fbpxΑύριο η απόφαση της ΕΣΑΛ για τον ΟΛΠ | Economistas.gr
Skip to main content

Αύριο η απόφαση της ΕΣΑΛ για τον ΟΛΠ

Αύριο η απόφαση της ΕΣΑΛ για τον ΟΛΠ
Φωτο: ΙΝΤΙΜΕ

To master plan του ΟΛΠ που αφορά τις υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 293,7 εκατ. ευρώ εξετάζει η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) στο υπουργείο Ναυτιλίας. Αργά το απόγευμα, ολοκληρώθηκε η εξέταση της πρώτης φάσης, ενώ η συνεδρίαση της επιτροπής αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι αργά το βράδυ με την εξέταση και των πρόσθετων επενδύσεων από την Cosco. Η απόφαση της ΕΣΑΛ αναμένεται να γνωστοποιηθεί αύριο. Η συνεδρίαση της επιτροπής πραγματοποιείται υπό την προεδρία του γγ Λιμένων και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Χρήστου Λαμπρίδη.

Συνολικά, οι επενδύσεις που πρόκειται να πραγματοποιήσει η Cosco υποχρεωτικές και πρόσθετες ανέρχονται στο ποσό των περίπου 580 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 293,7 εκατ. ευρώ είναι υποχρεωτικές.

Στις υποχρεωτικές περιλαμβάνεται η επέκταση του επιβατικού λιμένα στη νότια ζώνη, η επισκευή γερανογεφυρών στοιβασίας (έχει ολοκληρωθεί), η μετατροπή της πενταγωνικής αποθήκης σε επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας, η υπόγεια οδική διασύνδεση σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων με πρώην χώρο ΟΔΔΥ, η κατασκευή νέου προβλήτα πετρελαιοειδών (έχει ολοκληρωθεί) η επέκταση του σταθμού αυτοκινήτων στο λιμάνι του Ηρακλέους, αλλά και η βελτίωση των δομών της ναυπηγοεπισκευής(δύο πλωτές δεξαμενές)

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΕΣΑΛ αναμένεται να προχωρήσει στην έγκριση των υποχρεωτικών επενδύσεων του λιμανιού, οι οποίες θα πρέπει να έχουν γίνει έως το 2021, προκειμένου να μεταβιβασθεί στην Cosco και το υπόλοιπο 16% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΠ, εκτός από το 51% που απέκτησε το 2016.

Το πρωί στην ακρόαση των εκπροσώπων των φορέων που τοποθετήθηκαν στο πρώτο μέρος είναι «όχι» στη δημιουργία εμπορικού κέντρου μέσα στο λιμάνι τύπου «mall», ενώ τέθηκε για ακόμα μία φορά η έλλειψη Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) για κάθε έργο που θα γίνει και μπορεί να περιλαμβάνει το κυκλοφοριακό, τη μέτρηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης ή του θορύβου, κ.ά.

Για την επέκταση της προβλήτας κρουαζιέρας τέθηκε θέμα τεκμηρίωσης, γιατί θα πρέπει να γίνει η συγκεκριμένη επένδυση από πλευράς ΟΛΠ, ενώ ζητήθηκε μελέτη σκοπιμότητας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΛΠ: Αντιπρόεδρος του ΔΣ ο Ζhu Jianhui
ΟΛΠ: Αντιπρόεδρος του ΔΣ ο Ζhu Jianhui
Τον ορισμό ως Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του μη εκτελεστικού μέλους Δ.Σ. κ. ΖΗU Jianhui ανακοίνωσε ο ΟΛΠ.
ΟΛΠ: Αντιπρόεδρος του ΔΣ ο Ζhu Jianhui
ΟΛΠ: Άνευ ανταλλάγματος δεξαμενισμός του αντιρρυπαντικού σκάφους 420
ΟΛΠ: Άνευ ανταλλάγματος δεξαμενισμός του αντιρρυπαντικού σκάφους 420
Tο πλοίο θα συνεχίσει να είναι αξιόμαχο επιχειρησιακά και να επιτελεί το σημαντικό του έργο στην προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος.
ΟΛΠ: Άνευ ανταλλάγματος δεξαμενισμός του αντιρρυπαντικού σκάφους 420
ΟΛΠ: Μειωμένα κατά 25% τα κέρδη του 2020
ΟΛΠ: Μειωμένα κατά 25% τα κέρδη του 2020
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 132,9 εκατ. έναντι € 149,2 εκατ. της χρήσης 2019. Προτείνει μέρισμα €0,40/μετοχή.
ΟΛΠ: Μειωμένα κατά 25% τα κέρδη του 2020
Συνεργασία Vodafone με ΣΕΠ και ΟΛΠ - Το πρώτο ιδιωτικό mobile δίκτυο
Συνεργασία Vodafone με ΣΕΠ και ΟΛΠ - Το πρώτο ιδιωτικό mobile δίκτυο
Μία νέα εποχή για τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, που υπόσχεται τεχνολογίες αιχμής και νέες, απεριόριστες δυνατότητες για το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας έφερε το Vodafone Business.
Συνεργασία Vodafone με ΣΕΠ και ΟΛΠ - Το πρώτο ιδιωτικό mobile δίκτυο