H Coca - Cola HBC εξαγόρασε τη σερβική Barbi

NEWSROOM
Coca Cola

Στην εξαγορά της Bambi, της κορυφαίας εταιρείας ζαχαρωδών της Σερβίας αντί 260 εκατ. ευρώ, προχώρησε η Coca-Cola HBC.

Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι το τίμημα υπόκειται σε πιθανές προσαρμογές, ενώ η ολοκλήρωση της συμφωνίας αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο του 2019 μετά και την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών.

Η Bambi ιδρύθηκε το 1967 στη Σερβία και παράγει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, όπως μπισκότα, γκοφρέτες και σνακ. Τα brands της εταιρείας περιλαμβάνουν τα Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek και Josh. Το βασικό brand μπισκότων, Plazma, απολαμβάνει της μεγαλύτερης αναγνώρισης brand στη Σερβία.

Η Bambi ιδρύθηκε το 1967 στη Σερβία και παράγει μια σειρά προϊόντων, όπως μπισκότα, γκοφρέτες και αλμυρά σνακ. Τα εμπορικά σήματα της εταιρείας περιλαμβάνουν τα Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek και Josh. Το βασικό brand μπισκότων, Plazma, κατατάσσεται στην πρώτη θέση αναγνωρισιμότητας στη Σερβία.

Το 2018, η Bambi κατέγραψε έσοδα περίπου 80 εκατ. ευρώ, από τα οποία περισσότερα από τα δύο τρίτα παράγονται στη Σερβία και τα υπόλοιπα κυρίως στα Δυτικά Βαλκάνια. Η Bambi είναι κερδοφόρα και το περιθώριο EBIT είναι σχεδόν τριπλάσιο σε σχέση με αυτό της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Ο Ζόραν Μπογκντάνοβιτς, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι η εξαγορά αυτή αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για τη δημιουργία πρόσθετης αξίας για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, τους πελάτες της και τους μετόχους της. Προσθέτει εμβληματικά, συμπληρωματικά καταναλωτικά brands στο χαρτοφυλάκιο κορυφαίων εμπορικών σημάτων ποτών. Ενισχύει περαιτέρω τη συνάφεια με τους πελάτες και επιτρέπει στην εταιρεία να αυξήσει την παρουσία της σε βασικές καταναλωτικές περιστάσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ