύξηση του τζίρου
Pernod Ricard Hellas: Αύξηση τζίρου 1,9% το 2018
Ξεκινά η αναγραφή των θερμίδων στα αλκοολούχα ποτά
Ξεκινά η αναγραφή των θερμίδων στα αλκοολούχα ποτά
H σήμανση των θερμίδων θα τοποθετηθεί στις ετικέτες των αλκοολούχων ποτών (και συνεπώς και των φιαλών οίνου) με δύο μορφές: ο αριθμός θερμίδων ανά 100 mL και ο αριθμός ανά μονάδα σερβιρίσματος.
Ξεκινά η αναγραφή των θερμίδων στα αλκοολούχα ποτά
Globe One Digital: Νέες θέσεις εργασίας, αυτόνομη ανάπτυξη και εξαγορές
Globe One Digital: Νέες θέσεις εργασίας, αυτόνομη ανάπτυξη και εξαγορές
Η περαιτέρω ισχυρή ενίσχυση της παρουσίας της Globe One Digital τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις διεθνείς αγορές με στόχο να εξελιχθεί σε κορυφαίο digital agency στην περιοχή της ΝA Ευρώπης, διατηρώντας, παράλληλα, υψηλές επιδόσεις στους ρυθμούς ανάπτυξης και στην ικανοποίηση πελατών και στελεχών αποτελεί την κεντρική στρατηγική της εταιρίας, ανέφερε ο Δημήτρης Παπουτσής, ιδρυτής και διευθύνων Σύμβουλος της Globe One Digital.
Globe One Digital: Νέες θέσεις εργασίας, αυτόνομη ανάπτυξη και εξαγορές